- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Boer zoekt Vrouw
Boer zoekt Vrouw
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Nee joh. Ze lieten ook een filmpje van Harrie zien. Iedere boer(in) heeft zijn of haar favoriet. Meestal blijven ze daarop steken.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Nee joh. Ze lieten ook een filmpje van Harrie zien.

Vreemd blijft, dat in allerlei uitzendingen, zowel bij de 3 staatszenders als de commercielen, doorde- weeks clips uit de nieuwe aflevering(en) getoond worden: (indirect) spammen/promo?
(Programma interesseert me eigenlijk niet, maar de hele 'circus' er om heen weer wel.)
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Wat een lompe boer is die Adriaan! Annemarie is misschien ook geen communicatief wonder, maar ze verdient wel wat meer vriendelijkheid dan wat die Adriaan haar geeft. Ze had gewoon voor Harrie moeten kiezen. Die is wat zachter en daar heeft ze wat meer aan. Verder niet echt een verrassing dat Ksenia het niet echt ziet zitten. Eigenlijk wist ze het allang, maar hoopte ze (voor hem?) dat ze alsnog wat zou gaan voelen. Ze lijkt te rationeel te denken, terwijl het gevoel voor hem er is of niet. Bij de andere stellen zag het er allemaal lief en gezellig uit, al kan ik me voorstellen dat Richard Annemieke een beklemmend gevoel gaat geven, wat haar afschrikt. Hij duikt een beetje teveel op haar vrees ik.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Kostelijke beelden op Cyprus! Wat een stel lompe zoutzakken 
'Hoe heet die zee ook alweer', nou toen kon je me opvegen.
En: 'ik ga je nog wel eens sms'en', gossemikke wat een teksten heeft die Adriaan...
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Kostelijke beelden op Cyprus! Wat een stel lompe zoutzakken ...
...
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Wat een lompe boer is die Adriaan! Annemarie is misschien ook geen communicatief wonder, maar ze verdient wel wat meer vriendelijkheid dan wat die Adriaan haar geeft. Ze had gewoon voor Harrie moeten kiezen. Die is wat zachter en daar heeft ze wat meer aan.
Adriaan speelde gewoon een spelletje. "Ah, daar is de zon weer."
Beetje lomp doen met z'n zonnebril. Hij pakt Annemarie gewoon terug met hetzelfde gedrag zoals Annermarie hun behandelt heeft. Maar inderdaad, op z'n zachtst gezegd een hele rare actie.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2570 votes
Volgens mij was adriaan gewoon zo vanwege de camera. Hij keek al een paar keer zo richting de camera. En trouwens ik zou ook niet intiem gaan doen voor de nationale tv.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Adriaan speelde gewoon een spelletje. "Ah, daar is de zon weer."
Beetje lomp doen met z'n zonnebril. Hij pakt Annemarie gewoon terug met hetzelfde gedrag zoals Annermarie hun behandelt heeft. Maar inderdaad, op z'n zachtst gezegd een hele rare actie.
Maar Annemarie stelde zich eindelijk kwetsbaar op en probeerde te zeggen dat ze hem wel leuk vond en nog vaker wilde zien en dan wordt ze zo afgeserveerd! Dit doet ze nu niet nog een keer, vrees ik. Ik ben potjandorie bang dat hij nu zijn eigen glazen ingegooid heeft.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Maar Annemarie stelde zich eindelijk kwetsbaar op en probeerde te zeggen dat ze hem wel leuk vond en nog vaker wilde zien en dan wordt ze zo afgeserveerd! Dit doet ze nu niet nog een keer, vrees ik. Ik ben potjandorie bang dat hij nu zijn eigen glazen ingegooid heeft.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ik vind deze nog steeds erg grappig. Pieter en Adriaan. 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Dit weekend maar eens naar gekeken. Mooie beelden van Bergen en Praag. Verder heb ik duidelijk niets gemist.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Haha zie net de luckyTV van Marcel over 'hand in broek' 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Strakke actie dus van Marcel die inderdaad vanaf minuut 1 Poolse Ksenia op het oog had. Die leven nog lang en gelukkig in die mooie badkamer van hem, tenzij Marcel alsnog uit de kast gaat komen.
Poolse Ksenia heeft me verrast met haar terugtrekkende actie, lullig voor Marcel.
Juist ja. Over een jaartje nog maar eens kijken...
Gelukkig geen 0% score...
Valt me echt mee van Annemieke, maar Richard is dan ook uber-cool natuurlijk.
Tja, jammer dan. Alleen Femke had ik helemaal goed, maarja welke man wrijft zich nu niet in de handjes als je zo'n topper kunt binnenhalen 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
We zijn weer los 
Die nurkse Aad kon nog wel eens vuurwerk opleveren 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Yes 
Ook zo genoten van het telefoongesprek van Doede? Die stilte vulde de hele aflevering.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
En hij vond het zelf nog wel zo lekker gaan 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Heerlijk programma om te kijken. Was wel lang wachten na de intro aflevering, maar nu eindelijk echt van start. De boeren die door zijn vind ik op Aad na allemaal leuk. Willem en Martin springen er bovenuit voor mij. Vooral Willem, wat een leuke man zeg, zo lief en enthousiast. Leuk! Ook Henk vind ik interessant, maar trekt me toch minder dan Willem en Martin.
Maar die Aad, wat een enge man zeg en zo denigrerend. Maar die zal inderdaad nog wel voor vuurwerk zorgen, kan toch niet goed gaan haha.
Ja leuke groep boeren die door gaan. Benieuwd naar het speed daten de volgende aflevering 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Pfff die Aad, gek word ik er van... bestelt nog een kopje koffie alsof-ie de Rechten van de Mens voorleest. Ik ken jou... ik ken jouw hele verhaal. Ik ken jouw familie. Vreemde snuiter soms.
Henrieke's constante grijns begint me inmiddels trouwens ook wel op de zenuwen te werken. Beetje jammer verder dat de montage wel erg veel weggaf van de keuzes, én dat we die rare snorremans niet terug gaan zien.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2570 votes
Aad wat een geweldige kerel. Haha daar kunnen we nog mee gaan lachen.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Aad wat een geweldige kerel. Haha daar kunnen we nog mee gaan lachen.

Devies: eerst programma maar opnemen om bij de Aad-momenten door te kunnen spoelen.
Wachten is ( natuurlijk met kopje koffie) op een Aad-filter voor in tv-tuner, alhoewel de crew van KoefNoen er weer een typetje bij heeft (de rest is immers vrij saai), en als je meer dan 1.100 brieven ontvangen hebt hoort je eigenlijk in dit programma niet thuis....
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
én dat we die rare snorremans niet terug gaan zien.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik wou deze voorspelling alvast plaatsen...

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Die voorspelling zal wel uitkomen denk ik. Zij of die meid met al die sproeten.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Marktaandeel was gewoon hoger dan vorige aflevering, extreem mooie weer zorgde voor een relatief lage netto score. Het druilerige septemberweer kennende volgende week weer boven de 3,5 miljoen!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik wou deze voorspelling alvast plaatsen...[/img]
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Pfff die Aad, gek word ik er van... bestelt nog een kopje koffie alsof-ie de Rechten van de Mens voorleest. Ik ken jou... ik ken jouw hele verhaal. Ik ken jouw familie. Vreemde snuiter soms.
Henrieke's constante grijns begint me inmiddels trouwens ook wel op de zenuwen te werken. Beetje jammer verder dat de montage wel erg veel weggaf van de keuzes, én dat we die rare snorremans niet terug gaan zien.
Als je tegen Aad verteld dat je een blauwe plek op je bovenbeen hebt, dan barst hij in tranen uit.
Vervelende vent. Niet gek dat hij nog geen vrouw heeft.