- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Troostende woorden
24 april om 11.58
Karim steekt Monique hart onder de riem.
Nadat Monique bekend heeft gemaakt aan haar bewoners dat ze nog even blijft, kom Karim bij haar zitten. Hij vertelt dat ook hij het moeilijk heeft gehad. Hij wilde op een gegeven moment ook naar huis. Hij heeft toen een gesprek gehad en besloot ook om te niet gaan. “Je moet je nu niet vervelend gaan voelen, omdat je tegen ons hebt gezegd dat je weg wilt en nu niet gaat”, vertelt Karim. Monique lijkt weer wat op te knappen.
Helaas.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ze weten uiteraard dat ze er alsnog snel uitgestemd gaat worden. Iedereen die haar nu troost zal minder snel haar nominatie krijgen. Zit vast wel wat achter dat getroost. Iedere man wil toch meteen van zo'n jankerd af?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze is nog nooit eerder genomineerd geweest, dus ze komt er wel altijd mee weg.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ongelofelijk dat die mannen, maar ook de vrouwen niet strontgenoeg van haar humeur hebben.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Joanna begint het nu door te hebben, Gerard irriteert zich er aan volgens mij maar zegt het niet tegen haar, en Flipmans is haar nieuwe schoothondje, wat ik zelf niet echt begrijp. Ze kan beter de eer aan zichzelf houden en naar huis gaan.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Heeft iemand de daily gezien vandaag? Heb het gemist, dus kijk vanavond de herhaling. Ben wel benieuwd.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja was één van de leukste sinds tijden imo. Vooral Jo was op dreef ( ja ja!...)
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Mooi zo! Dan ga ik straks met veel plezier terugkijken. Heb dit weekend bijna niets kunnen zien van de livebeelden, dus dat was even afkicken. Verheug me nu al op de herhaling straks! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ja,Jo was schitterend.
Let ook even op het dansje van Gerard Mel! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zal ik zeker doen!
Hoe zit het nou eigenlijk met Mo? Wil ze nou naar huis of niet? Want ik zag dit op de site:
Wat doet Monique?
25 april om 17.07
![]()
Sinds de Kamer van de Waarheid geopend is...
...loopt het storm. De kamer was een tijdje gesloten, maar nu is hij weer geopend. Eerst drukt Philip voor het geheim van Karim, de laatste persoon die nog een geheim heeft in het huis. Nu verdwijnt Monique zonder enige verklaring de kamer in. Wat zal Monique hier doen?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze heeft besloten te blijven,maar heeft volgens mij wel het geheim van Karim geraden..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jammer, zie haar heel graag vertrekken. Ben benieuwd naar de nominaties morgen, want ik hoop echt dat ze genomineerd is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik las net tijdens Greys Anatomy dat de kraker van de kluis morgen mag beslissen wie genomineerd staat....
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik hoop dat Jo of Gerard hem kraakt dan. Die nomineren Monique wel!
Ik hoop in ieder geval niet dat Flip hem kraakt, die nomineert haar niet.
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Maar die Monique wil toch sowieso naar huis toe? dan maakt het toch niet uit, want dan nomineren ze haar toch.
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Ze heeft besloten te blijven,maar heeft volgens mij wel het geheim van Karim geraden..
Ik had even verder moeten kijken. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Was niet op tv vanavond hoor. Zal morgen wel komen dan. Als Mo naar huis wilt hoop ik dat ze blijft en we nog 3 weken kunnen genieten van ergernissen van andere bewoners aan haar en hoe ze steeds verder in een zware depressie verdrinkt...
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes

Jordy toch!
Ze mag van mij ook wel blijven om het leedvermaak, maar dan moet ze wel van Flip afblijven! 
---
Onzekerheid
25 april om 23.36
Monique weet niet of ze genoeg energie heeft om de finale te halen.
Eerder vandaag heeft ze aangegeven toch te willen blijven, maar Monique wil eigenlijk naar huis. Ze hoopt dat ze deze week genomineerd wordt. Op deze manier kan ze erachter komen of het Nederlandse publiek haar leuk vindt. Ze mist ook bepaalde gevoelens die andere bewoners al wel hebben gehad. Ze zegt: "Ik wil weten hoe het voelt om ook een laatste avond te hebben en om ook een keer voor exit deur te staan."
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Het was dit keer een erg grappige uitzending inderdaad. Joanna steelde echt de show met haar missie! Wat was dat grappig zeg. Ook de missie van Sharon vond ik leuk (vooral de kop van Karim was erg lachwekkend!
) en het dansje van Gerard was ook hilarisch. Verder vond ik de huilende Mo wel écht een minpunt. Ben haar zo ontzettend beu!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Moest ook wel even lachen toen Jo Philip van de kamer schopte. Ze is weer iets in mijn aanzien gestegen.
Karim die zelf aan het eten was
Als ik hun was had ik Mo geen eten gegeven.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lol, je wordt met de dag sadistischer Jordy. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Verder vond ik de huilende Mo wel écht een minpunt. Ben haar zo ontzettend beu!
Eigenlijk zou er een 'Echte meisjes in de Jungle 2' moeten komen met Secret Story dames, neem dan een Monique en Sofia ofzo, Sofia lijkt me een bikkel maar Mo kun je al wegdragen bij het eerste insect. 
Of nog leuker: 'Echte kerels in de Jungle' en dan met Gerard en Servio. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja, en Maik die met zijn badjas achter iedere tak blijft haken 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Helemaal flippen omdat hij zijn haar niet kan doen, geen gel mee mag nemen, geen spiegels ophangen.. ik zie het al voor me. Gaat hij oefeningen doen aan een boom om in 'shape' te blijven, en Mo die vanuit een hangmat loopt te gillen dat hij moet komen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zie het ook al helemaal voor me!
Ik ben erg benieuwd wie er vanavond genomineerd staat en hoe de bewoners gaan nomineren. En vanavond wordt het volgens mij duidelijk wat er in die zwarte kist zit. Ben benieuwd! 
Kijk straks naar Net5!
26 april om 19.01
Wie worden er genomineerd?
Joanna neemt de paasgedachten met een korreltje zout. Slaagt de voeder missie? Wordt het laatste geheim dan eindelijk geraden? En wat zit er nou in die grote zwarte kist? Je ziet het over een klein half uurtje om 19:30 uur op Net5!
---
edit: Weet bijna zeker dat Mo niet naar huis wil, maar gewoon aandacht op wil eisen in het huis, omdat er nu niemand meer zit die haar uit zijn/haar eigen aandacht geeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Denk het ook, medelijden opwekken en de aandacht naar zichzelf toetrekken zodat andere mensen haar zielig vinden en niet nomineren.
Dat moedergedoe van Mo had ik live gezien, sloeg werkelijk nergens op.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, ben er toch wel benieuwd naar. En ben vooral hééél benieuwd naar hoe ze moeten gaan nomineren. Als het een manier is waardoor Mo niet genomineerd is, en ze stapt niet vrijwillig op, dan word ik gek! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Moedergedoe? En dat voeren is als het goed is mislukt omdat Karim zelf heeft gegeten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mo heeft een neppe zwangerschapsbuik en een baby born waar ze op moet passen en moet verzorgen. Past goed bij haar kinderlijke karakter.