• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.862 votes
Profile

Hans Teeuwen

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Nicolage Rico wrote:

Oh, dat is me eigenlijk niet opgevallen (misschien behoor ik dan wel tot die groep ) Wat was er nadelig aan het theaterpubliek dan?

Voor theaterpubliek vond ik het een beetje schreeuwerig tokkievolk voor een groot gedeelte. Maar misschien had ik net pech. Of stoor ik me te stel kan ook.

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

ja merijn wil graag dat iedereen netjes gekleed, rond de 40 is, en de garderobe vriendelijk doch beleefd groet, en niet te luidruchtig praat in de foyer

goed theaterpubliek, wat een waanzin

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Nee dat wil ik niet, maar ik kom wel eens in het theater en ik zeg dat het theaterpubliek bij deze voorstelling mij opviel. Wat jij daar van vindt, vind ik niet zo relevant verder.

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

ok, alleen 'volgens mij heeft hij volgens mij zelf een gruwelijke hekel aan zo'n 3 kwart van zijn fans', is onzin,

luister maar 's naar z'n laatste interview met giel belen,

en ik hou d'r persoonlijk niet van als mensen het over 'beter theaterpubliek' hebben, ik krijg dan allemaal fascistische visioenen, maar das voor de rest niet heel relevant

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Ik heb in een interview gelezen/gehoord, waarin hij aangaf dat hij er licht van baalde dat er 'de verkeerde met verkeerde verwachtingen' op zijn show afkwamen. Daar geeft hij toch wel degelijk een signaal mee af.

Ik heb het ook niet over beter theaterpubliek, ik heb het nogmaals over een opvallend anders publiek bij deze voorstelling op mijn avond bij Hans Teeuwen. Voor de rest hoor je mij nooit over theaterpubliek, maar nu viel het me op.

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

dat interview ging over jazz,

die mensen zagen 'm nog als cabaretier, en hij wou als jazzartiest gezien worden.

Of over Engeland waar die geen nederlands publiek wou, omdat hij Engelse mensen wou vermaken.

of je moet met dat interview komen en dan zegt ie heel tegenstrijdige dingen. maar vooralsnog geef ik 'm 't voordeel van de twijfel

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Het was volgens mij in een interview op Televisie. Maar dit artikel gaat er ook nog even op in.

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2011/10/13/R011.htm

3e alinea.

Het gaat voor de rest nog een beetje in ook op het publiek waar ik net op doelde. Maar is allemaal onzin volgens jou, vermoed ik.

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

ja dit is onzin volgens mij ja,

aangezien hans teeuwen vrijwel letterlijk over deze profiel uitzending bij giel belen heeft gezegd,

'Ik heb geen hekel aan mijn publiek, nooit gehad ook, d'r zaten daar 2 ontzettende droeftoeters (ofziets dergelijks) die dat zaten te beweren) etc.

dus ja, sorry kutbron

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

Openhartige Hans Teeuwen bij Giel - Camedy.nl - Nieuws

dus je kan deze veronderstelling nu wel veranderen volgens mij

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Nee een interview bij Giel Beelen is een superbron, Sherlock. Hij ging daar (zonder dat ik het zelf heb gehoord, ik vermijd Giel) in op wat hij eerder gezegd had in die profiel-uitzending. Men probeert wel vaker iets recht te lullen waar hij of zij spijt van heeft in de media. Zeker een openhartig figuur als Hans. Dat jij dat een kutbron vindt, ligt aan jouw tekortkoming. Net als dat je niet snapt dat hij naar aanleiding van die uitzending wat recht te lullen had, omdat je dat niet over je eigen publiek kan zeggen.

En hij probeert het in de profiel-uitzending nog voorzichtig te brengen, maar geeft daar nogmaals wel een signaal mee af.

Maar jij zal het allemaal wel beter weten. Verder maakt het mij niet zoveel uit hoor wat hij nou van zijn publiek vindt. Alleen ik ga af op wat ik gehoord heb. Daar doet een rectificatie bij Giel niet zo veel aan af.

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

JEZUS CHRISTUS, hij neemt niks terug, hij zegt dat ie 't niet gezegd heeft

[EDIT mod: gescheld verwijderd]

HIJ ZEGT 'T OOK NIET IN DE PROFIELUITZENDING

en hij heeft 't ook niet gezegd,

ik heb 't 'm nooit horen zeggen, en dat wil wel wat zeggen

't is ook volstrekt in tegenstrijd met z'n karakter,

allemensen zeg wat heb jij een bord voor je kop

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

wat is 'r zo moeilijk aan toe te geven dat je fout zit, vraag ik me welles af

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Haha beetje gefrustreerd jongen? Snap ik, als je zo vol van je zelf bent en dan iemand het niet met je eens is.

Jij gelooft Hans op zijn woord, ik niet. Dat jij zo naief bent als het om media gaat moet jij weten. Dus ik zou niet inzien waarom ik iets zou moeten toegeven.

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

omdat 't niet in de fucking Profieluitzending zit, idioot, hij zegt 't daar niet, ook niet voorzichtig, en jij zegt van wel

das aantoonbaar fout,

en jij bent een luldebehanger die afgaat op een gozer die zegt (en geeneens zegt dat hij het verneemt van hans) dat hans vermoedelijk een hekel heeft aan zijn publiek.

waar haal je nou in vredesnaam vandaan dat ik vol ben van mezelf,

je lult gewoon een eind in de rondte, dat is treurig.

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

ik raak overigens wel vaker gefrustreerd van mensen die niet vatbaar zijn voor logica en empirisch bewijs

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Nee hoor ik ga af op de informatie die ik gehoord heb en jij op een rectificatie bij Giel. Waarom is dit zo belangrijk voor je eigenlijk? Niks belangrijkers te doen? Ik weer even wel.

Het was me een waar genoegen. Ciao!

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

ik haat leugens, 't is niet belangrijk maar ik haat ze

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

je zegt iets gezien te hebben, wat je niet gezien kan hebben (BIJ DE PROFIELUITZENDING),

das niet waar, en dat mag je ook gewoon toegeven,

in plaats van die dominoleugens, en die drogredeneringen waarin je je nu begeeft,

en dan, en dat is altijd een goede om een 'discussie' af te sluiten, Waarom vind je dit zo belangrijk.

zo dan heb ik me d'r toch uitgered zonder voor lul te staan, nee je bazelt, en de enige manier om je d'r uit te redden is te zeggen dat je iets verkeerds dacht, das geen schande hoor.

[EDIT mod: gescheld verwijderd]

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Ik vraag me af wie zich op dit moment voor lul aan het zetten is, hahaha. Ik hou het in de gaten hier, want dit is wel vermakelijk

Zandkuiken

• 1745 messages
  • 1430 votes

Nicolage Rico wrote:

Deze heeft de dvd niet gered?

(embed)

Dit vind ik dan ook weer hé-le-maal geweldig

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Gescheld verwijderd.

Houd de discussie svp inhoudelijk en speel niet op de man.

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

ja sorry, dank jewel dat je 't verwijderd hebt,

als ik 't op de man speel, doe ik 't in iedergeval wel opzichtig,

maargoed, das geen excuus,

dus daarom nog een x sorry

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Oke Blauw, nu je lowlife gescheld is verwijderd zal ik je nog 1 keer uitleggen waarom ik het niet met je eens ben en dan laat ik het daarbij.

Ik heb in een uitgebreide profieluitzending over Hans Teeuwen aan de orde horen komen dat Teeuwen niet geheel gecharmeerd is van zijn eigen publiek. Inderdaad niet van hem zelf (Het was al even geleden dat ik het zag, maar heb het speciaal voor jou er weer even bijgepakt), hij werd volgens mij uberhaupt niet geinterviewd in die uitzending, maar daar waar dat gemeld wordt sluit ik persoonlijk niet uit dat hij er iets over gezegd heeft. Zoiets verzinnen ze 'bij de KRO' niet vermoed ik.

Dat Hans dit daarna misschien gezien heeft en zich bedacht dat het niet handig is dat het zo in de media kwam, kan er toe leiden dat hij het in interviews (zoals in jouw aangehaalde interview met Beelen) recht gaat lullen. Zo gaat dat namelijk vaak, als je medialand een beetje kent. Dat ik hem dan niet op zijn woord geloof, het in twijfel trek en nog wel vertrouwen in de journalistiek heb is mijn goedrecht. Dat jij Hans zijn verhaal blind geloofd, mag van mij ook. Prima! Maar dat is de reden dat ik niks heb toe te geven, het is gewoon een meningsverschil tussen ons. Lijkt me geen reden voor jouw gedrag toch?

Verder, mocht Hans het dus gezegd hebben wat misschien wel niet zo is..... (lees je mee??), dan geef ik hem groot gelijk, daar waar ik eerder al vertelde dat het mij opviel dat het publiek bij zijn laatste voorstelling 'anders' was.

En mag ik het hier nu bij laten.. Bedankt!

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

ok, ik weet helaas eigenlijk vrijwel zeker dat ik gelijk heb,

en in de profieluitzending, wordt 't overigens nauwelijks gezegd,

2 cabaret recensenten concluderen iets dergelijks vaagjes, maar lijken dit vernemen uit z'n shows zelf, dus ja,

maargoed, mijn lowlife gescheld kwam voort uit dingen die niet klopten, maar 't was niet vriendelijk, dat geef ik toe, zand erover,

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Hier Adolf van Duin. In mijn herinnering duurde het langer.

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

prachtig gedicht trouwens wel op de achterkant;

You have to choose the people you feel sorry for

The sick, the poor, the weak, the victims of war

Because no matter how good you try to be

There is just a limited supply of empathy

The world is too big and your heart is too small

You cannot feel sorry for them all

Of course you can try if you think you should

But remember: feeling bad does not make you good.

prachtig, das iets wat ie in Engeland eventueel kan gebruiken,

en dat bedoel ik niet als impliciete kritiek ofzo

en ik vind 't ook heel mooi dat ie dit toeschrijft aan Eugene Lurrie,

zijn zelfverzonnen mythische held (van cattle is burning etc)

dat geeft de show toch een iets mooier tintje

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Zojuist zijn nieuwste show gezien. Niet zijn beste, maar sowieso weer veel gelachen

vinnna

• 30 messages
  • 62 votes

Laat ik beginnen te zeggen dat ik een groots fan ben van Hans Teeuwen. Om alles wat hij maakt kan lachen en lopen de tranen lopen meerdere malen over me wangen.

Maar ow ow ow wat was dit? Dit sloeg in mijn ogen nergens op. Niks vernieuwds, heel flauw allemaal en veel te makkelijk proberen te scoren, wat overigens totaal niet lukte.

Deze show deed pijn aan mijn ogen Hans. Ook dat schelden met kanker hoeft van mij niet... totaal geflopt.

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

Ja, mee eens. 't is spijtig. Maar een artiest moet beoordeeld worden op z'n grootste werk, zeggen sommige mensen welles. Helaas is 't laatste werk wel iets waar de goegemeente geneigd is om het eerste op terug te grijpen (als de maker niet geheel dementerend is), dus je hoopt dan maar al te erg voor het 'artiestschap' en imago van Hans dat hij er nog een redelijke show weet uit te persen.

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

Oh god 't wordt nog erger, hij schrijft nu ook een bizar waardeloos stukje voor geenstijl waar hij probeert te insinueren dat Theo Maassen de vijand van het vrije woord is. Waarom? Hij heeft niet dezelfde mening als Hans Teeuwen. 't is een gruwelijk maar fascinerend proces om je lievelingscabaretier te zien af te takelen. Toch had ik 't liever niet gezien.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.