- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
En Eline, je kan met Karim daten. Als je wilt.
Is toch niet te geloven ook, maken er gewoon een datingshow van. Over een paar weken zou er wel een chick voor Karim afreizen naar dat hok.
Sharon wilde het geld niet omdat er mensen gekwetst waren dor het Ouija bord. Daahaag.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
In mijn dromen was Karim een hele lieve man en was ik tot over mijn oren verliefd op 'm, maar in real sla ik maar even over. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jaaa, Eline dat moet je doen! En dan mag je misschien wel dat huis in en dan kan je ipv Karim versieren achter Flip aan! 
Sharon wilde het geld niet, omdat ze had ingezien dat geestenoproepen gevaarlijk is en ze het onrespectvol vond tegen over de bewoners die het zo eng vonden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zieltjes winnen heet dat van Sharon. 
En Mel: Nederland is niet klaar voor Eline op tv.
Komt het ff goed uit dat er toch maar 4 mensen kijken, haha..
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Jaaa, Eline dat moet je doen! En dan mag je misschien wel dat huis in en dan kan je ipv Karim versieren achter Flip aan!
Hoezo, Jo en Flip zijn zooo'n leuk stelll! Als ik jullie moet geloven dan 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zou eerder Gerard versieren, haha.
Profileer ik mezelf als golddigger, dat is één van de benamingen die ik nog niet heb. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zijn ook leuk, maar Eline en Flip is nóg leuker. Dan kan namelijk zeggen: 'Hey, die ken ik!'
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ben benieuwd naar die horrorscene van die drie. Ik weet wel hoe het zal gaan, maar heb het nog niet gezien, want toen gingen de streams eruit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als we dan eindelijk onze moviemeterbioscoopdateopmaandagavondofdinsdagavond hebben, kan Flipmans mee! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jaaaa! En dan doen we net alsof we heel bang zijn tijdens een of andere horrorfilm en dan kan ie onze handjes vasthouden! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zachtjes aaien over je arm terwijl hij zelf met grote ogen naar het beeld staart *zwijmel*
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hahaha, Mo de zuipschuit. 'Doe mij dr een stuk of drie!'
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
'Hij is gevaarlijk! Hij heeft een pollepel!'

Geniaal!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gisteren zei ze ook ; ja we krijgen bloeddrank, rode wijn!!!
Ik zie geen verschil tussen Maik in het echt en de act die hij opvoert, blijft een griezel. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vond het wel een geweldige act.
En jij Jordy? Of ben je snel gevlucht toen wij het over Flip gingen hebben? 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Sharon acteerde het best
Voor de rest echt bagger, een killer (Gerard) moet sowieso niet praten. Wereldvreemde lui daar 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Sharon acteerde het best
Voor de rest echt bagger, een killer (Gerard) moet sowieso niet praten. Wereldvreemde lui daar
Ach, die snappen het niet. Maar ik vond het heel grappig. Ik heb van begin tot eind in een deuk gelegen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je zag wel dat Maik in zijn element was, onze Popstars deelnemer die bekend wil worden.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Heeft hij meegedaan aan Popstars? 
edit: o ja!
Zie ook dat Servio meegedaan heeft aan Wipe Out
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Verdomme, dat laatste zinnetje heeft ie nog gelijk in ook!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Sharon ook al in een programma over de Tsunami, Monique in Wie heeft de langste (spelshow bij Yorin destijds).. Allemaal mediageil? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha inderdaad, zijn toch al bijna de helft van de kandidaten die eerder op tv waren.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hopelijk moeten Maik en Mo samen op een spijkerbed. Week van de Angst toch?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Of een bed vol giftige spinnen.
''Ik wil je gewoon niet kwijt, ik hou zo van jou.'' ''Ik wil je nooit meer kwijt!'' huilie huilie. ''Ik laat jou nooit meer gaan!!''
Vermoeiend, die twee.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zou wel leuk geweest zijn idd. Maar ze zijn daar niet zo inventief. Ik vond de actie van de stem dinsdag wel echt geniaal!
Verder is het altijd een beetje 'mild'
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ja, dat heb ik vandaag nog teruggekeken.
Maik... jij hebt de wildcard..
...
...
NIET GEKREGEN
Mo: *ah KUT stem!!*
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Of een bed vol giftige spinnen.
''Ik wil je gewoon niet kwijt, ik hou zo van jou.'' ''Ik wil je nooit meer kwijt!'' huilie huilie. ''Ik laat jou nooit meer gaan!!''
Vermoeiend, die twee.
Ik heb ook nog nooit mensen gezien die zo samen doen. Ik heb het Monique al meer horen zeggen in die paar weken dan dat ik het zelf gezegd heb in al die jaren. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik hoop dat de stem in de finale de prijs komt uitreiken. Dan kunnen we eindelijk zien hoe die gast eruit ziet. Lijkt me wel cool 
---
Ik snap Monique niet. Ze was geschrokken van de beelden van vorige keer en nu gaat ze toch weer seksen. Is het dan zo moeilijk om een paar weekjes zonder te doen?