- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
'Ik heb nog geen relatie hoor!'
'Goed zo'

melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben benieuwd hoe Jo gaat reageren als ze hoort dat hij met haar moeder gepraat heeft.
Zal ze wel super leuk vinden denk ik.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik denk het ook ja.
Oh, Karim is toch wel heel leuk hoor. Zeker de laatste tijd heel erg opvallen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Die Diana is wel eng hoor. Ik zou dr wel bang van worden. Flipje was weer heel leuk. Fijn dat ze zo op zijn hoofd inzoomden. Die ogen! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Sharon is ook echt tof. Sterke, maar toch onzekere meid.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dit mag van mij nog wel heel de avond duren. Vind het echt een leuke show. Jammer dat het al over een half uurtje afgelopen is. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
''Wij weten beturrrr''. Brrr, die Renate.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Leuke vrouw, die ma van Sharon.
Inderdaad 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben benieuwd of ze nou vanavond ook die pup in huis krijgen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
''Wij weten beturrrr''. Brrr, die Renate.
Ze had net ook de slechtste grap van het jaar gemaakt. Over Maik:
'Hij gaat onderop, maar dat gaat ie wel vaker hè?'
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha die heb ik dan gemist blijkbaar, jesus..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat was toen ze met die zus aan het praten was. Die zus gaf als antwoord: 'Zo goed let ik niet op' ofzoiets.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik las net op hyves dat Laura haar grootste angst moet overwinnen. Misschien moet zij dan met de spinnen aan de gang 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Maar ja, wie zou dan weg moeten? Jo? of Mo?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dennis Boone 14 april 2011 om 21:25
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik dacht dat 'Secret Story' ging over geheimen raden van de medebewoners. Maar nu ik het zie schrik ik gewoon. Is dit nou De Gouden Kooi 2?! Als de kijkcijfers niet zo best zijn, dan wil je kijkers winnen, maar dit slaat helemaal nergens op. Slecht hoor!
Niijntje 14 april 2011 om 21:17
Ik zit gewoon met tranen in m´n ogen. Wat een KUT streek! Hij heeft dit echt NIET verdient. MENS ONTEREND KAKKERLAKKEN ETEN Jullie wisten dat hij dat nooit zo doen hoe kom ik het makkelijkst van iemand af zonder verklaring. Eerst bij Alex en nu bij Karim. GADVERDAMME IK BEN KLAAR MET SS
14 april 2011 om 21:25
Wel mooi dat Bart de uitslag al weer verklapt van de stemming: Wat gebeurt er met mo als maik het huis verlaat...., dan zegt de zus: huilen met mo, Bart antwoord dat gaan we dan zo zien..!!!!!!!!! bewijs dat het stemmen niet klopt. Verder is het zo dat deze actie gerard stemmen kan kosten zonder zijn schuld.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat laatste klopt wel, hopelijk verliest hij geen stemmen omdat hij weigerde.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha. Die Bart is ook echt dom.
Ik hoop dat Mo in die bak moet en denk dat Laura dan weg moet (aangezien Laura en Karim die bak moesten pakken)..
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Reiny
Niet te hopen dat Laura iets met de spinnen moet doen ten koste van Monique. Kan je Karim niet aandoen met zo'n oversex jankende tuttebel op een kamer te zetten.
Lol, die hele zin klopt niet, maar ze heeft gelijk. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Rianneke, laat Sharon je niet aan NW denken, met die engelse termen/zinnen telkens er tussen?
Viel me net even op. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Sharon is wel echt heel leuk en spontaan. Valt me steeds meer en meer positief op.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wou net zeggen, Alex is nog niet eens aan het woord geweest, maar nu zien we hem. Heb hem nog geen seconde gemist.