- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hij kijkt nu wel met hele grote oogjes. Zou hij het eng vinden ? 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ligt het aan mij of zat de uitzending op Net5 vast en hebben ze er snel een reclameblok doorheen gepleurd... 
Zag net pas in een samenvatting hoe Gerard en Karim het er vanaf brachten. Helden! Heerlijk positief en hebben zich goed vermaakt. Kun je nagaan als Mo er had gestaan. Na een half uur janken en een kwartier later uitgedroogd en bewusteloos het zwembad in. Hmm was misschien beter geweest...
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ach, die jankende Mo kan je nu weer zien!
(bij de speech van Maik net op tv)
Met de bekendmaking van de wildcard zal je ook wel moeten lachen 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hahaha dat was mooi idd! Sowieso eerst Maik en Jo overlaten zodat het nog spannend wordt voor Mo. Daarna dat geintje van de Stem, zag ik al aankomen want Maik kán gewoon niet zoveel sympathie opwekken bij de kijkers. Maar de reactie is natuurlijk hilarisch 
En bij die speech idd...
Hopen dat Mo een keer wordt uitgenodigd bij Jensen (al die realitysterretjes zitten daar) zodat ze even lekker gedist wordt.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Geestig spelletje
13 april om 00.39
Wat hebben de spoken te vertellen?
Er ligt een Ouijabord in het labyrint en de bewoners gaan ermee aan de slag. Karim wil er niets mee te maken hebben en raadt het de andere bewoners af er iets mee te doen. Zal het hen lukken om geesten op te roepen en wat zullen zij allemaal voor geheimen verklappen? Kijk om 19:30 uur naar Net5.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Het schijnt gevaarlijk te zijn ja
Maar ik geloof er niet echt in eigenlijk.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik weet het niet. Ik zou het in ieder geval nooit uitproberen. Ik had het wel graag willen zien om te kijken of het 'echt' is, maar goed, de streams doen het niet.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Kan niet slapen en was wat aan het rondsurfen, kom ik dit tegen:
Sharon een tijd terug in een tvprogramma van de KRO over de tsunami.
---
Streams staan weer aan. Mo is aan het huilen, wat een verrassing! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zit weer geïnstalleerd op de bank voor de uitzending. Heb vandaag nog niet gekeken, dus ga zometeen ff checken op de site wat er vandaag nog gebeurd is allemaal.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik heb wel wat gezien, ging vooral over de relatie tussen Philip en Karim, of die er nu wel is of niet. Verder hebben ze de hele dag gezonnen en gezwommen, lamme takken 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Aha oke. Ik zou daar helemaal gek worden van de verveling in dat huis. Ik zag net wel op de site dat de battles nog gewoon doorgaan, maar nu om geld voor dr kluizen te winnen. Zal straks nog even wat filmpjes terugkijken.
Ik ben wel benieuwd hoe Jo gaat reageren op die brief van Dennis. Ik heb allemaal het idee dat ze die morgen in de liveshow overhandigen aan haar.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja ik kan dat niet zien, want er is nog voetbal. Morgen is sowieso dé tv-avond, lekker alles terugkijken. Kan nu al weer niet wachten 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik kan ook niet wachten, donderdag is ook mijn tv-avondje!
Alleen dat voetbal hoeft ik niet te zien! 
Ben ook benieuwd wie er morgen nou uit gaat. Ik denk natuurlijk dat het Maik is, maar het zou zomaar ook iemand anders kunnen zijn. Lijkt me wel leuk als Maik er deze week uitgaat en Monique volgende week genomineerd staat, maar niet naar huis gestemd wordt. Dat wil ze namelijk wel heeft ze gezegd, dus zou grappig zijn als Nederland dan expres op haar stemt
Alhoewel, dan moeten we wel weer naar al haar gejank luisteren. Misschien toch niet zo'n goed idee! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik kan ook niet wachten, donderdag is ook mijn tv-avondje!
Alleen dat voetbal hoeft ik niet te zien!
Maar Ben moet morgen ook weer hoor 
Maik gaat er sowieso uit, geen twijfel over mogelijk tenzij de stemming niet eerlijk is. Iedereen wil Mo jankend zien dus 
edit: Die muziek die wordt afgespeeld als hun een film aan het kijken zijn 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, inderdaad erg grappig.
Verder vind ik het een beetje een saaie aflevering vandaag. Had ook iets meer verwacht van die rode telefoon. Ik dacht een missie/battle ofzo, maar gewoon stomme vragen. Boring!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja beetje saai. Alleen dat Ouija bord was misschien nog leuk om te zien, maar ze hebben in principe alles al laten zien in de voorstukjes denk ik dus dat is ook niet veel meer aan nu.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat gingen ze gisteravond doen, maar op de streams was ook niets te zien. De hebben het de halve avond/nacht niet gedaan. Maar goed, ik verwacht er ook vrij weinig van.
Ik mis Rianneke en Eline hier nu wel hoor! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja je liefde voor Philip met mij delen schiet je ook niet zoveel op denk ik 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jij vindt hem toch ook wel een beetje sexy? 
---
Hahaha, die reactie van die Bart toen dat paranormale vrouwtje zat te praten: 'Jakkes!'
---
Aaah, die Joanna. Ik vind het zielig, ze wordt gewoon kwaad van bangheid.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik vind 't wel een erg boeiende aflevering, en ik kan mezelf weer identificeren met Joanna.
Zit nu @ werk en keek het met de oudste, die vond het ook maar freaky.
Die tussenstand kan echt niet, maik nu 26% en gerard 36%, wedden dat Maik morgen weer blijft?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat stukje met dat geestenoproepen vond ik ook wel boeiend inderdaad. Ik kan mezelf niet zozeer indentificeren met haar angst voor geesten, maar wel met angst in het algemeen. Ik flip ook altijd helemaal door als ik ergens bang van ben. Vandaar dat ik het ook zo zielig vond.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Die Joanna is helemaal gek man. Ze wordt gewoon bang van haarzelf, praat het haarzelf aan, denkt dat die geesten haar wel even komen halen. Karim lost het dan nog beter op en dan is er niks aan de hand. Denk verder ook niet dat het veel wordt tussen Philip en Joanna.
En waarom zien al die spirituele vrouwtjes er hetzelfde uit?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Karim krijgt vast een sanctie, eerst dat ding wegsmijten en dan op de muur klimmen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik denk wel dat het iets wordt tussen die twee. Ik dacht van de week ook eventjes van niet, maar ik ben wel weer overtuigd. Ze was ook bang van de oplossing van Karim. Ze wilde dat bord gewoon weg hebben en ergens snap ik dat wel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Flip en Jo gaat geen stand houden, en de andere 2 koppels ook niet.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Die reactie van Philip ook toen Jo wegliep: 'Zo, sommige geloven echt in rare dingen zeg' oid. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Beetje onrespectvol, gezien er veel meer mensen zijn die er wel in geloven.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik weet het niet. Heb even wat terug gekeken van vandaag en ik denk dat Flip en Jo na het huis zeker nog gaat daten. Jo geeft volgens mij niet zomaar op en Flip denkt nu gewoon aan 'wat Nederland vindt'. Flip heeft vandaag gezegd dat ie haar 'meer dan leuk' vindt en dat vind ik toch al heel wat voor zijn doen.
Ik heb wel echt zin in morgenavond. Ik denk dat Mo koppijn gaat krijgen van haar eigen gejank 
edit: Flip maakt af en toe inderdaad erg onhandige opmerkingen. Ook naar Jo toe. Wat dat betreft lijkt ie dus ook echt weer op mijn vriend.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
En die gelovigen zeggen weer dat de niet-gelovigen niet wijs zijn, dus dat kun je weer tegen elkaar wegstrepen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Het aapje is los
13 april om 21.55
Joanna trekt haar bikini aan en speelt voor aap.
We wisten al dat de bijnaam van Joanna aapje is, nu laat ze zien hoe ze aan deze bijnaam komt. Gehuld in bikini doet ze alsof ze een aap is, terwijl ze roept: “Ik ben een aap!” Karim vindt het wel grappig en speelt voor Tarzan, hij tilt haar op rent met haar door het huis.