• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.024 votes
Profile

Boer zoekt Vrouw

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Dogie Hogan wrote:

en als je meer dan 1.100 brieven ontvangen hebt hoort je eigenlijk in dit programma niet thuis....

Toch vreemd dat Henk, op een enkele na (Sharon, bijv.) de lelijkste vrouwen heeft uitgenodigd. Op dat moment kun je nauwelijks nog op innerlijk kiezen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Sharon en Henk..?

Sharon is iets te brutaal voor de schuchtere Henk.

Aad is van het principe, band lek verwisselen. En geen flauwekulletjes. Bizar figuur blijft dat.

Elke minuut met Henrieke en de mannen is ongemakkelijk. Dat omdat zij maar zenuwachtig blijft lachen. Al drie afleveringen lang, dat is toch niet normaal?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Dat lieve meiske bij Henk moet het natuurlijk worden, volgens mij heet ze Fiona. Gehaaide Sjarron past niet bij de ietwat muffige boerenadonis, dat heeft-ie dus goed gezien.

Aad was weer lekker op dreef, hij houdt niet ik herhaal NIET van kruiden en ook om een paar andere lompe opmerkingen heb ik weer smakelijk kunnen lachen. En dat alles met die ietwat agressieve domineestoon van hem, prachtig. En durfde die ene nou geen nee te zeggen?

Willem stuurde die leuke Ed weg, jammer hoor. Henrieke en Bert kan niet meer missen, van Martin kan ik niet al te veel zeggen maar het zal wel op die huiselijke donkere uitdraaien.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

otherfool wrote:

En durfde die ene nou geen nee te zeggen?

Die blonde, nr.3?

En wat Henrieke betreft. Bert heeft stevige concurrentie van die knul met dat kadotje. Forse vrouwen vallen niet zelden op ielige mannen.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Ook weer eens gekeken dit seizoen, maar het is wel wat boring deze editie. Of het lijkt maar zo en de formule is voor mij enigszins uitgewerkt, kan ook.

Wel mooi dat Henk die geforceerde, opdringerige en aandachtsgeile Sharon wegstuurde. Past ook totaal niet bij hem en mag het graag zien als dat soort types op hun plek gezet worden.

Ook niet bijzonder qua uiterlijk ofzo, dertien in een dozijn studententype. Als ik hier in Utrecht de stad in ga, kom ik er zo tientallen tegen.

Ook voor wat betreft Henrieke mooi dat ze voor Bert kiest, ondanks dat dit soort uitjes niet aan hem besteed zijn en hij nauwelijks uit de verf komt.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Respekked wrote:

(quote)

Die blonde, nr.3?

Nee, die 2e van Aad. Donker haar tot op de schouders. Kwam iets uit van: 'oh... ja... leuk. Ja, leuk... mjaaa ok, ja leuk' toen ze werd uitgenodigd op de boerderij. Redde de situatie met gemompel over 'ja sorry ik ben helemaal perplex'.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Ik vond de boeren (+ 1 boerin) al niet heel boeiend maar nu stuurden ze ook nog eens de leukste kandidaten weg. Jammer. Ik verwacht qua BZV weinig boeiende TV de aankomende weken. Tenzij boer Aad losgaat.

Onbegrijpelijk dat Henk uit dik duizend brieven zoveel middelmaat uitkiest en dan ook nog eens de twee leukste meiden van de vijf wegstuurt.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

(afbeelding)

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Vrij saaie uitzending vorige week. Vanavond zijn er gelukkig wat keuzemomentjes en gedoe bij Aad als we de promo's mogen geloven, bij de rest is er tot nu toe wel erg weinig vuurwerk. Wel zitten we inmiddels alweer boven de 4 miljoen kijkers

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Dat vuurwerk/gedoe was meer een knalerwt. Zoals dit seizoen BZV bij alle boeren een enorme suffe bedoeling is.

Waar is de tijd dat Marcel in zijn slip de vrouwen nog even goedenacht kwam zoenen?

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Ik haak ook alweer af, zeker na vanavond. Dit is te saai voor woorden dit seizoen!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

BZV:

Nou ja, op Dict-Aad met 'Pleister-Gate' na dan...

Dict-Aad doet vooral in SNIJ-bloemen, maar sfeer is nu ook om te SNIJDEN.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik vond het wel een leuke aflevering eigenlijk.

Inderdaad, 'pleister-gate' als voorlopige apotheose van de penibele situatie bij psychop-Aad mocht er zijn, wat een afschuwelijke sfeer heerst daar in dat kille, maar opgeruime huis. Hoogtepunt was echter mijn favoriet Bert die op uiterst gerafineerde wijze Henrieke uithoorde over z'n kansen. De schuchtere dierenarts lacht in zijn uit de kluiten gewassen vuistje; die twee leven nog lang en gelukkig.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Eindelijk vuurwerk. Geslaagde aflevering. Het onvermogen tot conversatie bij Henrieke en haar gang is schrijnend.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Yvonne Jaspers begint op Ria Bremer te lijken (looks, doen en laten, aka schooljuf)...

robertus65

• 1130 messages
  • 0 votes

Als ik haar stem al hoor grijp ik instinctief naar de afstandsbediening.

Het is net een kleuterjuf zoals ze praat.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Een heerlijke aflevering!

Martin, wat doe je nu?!? Vrolijke Jose werd naar huis gestuurd terwijl de bitse Swaen mocht blijven. Zeer verrassend eigenlijk wel. Bij Henk hetzelfde laken een pak: die frisse Lisa naar huis sturen en dan overblijven met de wat ongemakkelijke Yoni, nee ik snapte er niks van.

Maar het hoogtepunt was natuurlijk de exit van Ina bij Aad, wat een vervelende vrouw is dat zeg Na haar episodes met de satestokjes en het regenpak ging deze dame ditmaal helemaal los over de, toegegeven, wat stuurse Jeannet, niet meer normaal. Welk een valsheid... schitterend!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Tja het programma zou Ina's tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Martin gaat voor dat ChritenUnie vrouwtje. Dacht ik direct al: gedeelde smart is halve smart.

Erg sympathiek vent, die Martin, maar daardoor wel saai. Hè?

Die Bertus "iktrekerlievereenkalfuitdandatikeenwoordzeg" begint ondertussen flink te irriteren.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Aad: "ik sta er neutraal in" . Situatie bij Henrieke is tenenkrommend. Boer 1: "Mijn stoel piept". Boer 2: "Mijn stoel piept niet". Einde conversatie. Pfff.... Geen memorabel BZV seizoen. Verre van.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Bij bloementeler en op-de-centjes Dict-Aad (voor 3e keer saté-stokjes) kon er voor de jarige zelfs nog geen bloemetje af..

Summary: BZV seizoen 6:

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

ff een update: Boerin Henrieke verliefd.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Dat ga ik spoilertechnisch zeker niet aanklikken!

Die saté is wel meesterlijk inderdaad, Aad eet het alleen maar constant om Ina nog eens een trap na te geven denk ik dan maar. Qua hemeltergende stiltemomenten steekt Henrieke trouwens Wietse naar de kroon, wat onwaarschijnlijk pijnlijk.

Joy4ever wrote:

Boer 1: "Mijn stoel piept". Boer 2: "Mijn stoel piept niet". Einde conversatie.

Haha ja, en daarna dat geleuter over die lage zon. Schitterend!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Jaja leuke uitzending weer. Schitterende momenten met Henrieke en Bert (Ik vind jou leuk'. - 'Da's mooi') maar vooral tussen Aad en Jeannet, haha wat een stel. Als pubers in het fietsenhok gingen ze smoetsjie smoetsjie achter de kassen terwijl Linda de broodjes smeerde en de afwas deed.

Willem schat ik verder in op Jurjen, Martin dan toch maar op Swaen en Henk op Fiona.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

otherfool wrote:

Willem schat ik verder in op Jurjen, Martin dan toch maar op Swaen en Henk op Fiona.

Oké, dan ga ik precies voor de andere drie.

O, Jurjen is die slome. Dan heb je wel gelijk.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Jurjen klinkt als Pim Fortuyn met een valiumpje achter de kiezen.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Haha, had die vergelijking ook al gemaakt.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

De Spaanse boer zoekt vrouw lijkt me leuker.. YouTube - Alba López de 'Granjero busca esposa' 3/3

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Dichter bij huis: wordt ook aardige klucht: Ruzie om Boer Zoekt Vrouw aangewakkerd door parodie.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Aad, wat een eindbaas, 'missie geslaagd'

Ik ken se helaas nie allebei gelukkig make

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.