- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Hans Teeuwen
Hans Teeuwen
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Dit moet ik toch even melden, want ik zou niet willen dat iemand het mist. Vandaag van 22.10 tot 23.57 op Ned 3 komt de show: Dat dan weer wel van Hans Teeuwen op tv!!!!! Als je de andere shows van Teeuwen goed vond MOET je gewoon kijken want deze is wederom geniaal.
GerwinF
-
- 1643 messages
- 0 votes
Bedankt voor de tip! Heb de DVD ook besteld, maar die komt pas volgende maand uit, grrr.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
De beschrijving op teletekst:
Natuurlijk... de David van Michelangelo is best een geinig beeldje. En ja hoor, het Requiem van Mozart is heus een aangrijpend stukje muziek.
Maar dat alles verbleekt totaal bij Dat dan weer wel, de vierde solovoorstelling van Hans Teeuwen.

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zijn vorige programma, Trui, vond ik ronduit teleurstellend. Ik hoop dat ik met deze voorstelling weer ouderwets van zijn voorstelling kan genieten!
gimli f
-
- 1454 messages
- 0 votes
Dit is toch die nieuwste?
Ik als Brabo moet al die Teeuwen's en Maassen's maar aanhoren, altijd... 
Zijn redelijk hot alhier!
Laatst nog eeuwig naar een bandje moeten luisteren van Teeuwen, niet geheel onplezierig naar geluisterd trouwens...
Is dit die show met die taxi-chauffeur-grap?
"En die chauffeur was me daar toch een racist- als Hitler naast hem zou zitten zou hij hebben gezegd...: na also! Also, also, also....
Zeker even kijken vanavond!
JayLunar
-
- 748 messages
- 2961 votes
Is dat die ene waarbij hij aan het eind 'kwaad' wegloopt?
Die viel inderdaad tegen ja..
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
'Dat dan weer wel' is vele malen beter dan 'trui'
echt een aanrader.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Ik vond de voorstelling Trui leuker dan de voorstelling Hard en Zielig, eigenlijk ...
Ps. Bedankt voor de tip, ga zeker kijken vanavond !
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
ik heb een show op cd dat hij het heeft over zijn kind wat tekeningen maakt. weet iemand uit welk show dit is?
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Dat is dan waarschijnlijk "Met een Breierbek" of zoiets toch ?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Is dit die show met die taxi-chauffeur-grap?
"En die chauffeur was me daar toch een racist- als Hitler naast hem zou zitten zou hij hebben gezegd...: na also! Also, also, also....
Klopt, dat zit er vanavond in. 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Is papa net zo groot als een huis? 
Jaaa 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
ja die! ooh die is zo ontzettend cool!
En wie is dat? Is dat Mama? 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Zijn vorige programma, Trui, vond ik ronduit teleurstellend. Ik hoop dat ik met deze voorstelling weer ouderwets van zijn voorstelling kan genieten!
Ik vond trui ook wat tegenvallen, vooral omdat die te lang duurde. Ik vind dat dan weer wel net zo goed als zn eerste 2 shows.
Bereden politie, ik hou zo veel van jou.
Bereden politie, mijn lievelingskleur is blauw.
Geweldig gewoon
.
Op tv komt het laatste nummer denk ik ook beter uit de verf. 13 minuten applaus met gelach erdoor is op cd een beetje loos.
Wolverine
-
- 526 messages
- 887 votes
De nieuwe Industry of love speelt hij alweer met try outs in het land. Afgelopen woensdag geweest, echt waanzinnig weer net als die van vorig jaar die vanavond op tv komt.
Wordt morgen weer de lachspieren masseren.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
op cd is de show juist nog leuker vind ik 
maar dat ik wat van de show leer blijkt maar weer eens. want ik weet zeker dat iedereen nu het abc plan gebruikt 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
AAAARGH! Wat heb ik hard gelachen zeg gisteren! Vooral de bereden politie was geweldig! Alleen jammer van de dingen die er zijn uitgehaald. Dat feest ging NIT door heb ik niet gehoord en het gesprek met het publiek en het snel vertelde verhaal zitten dr ook niet in. Toch vind ik m wel leuker dan op de CD. Wat een mimiek heeft die gast zeg.
mr.Frielink
-
- 744 messages
- 0 votes
geweldig, als hij over de bijbel gaat praten 
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Als beoordeling kom ik niet verder dan 2 sterren. Ik heb een aantal keer een glimlach op mijn gezicht gekregen, maar ergerde me toch wel heel erg aan de langdradigheid. En die "leuke" mimiek is ook duidelijk niet aan mij besteed.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet héél de show gezien heb.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik vond het ook tegenvallen, pas het laatste half uur vond ik het een beetje leuk worden. Z'n eerste twee shows vond ik echt veel beter. Met deze show herhaalt hij zichzelf te veel, dezelfde soort grappen, dezelfde stemmetjes. Het wordt tijd dat hij eens met wat nieuws komt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Daar sluit ik me bij aan, al vind ik deze show beter dan Trui.
De grote verrassing dit weekend voor mij was Eric van Sauers. Was vrijdag of zaterdag op tv. Wat was hij goed! Ik heb me kapot gelachen. Een man om in de gaten te houden!
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
zo die gozer liep wel te zweten, niet normaal!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
één derde gezien
af en toe een glimlachje, teveel van het zelfde, te simpel (wat ik zag)
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Tja, ik ben wel een Teeuwen-liefhebber, dus ik vind over het algemeen al zijn shows wel leuk (zelfs Trui..). Het niveau van de eerste shows haalde deze echter nooit. Vaak nogal makkelijk scoren, maar wanneer hij van die rare geluiden en bewegingen gaat maken lach ik me per definitie al kapot. Echt geweldig.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Zijn grappen zijn hard en goed maar waarom hij toch elke show weer onverstaanbare rare taaltjes moet uitkramen is mij een raadsel.
Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig. 
Zijn mimiek is wel ongeëvenaard. Er is ergens een topic over the A-team. Bij deze stel ik Hans voor als Murdoch. 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ben helemaal geen fan van Teeuwen, vind 'm vaak té lomp en grof gewoon. Slaat vaak gewoon helemaal nergens meer op (..en het publiek maar lachen
)
Gisteren heb ik ongeveer de helft gezien en vond 'm eerlijk gezegd nog best wel grappig.
Dus die taxichauffer vraagt: 'Waar wil je heen?'
"Nou.. euh.. Leidseplein."
'DAAR KOM IK GODVERDOMME NET VANDAAN!!'
"Nou.. eeuuhhhh.. doe dan maar Rembrandtsplein!"

(vrij geciteerd)
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik heb af en toe ook wel hard gelachen. Vooral als hij zegt: "weet je waar ik nou bang voor ben?" [...]stilte[/...] "dat ik straks, als deze show op tv is geweest, allemaal groeperingen op mijn dak krijg".
En verder nog wel meer hard gelachen. Af en toe had ik wel zoiets van 'ja, nu weten we het wel', als ie weer 's een grap bleef herhalen, maar over het algemeen vind ik Teeuwen erg leuk. Dat gedoe met die dode vogels vond ik verder totaal niet grappig.
Trui heb ik niet gezien, zijn eerste shows wel. Daar kon ik ook hard om lachen. Wat mij betreft is zijn eerste show het beste (daar kreeg ik echt pijn in mijn kaken), maar wat ik verder heb gezien vond ik ook erg leuk.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ik vond het heel grappig.
Ik kon soms gewoon even niet drinken omdat ik bang was dat het uit me neus zou komen