• 178.040 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.658 votes
Profile

Boer zoekt Vrouw

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Nee joh. Ze lieten ook een filmpje van Harrie zien. Iedere boer(in) heeft zijn of haar favoriet. Meestal blijven ze daarop steken.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Nicolage Rico wrote:

Nee joh. Ze lieten ook een filmpje van Harrie zien.

Dat heeft vermoedelijk een andere reden. Alleen hij blijft van de 'afgewezenen' in beeld met clips op de KRO site en dat gekoppeld aan de verrassing die mevr. Jaspers onlangs in DWDD genoemd heeft,

Vreemd blijft, dat in allerlei uitzendingen, zowel bij de 3 staatszenders als de commercielen, doorde- weeks clips uit de nieuwe aflevering(en) getoond worden: (indirect) spammen/promo?

(Programma interesseert me eigenlijk niet, maar de hele 'circus' er om heen weer wel.)

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Wat een lompe boer is die Adriaan! Annemarie is misschien ook geen communicatief wonder, maar ze verdient wel wat meer vriendelijkheid dan wat die Adriaan haar geeft. Ze had gewoon voor Harrie moeten kiezen. Die is wat zachter en daar heeft ze wat meer aan. Verder niet echt een verrassing dat Ksenia het niet echt ziet zitten. Eigenlijk wist ze het allang, maar hoopte ze (voor hem?) dat ze alsnog wat zou gaan voelen. Ze lijkt te rationeel te denken, terwijl het gevoel voor hem er is of niet. Bij de andere stellen zag het er allemaal lief en gezellig uit, al kan ik me voorstellen dat Richard Annemieke een beklemmend gevoel gaat geven, wat haar afschrikt. Hij duikt een beetje teveel op haar vrees ik.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Kostelijke beelden op Cyprus! Wat een stel lompe zoutzakken

'Hoe heet die zee ook alweer', nou toen kon je me opvegen.

En: 'ik ga je nog wel eens sms'en', gossemikke wat een teksten heeft die Adriaan...

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

...Hallo?

Hoi...

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

otherfool wrote:

Kostelijke beelden op Cyprus! Wat een stel lompe zoutzakken ...

...

Maar goed, dat de KRO Femke niet naar Cyprus heeft gestuurd, anders had ze alle (ruïne-) stenen opgeruimd...

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

SelmaDuim wrote:

Wat een lompe boer is die Adriaan! Annemarie is misschien ook geen communicatief wonder, maar ze verdient wel wat meer vriendelijkheid dan wat die Adriaan haar geeft. Ze had gewoon voor Harrie moeten kiezen. Die is wat zachter en daar heeft ze wat meer aan.

Adriaan speelde gewoon een spelletje. "Ah, daar is de zon weer." Beetje lomp doen met z'n zonnebril. Hij pakt Annemarie gewoon terug met hetzelfde gedrag zoals Annermarie hun behandelt heeft. Maar inderdaad, op z'n zachtst gezegd een hele rare actie.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2570 votes

Volgens mij was adriaan gewoon zo vanwege de camera. Hij keek al een paar keer zo richting de camera. En trouwens ik zou ook niet intiem gaan doen voor de nationale tv.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Adriaan speelde gewoon een spelletje. "Ah, daar is de zon weer." Beetje lomp doen met z'n zonnebril. Hij pakt Annemarie gewoon terug met hetzelfde gedrag zoals Annermarie hun behandelt heeft. Maar inderdaad, op z'n zachtst gezegd een hele rare actie.

Maar Annemarie stelde zich eindelijk kwetsbaar op en probeerde te zeggen dat ze hem wel leuk vond en nog vaker wilde zien en dan wordt ze zo afgeserveerd! Dit doet ze nu niet nog een keer, vrees ik. Ik ben potjandorie bang dat hij nu zijn eigen glazen ingegooid heeft.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Maar Annemarie stelde zich eindelijk kwetsbaar op en probeerde te zeggen dat ze hem wel leuk vond en nog vaker wilde zien en dan wordt ze zo afgeserveerd! Dit doet ze nu niet nog een keer, vrees ik. Ik ben potjandorie bang dat hij nu zijn eigen glazen ingegooid heeft.

Ik vond hem maar een botte zak!

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Ik vind deze nog steeds erg grappig. Pieter en Adriaan.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Dit weekend maar eens naar gekeken. Mooie beelden van Bergen en Praag. Verder heb ik duidelijk niets gemist.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Haha zie net de luckyTV van Marcel over 'hand in broek'

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

otherfool wrote:

Strakke actie dus van Marcel die inderdaad vanaf minuut 1 Poolse Ksenia op het oog had. Die leven nog lang en gelukkig in die mooie badkamer van hem, tenzij Marcel alsnog uit de kast gaat komen.

Poolse Ksenia heeft me verrast met haar terugtrekkende actie, lullig voor Marcel.

Frank (...) Schattige Anita blijft over maar die zijn op de reünie geen stelletje meer denk ik zo.

Juist ja. Over een jaartje nog maar eens kijken...

Gijsbert (...) Van de overgebleven groene blaadjes mag Fraaie Friese Femke blijven, lijkt me een leuk stel.

Gelukkig geen 0% score...

Richard (...) Geen van drie haalt de reünie, zoveel is helder.

Valt me echt mee van Annemieke, maar Richard is dan ook uber-cool natuurlijk.

Van Annemarie (...) Gezellige Harrie blijft over, ik geef ze samen wel een kansje (fifty-fifty).

Tja, jammer dan. Alleen Femke had ik helemaal goed, maarja welke man wrijft zich nu niet in de handjes als je zo'n topper kunt binnenhalen

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

We zijn weer los

Die nurkse Aad kon nog wel eens vuurwerk opleveren

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Yes

Ook zo genoten van het telefoongesprek van Doede? Die stilte vulde de hele aflevering.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

En hij vond het zelf nog wel zo lekker gaan

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Heerlijk programma om te kijken. Was wel lang wachten na de intro aflevering, maar nu eindelijk echt van start. De boeren die door zijn vind ik op Aad na allemaal leuk. Willem en Martin springen er bovenuit voor mij. Vooral Willem, wat een leuke man zeg, zo lief en enthousiast. Leuk! Ook Henk vind ik interessant, maar trekt me toch minder dan Willem en Martin.

Maar die Aad, wat een enge man zeg en zo denigrerend. Maar die zal inderdaad nog wel voor vuurwerk zorgen, kan toch niet goed gaan haha.

Ja leuke groep boeren die door gaan. Benieuwd naar het speed daten de volgende aflevering

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Pfff die Aad, gek word ik er van... bestelt nog een kopje koffie alsof-ie de Rechten van de Mens voorleest. Ik ken jou... ik ken jouw hele verhaal. Ik ken jouw familie. Vreemde snuiter soms.

Henrieke's constante grijns begint me inmiddels trouwens ook wel op de zenuwen te werken. Beetje jammer verder dat de montage wel erg veel weggaf van de keuzes, én dat we die rare snorremans niet terug gaan zien.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2570 votes

Aad wat een geweldige kerel. Haha daar kunnen we nog mee gaan lachen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

filmliefhebber92 wrote:

Aad wat een geweldige kerel. Haha daar kunnen we nog mee gaan lachen.

Nou, die tenenkrommende Aad heeft 't programma tov de 1e uitzendingen al wel 700.000 kijkers gekost.

Devies: eerst programma maar opnemen om bij de Aad-momenten door te kunnen spoelen.

Wachten is ( natuurlijk met kopje koffie) op een Aad-filter voor in tv-tuner, alhoewel de crew van KoefNoen er weer een typetje bij heeft (de rest is immers vrij saai), en als je meer dan 1.100 brieven ontvangen hebt hoort je eigenlijk in dit programma niet thuis....

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

otherfool wrote:

én dat we die rare snorremans niet terug gaan zien.

Vond ik ook wel verrassend idd. En die knakker die allemaal cadeautjes had meegenomen, pfff.. "Dit kleine flesje wijn mag je zelf thuis opdrinken, deze grote fles wijn drinken we samen als ik bij je kom logeren". Kansloos. Aad wordt wel lachen inderdaad. Wat die vrouwen in hem zien is me een raadsel. Hele moeilijke man. Verder verwacht ik weinig spannende televisie deze keer.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Dogie_Hogan wrote:

(quote)
Nou, die tenenkrommende Aad heeft 't programma tov de 1e uitzendingen al wel 700.000 kijkers gekost.
Dat er minder mensen kijken lijkt me eerder te wijten aan de rest van de boeren. Bzv moet het hebben van de wereldvreemde figuren en plaatsvervangende schaamte, m.u.v. Aad zijn het allemaal een beetje grijze muizen en die zorgen daar niet voor.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Ik wou deze voorspelling alvast plaatsen...

(afbeelding)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Die voorspelling zal wel uitkomen denk ik. Zij of die meid met al die sproeten.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
Dat er minder mensen kijken lijkt me eerder te wijten aan de rest van de boeren. Bzv moet het hebben van de wereldvreemde figuren en plaatsvervangende schaamte, m.u.v. Aad zijn het allemaal een beetje grijze muizen en die zorgen daar niet voor.

Marktaandeel was gewoon hoger dan vorige aflevering, extreem mooie weer zorgde voor een relatief lage netto score. Het druilerige septemberweer kennende volgende week weer boven de 3,5 miljoen!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Dogie_Hogan wrote:

Ik wou deze voorspelling alvast plaatsen...[/img]

Is dat een voorspelling of connecting the dots?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Meneer Bungel wrote:

(quote)
Is dat een voorspelling of connecting the dots?
Inderdaad. Was simpel, gewoon extrapoleren voorspelling van vorig seizoen: Gijsbert & Femke.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

otherfool wrote:

Pfff die Aad, gek word ik er van... bestelt nog een kopje koffie alsof-ie de Rechten van de Mens voorleest. Ik ken jou... ik ken jouw hele verhaal. Ik ken jouw familie. Vreemde snuiter soms.

Henrieke's constante grijns begint me inmiddels trouwens ook wel op de zenuwen te werken. Beetje jammer verder dat de montage wel erg veel weggaf van de keuzes, én dat we die rare snorremans niet terug gaan zien.

Als je tegen Aad verteld dat je een blauwe plek op je bovenbeen hebt, dan barst hij in tranen uit.

Vervelende vent. Niet gek dat hij nog geen vrouw heeft.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.