- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Hans Teeuwen
Hans Teeuwen
LZA
-
- 474 messages
- 1557 votes
Waarom vind bijna iedereen hier Trui zo slecht vergeleken met de andere voorstellingen? Met een Breierdeck is i.m.o de beste maar Trui vond ik ook echt een lachparade.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Waarom vind bijna iedereen hier Trui zo slecht vergeleken met de andere voorstellingen? Met een Breierdeck is i.m.o de beste maar Trui vond ik ook echt een lachparade.
in Trui zaten veels te lange, dooie stukken in. zoals bijvoorbeeld met dat verhaal van de badmeester. dat ging maar door en dat ging maar door. Waarschijnlijk best grappig als je in de zaal zit, maar op tv was ik blij dat ik kon doorspoelen.
in Trui zaten ook wel wat memorabele dingen die ik nog regelmatig voorbij hoor vliegen. Mag ik een broodje shoarma?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Trui is ook leuk, maar ja, minder he.
Noodles
-
- 221 messages
- 905 votes
in Trui zaten ook wel wat memorabele dingen die ik nog regelmatig voorbij hoor vliegen. Mag ik een broodje shoarma?
Of die passage met: hey Kaboutertje, waar is je holletje? 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Bij Teeuwen heb ik af en toe: superhumor, ik bescheur me van t lachen
en helaas iets te vaak van: nu weet ik t wel een keer, ik vind dit niet grappig
Vanavond was er echter op NL2 een optreden van Arie & Sylvester te zien waarbij ik me werkelijk bescheurd heb van t lachen. Hoewel ik door de MM-quiz het eerste deel niet 100% heb meegekregen (hij staat op video), heb ik wel gezien dat ze origineel/spitsvondig/hard/grof/improviserend/interactief met t publiek/en bovendien supergrappig zijn.
Ik vind ze echt de absolute top van de nieuwste generatie.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Was idd leuk, maar ik vond oa de kano-scene, de familie op de eerste rij en de grandioze tekenfilm op t eind super. 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
"Jan dacht, ik neem m'n kinderen mee naar Arie en Sylvester... dan hoef ik ze geen sexuele voorlichting meer te geven." 
Ik vond Arie & Sylvester ook geniaal 
Maar toch is me niet veel bijgebleven van de show 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
en de grandioze tekenfilm op t eind super. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Was erg leuk ja, die show gisteren, vooral die originele ping-pong/kano/tekenfilm-op-t-eind stukken. Ze hebben tot nu toe 3 shows gemaakt (dacht ik) die allemaal even leuk zijn. Toch heb ik bij Teeuwen soms tranen in mn ogen van t lachen en dat wil bij deze meneertjes niet lukken.
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
Ja, Arie & Sylvester is me een beetje teveel onderbroekenlol. Best grappig hoor, maar niet veel meer dan dat. Vond die South Park "imitatie" wel erg leuk bedacht trouwens.
Het meeste gelezen kritiekpunt op Teeuwen is hier volgens mij, dat hij in herhaling valt. Dat vind ik voor Arie & Sylvester nog veel meer opgaan. Alle shows lijken bij die 2 op elkaar.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ja, Arie & Sylvester is me een beetje teveel onderbroekenlol.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik had pas trouwes voor het eerst een paar stukjes van Poelmo gedownload. Dat is ook ontzettend grappig. Weet het niet meer precies maar dat ging dan ongeveer zo:
"Hallo?"
- "Ja, hallo, met Hans, is Jaap er ook?
"Nee, Jaap is dood."
- "Oh, nou, laat dan maar zitten..."
Of:
"Hallo?"
- "Ja, hallo, met Hans. Zeg, hebben jullie ook paarden?"
"Paarden?"
- "Ja, paarden!"
"Ik weet niet, ik zal even kijken."
.....
"Ja, die hebben we wel. Een stuk of 20..."
, gortdroog maar ozo grappig. Weet iemand misschien de titels van hun show(s)? En wat de leukste zijn?
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Eerste show 'Hard en Zielig' vind ik onovertroffen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Mijn leraar van economie is de buurman van Hans Teeuwen. Volgens hem ging hij zomaar op zijn balkon staan en keihard schreeuwen. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Eerste show 'Hard en Zielig' vind ik onovertroffen.
Ik had het dus over Poelmo, Slaaf van het Zuiden.
.
PsychoBoyJack
-
- 244 messages
- 72 votes
in Trui zaten veels te lange, dooie stukken in. zoals bijvoorbeeld met dat verhaal van de badmeester. dat ging maar door en dat ging maar door. Waarschijnlijk best grappig als je in de zaal zit, maar op tv was ik blij dat ik kon doorspoelen.
Een absoluut geniaal stukje! Met dat moment waar hij 3 minuten nodig heeft om te beslissen of het een meneer of een mevrouw zal worden, had ik tranen in mijn ogen van het lachen. Ook het einde van trui ownt, maar H en Z blijft zijn beste show
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
, gortdroog maar ozo grappig. Weet iemand misschien de titels van hun show(s)? En wat de leukste zijn?
Kheb geen idee wat de titels zijn. Tijdje geleden kwam t op tv en sommige stukken waren echt ontzettend grappig en andere juist weer helemaal niet, dus je moet alle afleveringen maar downen die je kan vinden of de video kopen, die overigens veels te duur is. Volledige titel is trouwens; Poelmo, slaaf van het zuiden, voor meisjes die van dieren houden. Leukste stukjes vond ik trouwes de niet verschenen boeken, typische Gummbah humor. Kijk ook maar ff op de site.
Clydorn
-
- 161 messages
- 812 votes
Donderdag 20 Mei wordt zijn laatste programma 'Industry of love' op Ned3 uitgezonden.
Alhoewel het na zijn eerste show alleen maar minder werd.. kijk ik toch uit naar deze
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Heb Industry of Love een tijdje geleden live gezien. Was heel erg goed, moet ik zeggen ... Hij was weer op dreef !! 
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Ik heb hem alleen gehoord op cd.. Leuke stukjes... maar weinig vernieuwend 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Fuck vernieuwing! Als het grappig is is het grappig. Idd niet veel nieuws aan die laatste show maar ik kon er toch goed om lachen. Wat mij betreft zit ie ergens tussen Trui en Dat dan weer wel in qua grappigheid maar er zijn erg veel stukjes die je moet zien ipv alleen horen.
Hansje Teeuwen, de koning van de lach!
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Heb ook al 'leuke' dingen over het einde gehoord...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik heb weer heel erg hard moeten lachen om Industry of Love. Morgen ga ik m maar meteen nog een keer kijken omdat er af en toe doorheen gepraat werd.
Het lijkt ook wel alsof het met de show debieler wordt. Ik had nu bijna tranen in mn ogen bij de imitaties van meubels. Ook dat stukje met de koningin was hilarisch. Van mij mag Hans Teeuwen nog jaaaaren doorgaan.
Een 4,5 voor deze show.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Nooit liefhebber geweest en dat werd vanavond maar weer 's bevestigd. Het is die Teeuwen volkomen naar z'n kop gestegen. Hij kan erg leuk van de hak op de tak springen en soms is het absurdisme best grappig, maar die debiele gekke bekken en maffe stemmetjes zijn te stupide voor woorden. Komt nog bij dat 'ie geen enkele maat weet te houden en zichzelf verschrikkelijk vaak herhaald.
't is dan wél weer leuk hoe hij z'n publiek in de maling neemt. Wanneer hij z'n masturbatieshow wel erg letterlijk neemt en zegt dat 'ie "ook iets met maatschappijkritiek ofzo had kunnen doen" is een hele leuke fuck you daar het publiek dat toch wel lacht. "Ik heb jullie nodig jongens!", bedankt Hans
.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ik had heel sterk het gevoel van Nu ken ik 't wel. Kon de grappen zien aankomen.