• 178.172 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.517 votes
Profile

Secret Story

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Nee hoor. Is morgen weer over als het goed is!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Rare periode heb jij, ik zit er ook middenin maar ben echt niet zo emotioneel hoor.

Momentje, even mijn uitgelopen mascara wegpoetsen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Als moviemafketel dit kijkt dan kan het niet meer zo zijn dat hij Laura nog leuk vindt. Wat een ongelofelijk doos zeg.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

moviemafketel kijkt de show niet, hij vind Laura alleen maar leuk vanwege haar uiterlijk, hoe ze doet of deed boeit hem weinig geloof ik.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vind ook dat Flip veel te close is met Mo, dus ben het nu met Jo eens. Vond dat zaterdag vooral heel erg tijdens het karaoke. Blegh. Stomme Mo!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mo heeft niemand anders meer, dus zal zich 100% op Flip storten nu.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Erg irritant. Ik hoop dat ze er volgende week uitvliegt. Nóg een week Monique na deze week wil ik niet!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Had net eigenlijk wel een message aan Laura verwacht van moviemafketel.

'Hoi lekker ding. 06-xxxxxxxx. X Frank'

Saaie uitzending overigens.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, errúg saai. Vind vrijdag-shows meestal saai. Vorige week met Maik ook.

Ben wel benieuwd naar de missie van de mannen in badkleding!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vraagt ie om Laura, krijgt ie ridder Alex er bij.

Vind de uitzending ook niet leuk, vind het sowieso steeds minder interessant worden. De geheimen zijn te snel geraden, nu kan Gerard niet meer lastig doen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Misschien wordt het wel leuker omdat mensen nu al plannen maken wie ze er sowieso nog uit willen hebben. Maar het zijn verder allemaal doetjes, de enige die wel wilt vechten is Jo denk ik als het moment daar is

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gerard en Sharon kunnen een sanctie krijgen voor het bespreken van de nominaties, mag niet.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Nog meer positieve woorden over Jo, Jordy? Het moet niet gekker worden!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee joh, niet alleen Jo, Mo zou ook in zijn voor een knokpartij.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Nee meer krijg ik er niet uitgeperst. Zeker niet na dat dramaqueen moment van net, dat ze gepasseerd was.

Elineloves wrote:

Nee joh, niet alleen Jo, Mo zou ook in zijn voor een knokpartij.

Mwah, denk dat als ze haar vuistje balt al huilt van de pijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb je Mo gezien tijdens het worstelen? Als ze boos is jongen.... kun je rennen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Hahaha nou mij kon je opvegen. Krijg je dat schijtfilmpje weer en dan die KOP jongen, haal het weg!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind Gerard wel heel lief, hoe hij telkens Mo in de gaten hield tijdens het filmpje, meteen naar haar toe.. Kan me voorstellen dat vooral de mannen het wel gehad hebben met haar gejank, maar ze blijven wel lief voor Mo.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Joanna is het zat

22 april om 22.18

“Ik kan er niet meer tegen.”

Monique heeft een moeilijk moment en Joanna gaat de koelkast schrobben. Ze vertelt aan Philip dat ze er niet meer tegen kan. Philip wil weten wat ze precies bedoelt. Joanna zegt dat ze moe wordt van Monique’s negativiteit en dat ze elke keer getroost moet worden. Philip legt uit dat hij Monique gewoon wil helpen, maar Joanna wil weten hoe lang en hoe vaak hij dat nog moet doen.

--

Monique naar huis?

22 april om 21.53

“Ik kan de knop niet meer omzetten.”

Monique heeft het zwaar. Nam ze eerder al afscheid van haar vriendje Maik, nu is ook haar beste maatje naar huis. De blondine mist Laura. Ze vertelt Philip dat ze de knop niet meer kan omzetten. Hij vraagt haar of ze het de laatste 20 dagen nog volhoudt. Monique antwoordt dat ze na het weekend de beslissing neemt of ze naar huis gaat%u2026

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jo begint haar door te hebben. Zal ook wel iets van jaloezie meespelen natuurlijk.

Nieuwe missie: de bewoners moeten elkaar voeren. Geen hap gaat meer zelfstandig door de keel.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, dat ook, maar kan me dat ook wel voorstellen aan de ene kant. Als je vriendje steeds om een ander meisje heen hangt (letterlijk) zou ik daar ook niet heel vrolijk van worden. Een paar keer is oke, maar ik zou mezelf ook afvragen hoe vaak ie dat nog van plan is.

--

Weer zo'n rare, oninteressante missie. *zucht*

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Kinderachtige schijtmissies steeds.

Maar goed, dat wordt maandag dan weer genieten met Mo: "Ik....boehoehoehoe...kan....boehoehoe...de.. ..boehoehoehoehoehoehoe.. ..knop.....boehoehoe....snik...boehoehoe...niet... ..meeheeeheeeerrr.... . .....boehoehoe....omzet...boehoe...tuunnn.....

Je moet er eens opletten hoe spastisch ze met haar hoofd beweegt als ze iets wilt zeggen terwijl ze niet probeert te janken, da's echt belachelijk. Sorry, maar je gaat gewoon op andere dingen letten want dat gejank kennen we ondertussen wel

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Je zou idd denken dat haar geheim een openstaande traanbuis is. Vreselijk dat soort jankende vrouwen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Daar is Melanie het vast mee eens, met die laatste uitspraak.

Tijd om huisje te poetsen, dus ga het eens live opzetten, al verwacht ik niet dat het heel spannend is.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ach, ik ben alleen een Monique-lookalike als ik mijn maandelijkse periode heb. Dan mag het!

Zaterdagmiddag is inderdaad meestal niet echt boeiend, maar 's avonds is altijd erg leuk. Dat is de party-avond! Vorige week was sowieso erg vermakelijk met die karaoke en die week ervoor was de avond van de kus!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Zaterdagavond heb ik vaak zelf party-avond

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik meestal ook, twee weken geleden zette ik hem aan toen ik thuis kwam en dat was precies het moment van de kus. Vorige week zat ik wel thuis, vanwege mijn kaak en deze week moet ik plat blijven, omdat ik mijn voet niet mag belasten. Kan het vanavond dus weer live volgen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Monique heeft wederom aangegeven genomineerd te willen worden, ben benieuwd of het nu ook daadwerkelijk zal gebeuren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Joanna heeft blijkbaar beelden gezien van alle bewoners, en is nu behoorlijk boos. Ben benieuwd of dit herrie gaat worden.

Edit: Of het is een missie van dr.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ze krijgen een Las Vegas feestje.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.