- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Hans Teeuwen
Hans Teeuwen
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Wat mij betreft is zijn eerste show het beste
...en toen kwamen we bij een onderaards rijk...

kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes

Dat was het beste dat ik van Teeuwen gezien heb.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Wat mij betreft is zijn eerste show het beste
Ik denk dat ieder1 het daar wel over eens is. Zn 2e show vind ik eigenlijk net zo goed als de 1e. Trui vind ik de minste maar nog steeds leuk om naar te kijken. De mannen van de radio is trouwens ook ontzettend grappig. Downen: Jaap Stobbe, Amateuraborteur, Carnaval, Aubergine, Frisdrank, 3000-delig zakmes, Marmotten en geiten, nieuwe ziekte, ondankbare plant, SS Mariska Veres en vrij hebben.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ooit tijdens een stage tot in den treure een "mannen"-mp3tje moeten horen, erg grappig
"joaah.. wij zijn twee meiden" (ofzo)
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
"joaah.. wij zijn twee meiden" (ofzo)
Das volgens mij 06-lijn, die is ook erg grappig.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
probeert u anders es op de lul te slaan
heb ooit +/- 60 mp3'tjes op m'n laptop gehad van de mannen van de radio.
heb ze d'r weer afgesmeten want ik werd er knetterleip van 
de beste is trouwens: Henk belt Bert.
Hallo? verstaat u mij?
EDIT: voor fans van de mannen van de radio: nadat Theo Maassen stopte met 'mannen van de radio' kwam Pieter Bouwman erbij. Die heeft op dit moment een radioprogramma 'radio bergeijk'
om 16:00 (dacht ik) op 747AM, om 0:45 op radio 1. afleveringen varieren van slaapverwekkend tot schandalig grappig
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes

Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
3 sterren
Ik heb best gelachen, en heb zijn vorige shows ook gezien. Toch lijkt het allemaal meer van hetzelfde. Dezelfde stemmetjes, dezelfde soort verhaaltjes, rascistisch.... Ik heb het allemaal al een keer eerder gezien...
Maargoed, ik respecteer jullie meningen toch niet, stelletje sukkels
De hells-angels respecteer ik wel 
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Dat was zijn tweede show toch?
Oops! Zou goed kunnen EmDee; ik heb ze volgens mij in de verkeerde volgorde gezien.
Ik zet er een team op om dit uit te zoeken!
Spider
-
- 324 messages
- 1063 votes
Ik vraag me af of hij zijn eigen grappen wel leuk vind.Zn gezich blijft maar strak.
Verder was de Paul van Vliet imitatie echt goed.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
misschien kent ie ze al 
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Dat was zijn tweede show toch?
Ja klopt dat was 'met een breierdeck' dat verhaal eindigt geloof ik met Nostradamus met zijn strakke groene broek.
Ik vind ook zijn eerste show ongeëvenaard. (Okie en Dokie, imitatie van Henk de Vries, mensen als Wimpie Bosboom en zo)maar gisteren toch ook wel erg gelachen. Allah met zijn dikke lul moest ik toch wel om grinnikken.
T.O.
-
- 2415 messages
- 2793 votes
Ik vond het ook tegenvallen, pas het laatste half uur vond ik het een beetje leuk worden. Z'n eerste twee shows vond ik echt veel beter. Met deze show herhaalt hij zichzelf te veel, dezelfde soort grappen, dezelfde stemmetjes. Het wordt tijd dat hij eens met wat nieuws komt.
Mee eens, je hebt t soms wel n beetje gezien (vooral die stukjes over vrouwen en geloven).
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Tsss, stelletje heidenen. Van mij mag Teeuwen nog vele jaartjes doorgaan met wat hij doet, samen met Theo Maassen de beste cabaretier IMO. Hij doet misschien wel veel hetzelfde maar hoor je daar iemand bij mensen als Freek de Jonge of Houp van het Yech bij zeuren? Vast wel, maar ja.
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
Teeuwen is gewoon steengoed man. Een van de beste cabaretiers van Nederland. Dus nou niet gaan zitten zeiken dat er niks aan was, anders kom ik je schillen met een samuraizwaard
.
Najib Amhali is ook schitterend, trouwens. Echt aanstormend talent...
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Ik vond hem ook super, alhoewel Theo Maassen toch mijn favoriet blijft, ik vind hem inhoudelijk toch iets beter. Henk van den Tillaart is denk ik de beste scene die ik ooit heb gezien, hij is ook te downloaden, maar je moet eigenlijk de kop van Maassen erbij zien.
Maar als Teeuwen zaterdag bezig is over "die zwans naar binnen hengsten in die natte la van een vadsig wijf" dan lig ik echt dubbel.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Jammer, dat vind ik nou het mindere van Teeuwen....ik heb 't zo onderhand wel allemaal gezien. Hij is niet meer vernieuwend. De 'poep en pies-humor' gaat me nu een beetje de keel uithangen.
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Ik had Hans Teeuwen ook al een paar jaar niet meer gezien, kan me voorstellen dat het na een tijdje te veel wordt. Maar zo voor een keer is het wel om te lachen.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Jammer, dat vind ik nou het mindere van Teeuwen....ik heb 't zo onderhand wel allemaal gezien. Hij is niet meer vernieuwend. De 'poep en pies-humor' gaat me nu een beetje de keel uithangen.
Precies. In het begin vond ik het leuk, omdat het verrassend was, maar nu weet ik het wel zo langzamerhand. Ik vind Teeuwen nog steeds wel goed, maar hij moet zich niet blijven herhalen.
Ik ben een tijdje geleden bij Javier Guzman geweest en die vind ik op dit moment heel sterk, maar Freek blijft natuurlijk de beste.
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
freek de jonge? zijn oudejaars conference van 2 jaar geleden was best aardig, maar dan heb je het ook gehad. als je naar de parodie van de vliegende panters over hem luistert, snap je precies wat er mis is met freek de jonge. doe mij maar theo maassen!
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
freek de jonge? zijn oudejaars conference van 2 jaar geleden was best aardig, maar dan heb je het ook gehad. als je naar de parodie van de vliegende panters over hem luistert, snap je precies wat er mis is met freek de jonge. doe mij maar theo maassen!
Ik kan snappen dat je kritiek hebt op Freek de Jonge en dat je hem niet grappig vind (vind hem persoonlijk erg goed). Maar de vliegende panters zijn wel een stuk beroerder. Die jongens hadden 1 grappige show, en hebben vervolgens alleen nog maar herhalingen daarvan laten zien. Da's pas bedroevend...
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
zei nergens dat ik de vliegende panters goed vind! maar die parodie van freek de jonge is dat wel...
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
BOE! Hype was net zo goed als Sex!
Ach, wat weet jij er nou van Phoenix

Pffrrrtttt... 
En ik heb liever sex dan een hype
(wat een wereldgrap
)
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Hans Teeuwen was weer goed, laatst op TV. Erg gelachen !!!
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Was het trouwens zijn laatste show die ze uitzonden??
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
BOE! Hype was net zo goed als Sex!
Die ene show met Dikkie Dik vond ik erg leuk en die andere stukken maar dan ook stukken minder. En ja het was Teeuwens laatste show.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Was het trouwens zijn laatste show die ze uitzonden??
ik neem aan dat het z'n nieuwste was aangezien ie nog niet dood is 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
alhoewel Theo Maassen toch mijn favoriet blijft, ik vind hem inhoudelijk toch iets beter. Henk van den Tillaart is denk ik de beste scene die ik ooit heb gezien,
Henkie Penkie Spermatankie 
Idd briljante scene (ook ik zie liever Theo)
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
heb net de nieuwste show van theo maassen ("functioneel naakt") via kazaa gedownload. het is een bootleg dus wat moeilijk te verstaan, maar tot nu toe erg grappig!