- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wat heeft lekkere Laura nou weer fout gedaan in jullie ogen? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Slechte echtgenote, ik zou als ik Alex was vanuit Nederland een brief schrijven dat hij wil scheiden. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik wilde even live gaan kijken hoe Laura reageert, maar de streams doen het nog niet. Blegh
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Slechte echtgenote want ze ging niet vreemd 
Wat een matige reactie van haar.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik wilde even live gaan kijken hoe Laura reageert, maar de streams doen het nog niet. Blegh
Ze doen het weer 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, Joanna is met haar shirtje over haar hoofd een ererondje aan het rennen voor Philip! 
En Mo en Maik zitten nog steeds te 'praten' en half te janken met zijn tweetjes.
En Laura zit op het aanrecht voor zich uit te staren. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Oh, nu zie ik Laura alleen zitten in de keuken. Ze heeft veel sproetjes op haar lijf zeg. En eigenlijk ook wel Star Wars oortjes.
Joanna komt haar troosten.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik denk dat ik morgen de rest van die programma's maar even terug kijk. Ik wil nu dit te graag zien. Heb helemaal zo'n Secret Story dagje. 
edit: ik zie weer zwembad. Bij DGK was dat ook wel eens en dan gebeurde er in het huis iets wat je niet mocht zien (meestal ruzie/vechtpartijen die uit de hand liepen), ben benieuwd waarom ze hier op het zwembad staan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Je moet me toch eens vertellen hoe jij die programma's terugkijkt, via internet of via je tv (uitzending gemist daarop) ofzo?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Oh, nu zie ik Laura alleen zitten in de keuken. Ze heeft veel sproetjes op haar lijf zeg. En eigenlijk ook wel Star Wars oortjes.
Joanna komt haar troosten.
Hou is op!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
edit: ik zie weer zwembad. Bij DGK was dat ook wel eens en dan gebeurde er in het huis iets wat je niet mocht zien (meestal ruzie/vechtpartijen die uit de hand liepen), ben benieuwd waarom ze hier op het zwembad staan.
Misschien zijn Maik en Monique elkaar weer aan het 'troosten' in de slaapkamer.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Internet. De programma's van vanavond (Oh Oh Tirol, GTST en Echte meisjes in de jungle) kijk ik gewoon op www.rtl.nl terug.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Hou is op!
Sorry Frank. Sproetjes zijn wel schattig hoor.. maar, maar...
Pssst, Rianneke, help me. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ach, Laura is gewoon een saaie muts die alleen maar heel de dag ergens gaat liggen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Sidonia en schattige sproeten? Zijn gewoon mega grote moedervlekken haha ziet er niet uit. Om nog maar niet te beginnen over haar oren en rare vorm van gezicht. Een mooi lijf kan ik van de mannen nog wel begrijpen maar een mooi koppie heeft ze absoluut niet.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wat ze ook doet, als ze dat verrukkelijke lichaam maar meeneemt zal ik af en toe nog eens even kijken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Sidonia en schattige sproeten? Zijn gewoon mega grote moedervlekken haha ziet er niet uit. Om nog maar niet te beginnen over haar oren en rare vorm van gezicht.
Hahaha.
*Big smile om bovenstaand bericht*
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Wat ze ook doet, als ze dat verrukkelijke lichaam maar meeneemt zal ik af en toe nog eens even kijken.
Nogmaals, oppervlakkig.
Je bent alleen maar pro-Laura vanwege haar lijf, je kent haar doen en laten niet eens, want je kijkt nooit. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vind het trouwens wel opvallend dat ze in eerste instantie alleen zat in de keuken. Echte andere maatjes heeft ze dus ook niet. En ook vreemd dat ze geen traan laat, zelfs om Guido moest ze veel meer huilen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Eigenlijk vinden jullie haar dus erg mooi. Niet voor niks zijn er 2 of 3 gasten gek op dr (geweest)?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Eigenlijk vinden jullie haar dus erg mooi. Niet voor niks zijn er 2 of 3 gasten gek op dr (geweest)?
Alleen Alex, Karim en Guido vond haar alleen leuk, geen warme gevoelens.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik vind haar echt niet mooi, zowel qua innerlijk als uiterlijk echt niet!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik ben dr zaaaaaaaaaaaaaalig!!
En die muts is niet zo opgedroogd denk ik hoor 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Haar uitstraling is gewoon erg sloom, en wanneer je haar elke aflevering alleen maar een beetje op bed ziet hangen, doet dat haar niet veel goed. Dat maakt haar direct anders, zo'n saaie, opgedroogde muts.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vraagje: doen bij jullie de streams het wel?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Laura heeft een leuk lichaam, maar ben d'r klaar mee 
En inderdaad, ze is bij de geboorte duidelijk met d'r oren ergens achter blijven hangen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vraagje: doen bij jullie de streams het wel?
Nee.