• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.040 votes
Profile

Secret Story

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Grappig, de genomineerde moeten een enge scene opvoeren voor de andere bewoners

Het plot: Sharon en Maik zijn een stelletje die tv zitten te kijken. Gerard komt binnen als dief en wil hun spullen stelen. Hij slaat daarbij Maik en dat maakt dan een soort speciale krachten bij Maik los waardoor hij met een beweging van zijn hand, Gerard dood neer laat vallen. Dan gaat Sharon bij Gerard kijken, trekt zijn masker eraf en ontdekt dat het haar broer is, waarna Maik bang is dat Sharon hem aangeeft en haar dus laat stikken.

Geniaal *kuch*

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Geweldig inderdaad. Ik zit nu ook te kijken. Ondanks dat Gerard nooit horror kijkt is hij best creatief. Ik ben wel benieuwd naar de scene, maar ik denk niet dat we het live mogen zien op de streams.

edit: En ik had gelijk. Streams zijn weer uit.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Monique is weer lekker achterbaks aan het doen. Ze liep met Flip naar het labyrint omdat daar wat klaar stond voor ze (drank) en in de keuken zegt ze meteen: 'Wat is er met Jo? Hebben wij wat fout gedaan? Ze doet raar.' Gelukkig ging Flip er niet op in, want ik heb Jo niet raar zien doen. Alleen toenstraks was ze chagrijnig toen ze alleen aan het schoonmaken/stofzuigen/opruimen was en niemand hielp.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Weet je wanneer je teveel SS kijkt? Als je gaat dromen dat je tijdens een trip of whatever hopeloos verliefd bent geworden op Karim en het hem niet durft te vertellen. Volgens mij komt het omdat ik gisteren iets las over 'win een date met Karim in Portugal' en de oudste van het werk zei ; ik ga je opgeven Eline!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hahaha! Ook al kijk ik ook veel te veel, dat heb ik nog niet gehad. Waarschijnlijk zullen we ook wat minder kijken als het met onze gezondheid wat beter gaat.

Ik zet net de streams weer aan en de stem zei: 'Bewoner. Er staat voor jullie iets klaar in het labyrint'. Vervolgens kreeg ik dit te zien op de streams. Wel grappig, want er zit dus aan dat labyrint een voorraadkamer vast.

(afbeelding)

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik droomde dat ik met Flip in bed lag, lekker voor jullie!

En van die voorraadkamer wist ik al, Karim had er al een keer wat uitgehaald dacht ik.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

We springen er gewoon bij hoor. Nouja, we... Rianneke mag niet, ze is verloofd.. En Mel is getrouwd, dan moet ik er maar alleen bij springen, he wat vervelend nou..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Cynthia en Servio onderweg naar Portugal.

De liveshow van vanavond zit vol verrassingen. Zo zijn ex-bewoners Cynthia en Servio onderweg naar Portugal. Wat is De Stem van plan? Daarnaast bereikt de Week van de Angst zijn climax. De Stem heeft nog een aantal pittige opdrachten die de bewoners live moeten uitvoeren. Uiteraard nemen we ook afscheid van een van de genomineerden. Moet Gerard, Maik of Sharon vanavond naar huis?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja dat van Cynthia en Servio vind ik best stom, ik hoorde ook al iets over ruilen met Gerard en Laura? Dat zou toch echt belachelijk zijn, al wil ik Servio best voor Laura ruilen

Ben gek op wendingen maar het moet wel een heel klein beetje geloofwaardig blijven.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja inderdaad een beetje vreemd, maar goed. Ik heb liever dat er iets gebeurd dan dat er niets gebeurd. Verder is er nog meer raar nieuws zoals bijvoorbeeld dit:

Vrolijke viervoeter

14 april om 15.05

Nieuwe bewoner in het Secret Story huis?

Binnenkort kunnen de bewoners een puppy adopteren. Dit schattige schepseltje heeft alleen nog geen troetelnaam. Daarom hebben we jouw hulp nodig. Tweet jouw suggestie tot 16.00 uur en gebruik #sstnl en #woef. Wie weet draagt het beestje binnenkort de door jou verzonnen naam.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja wat bedoelen ze daar nou weer mee? Neem aan dat ze niet echt een hond in dat huis laten zitten. Zou ik best zielig vinden voor dat beest, al zal ie wel meer dan genoeg aandacht krijgen dan

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik zou het ook raar vinden en vraag me vooral af wat er dan met zo'n beestje gebeurd als SST voorbij is. Ben wel benieuwd wat het thema van de aankomende week gaat worden. Ik hoop dat het iets heel leuks is! Ik heb in ieder geval zin in de liveshow van vanavond en ik heb allemaal het idee dat ze Joanna de brief van Dennis gaan geven.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja dat zullen ze vanavond wel doen. Wat ik trouwens geen goede actie vind. Hierdoor raakt Jo weer helemaal van slag, want die meid heeft haar breuk echt nog niet verwerkt hoor. En dan laten ze ook nog eens persoonlijke stukken lezen uit die brief, nog voordat ze de brief zelf gezien hebt of er zelfs vanaf weet. Snap best dat als je in zo'n programma meedoet je van alles moet verwachten dat mensen in je privé leven duiken etc. Maar dit vind ik toch echt wel ver gaan.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Het gaat dus wel echt om een hond. Hier een foto van de (waarschijnlijk) nieuwe viervoeter:

(afbeelding)

(stond op twitter)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

wat een schattig beest.

Maar niemand ruilt Gerard, om de potverdomme niet! Anders ga ik eens stampij maken in de studio!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

en waarom juist cynthia en servio en geen jurien, iemand die niet eens een kans kreeg in feite.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik denk omdat Cynthia en Servio het minst goed lagen in de groep. Tenminste, dat idee heb ik. Die hadden vaak ruzie in ieder geval. Anyway, ik vind het ook te ver gaan, die brief van Dennis. Maar goed, je weet inderdaad dat mensen je privéleven in gaan duiken. Dat hondje is echt schattig! Maar ben wel echt benieuwd wie ervoor gaat zorgen na SST.

Ik heb in ieder geval heeel veel zin in vanavond!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik moet vanavond naar de dierenarts, maar hoop dat ik op tijd thuis ben voor SS + liveshow. Stel je voor ik mis 5 minuten..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Misschien krijg je dan wel afkickverschijnselen!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik zit weer klaar. Laat mijn televisie-avondje maar beginnen!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Och meteen weer een beeld van Moneuk. Mooi dat Maik straks weggaat, dat wordt een hysterische avond

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Zekersteweten! Wordt leuk!

Sooo Flip en Sharon 3000 euro?!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Sharon die het niet hoeft...geef maar hier dan.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja ik wil ze ook wel!

Ik ben echt helemaal benieuwd naar de liveshow. Servio en Cynthia, spannende missie's, Maik weg! Kom maar op liveshow!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Haha als Servio en Cynthia terugkomen dan krijg je dadelijk DGK taferelen dat de show over een jaar nog loopt

En Philip is wel boring hoor. Met z'n ballenknijper.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Flip is inderdaad niet heel interessant geweest de afgelopen dagen, maar hij blijft leuk om naar te kijken, dus hij hoeft ook niet interessant te doen.

Waar zouden Eline en Rianneke zijn?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Liveshow bijwonen denk ik.

edit: Te laat thuis denk ik hehe.

Elineloves wrote:

Ik moet vanavond naar de dierenarts, maar hoop dat ik op tijd thuis ben voor SS + liveshow. Stel je voor ik mis 5 minuten..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Jullie denken aan me, wat schattig!

Ik was inderdaad te laat, schakel nu pas in. Wat heb ik gemist?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Niet veel boeiends. Alleen dat Sharon en Flip 3000 euro kregen voor de half mislukte missie met dat geestenoproepen. Verder niet veel anders als wat we altijd zien: Monique wil niet dat Maik naar huis gaat, Flip en Jo draaien om elkaar heen en Sharon is bang dat ze naar huis moet.

Sharon wilde trouwens die 3000 euro niet accepteren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Waarom niet?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.