- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Pacific
The Pacific
WB
-
- 1612 messages
- 2658 votes
Nieuwe Trailer beschikbaar. Belooft wat te worden.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Nieuwe Trailer beschikbaar. Belooft wat te worden.
zojuist eens bekeken, damn ziet er echt vet uit !
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zeer indrukwekkend. Ik verwacht eenzelfde topniveau als bij BoB1. DE serie waar ik naar uitkijk. Helaas nog een jaar wachten.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
zojuist eens bekeken, damn ziet er echt vet uit !
Echt hè. Ik kijk er echt naar uit.
Artemis
-
- 3868 messages
- 2396 votes
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
ziet er indrukwekkend uit!!! Ben erg benieuwd of hij BoB gaat overtreffen...
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
In Film > Nieuws > BoB - The Pacific - Nieuwe Trailer:
Een ''vervolg'' op de Band of Brothers serie die we allemaal wel kennen, dit maal speelt de serie zich af in de Pacific. Dit is niet echt een vervolg, aangezien het dit keer in 1942 begint en niet waar de eerste serie gebleven was (1945).
Dit keer speelt de serie zich dan ook af in een totaal ander gebied, zonder Duitsers, maar met Jappen.
BoB - The Pacific zal bestaan uit 9/10 afleveringen:
* Episode 1: Pearl Harbor - late May 1942
* Episode 2: Midway
* Episode 3: Guadalcanal
* Episode 4: Guadalcanal
* Episode 5: ?
* Episode 6: ?
* Episode 7: ?
* Episode 8: ?
* Episode 9: ?
* Episode 10: Hiroshima?
Tot en met aflevering 4 is het dus duidelijk. Aflevering 9 is gewoon een goede gok, aangezien ze ook hier moeten eindigen. De atoombommen op Hiroshima en Nagasaki betekenden het einde van WO2.
Zelf denk ik dat we ook een aflevering met Iwo Jima krijgen.
En nu de nieuwste trailer, 22 juni 2009:
stephan1900
-
- 7 messages
- 153 votes
Binnen 2 dagen tijd maar ff me avond uurtjes besteed (kon niet slapen kut hitte) aan de beste Film/Serie voor mij allertijden. BoB blijft gewoon kapot goed.
Daarom heb ik ook zeer hoge verwachtingen van The Pacific. Met Tom en Steven moet dat ook wel goed komen lijkt me. Beide zijn ze erg geinteresseerd in de WOII dus ze zullen weer alles uit de kast halen om tot een goed resultaat te komen. ($ 250.000.000)
Weet iemand overigens wanneer hij uitkomt??? Maart 2010 nog steeds???
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Trailer ziet er indrukwekkend uit. Hoop alleen niet op te veel soap eromheen.
mwoeb
-
- 125 messages
- 0 votes
Ziet er in elk geval stukken frisser en interessanter uit dan BoB. Bij deze laatste serie ben ik niet verder gekomen dan de eerste twee of drie afleveringen, en al vijf keer herbegonnen. Het is allemaal wel op vakkundige wijze gemaakt, maar saai is het inderdaad wel te noemen.
Setting is nu veel fijner en minder afgezaagd dan die andere WOII-films in Frankrijk ed, me dunkt.
slobmeister
-
- 9 messages
- 785 votes
Als je BoB saai vindt weet ik niet of je hier wel aan moet gaan beginnen..
DVDP
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik kan ook echt niet wachten om deze serie te kijken, maart 2010 was het toch..?
[permalink] geplaatst op 19 augustus 2009, 0:12 uurZiet er in elk geval stukken frisser en interessanter uit dan BoB. Bij deze laatste serie ben ik niet verder gekomen dan de eerste twee of drie afleveringen, en al vijf keer herbegonnen. Het is allemaal wel op vakkundige wijze gemaakt, maar saai is het inderdaad wel te noemen.
Setting is nu veel fijner en minder afgezaagd dan die andere WOII-films in Frankrijk ed, me dunkt.
afgezaagd hoe durf je het te zeggen. je hebt het over de serie die alles behalve afgezaagd is!!! geweldig verhaal en kan niet wachten om het "vervolg" hiervan te zien
Tomson_
-
- 257 messages
- 3440 votes
Behind the scenes filmpje over the Pacific.
(niet bevestigde) episode list:
1- Guadalcanal - Robert Leckie perspective
2-Guadalcanal - John Basilone perspective
3-Melbourne
4- Gloucester/Pavuvu/Banika
5- Peleliu Landing
6- Peleliu Airfield
7- Peleliu Hills
8- Iwo Jima
9- Okinawa
10- Home
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Dat is mooi om te zien, Peleliu. Is toch wel een ''vergeten'' slag uit de Tweede Wereldoorlog, maar wel een zeer belangrijke en het heeft ook aan duizenden mensen het leven gekost. Als je digitale televisie hebt, dan kun je de documentaire serie ''Battle 360'' zien op ''History'' daarvan werden 2 of 3 afleveringen besteed aan de slag om Peleliu. De slag is ook uitgewerkt op het spel: ''Call of Duty: World at War'' (CoD5).
Het is mooi om te zien, alleen jammer dat ze er 3 v/d 10 afleveringen aan besteden. Konden ze beter 1 aflevering weghalen en daarvoor aflevering Hiroshima nemen, maar misschien is dat verwerkt in deel 10. Het kan ook zijn dat ze zo'n atoombom aanval ''verfilmen'' aangezien ze een enorm budget van $250.000.000!! (is er ooit een filmproductie geweest met zo'n ENORM budget?!?) zou dat best kunnen.
Ik kan iig niet wachten! Serie zal in NL wel weer op net 5 of rtl 5 verschijnen, zoals met BoB eerst het geval was. Alleen ik snap niet wat ze verdienen aan zo'n dure productie, als hij eerst toch op TV komt?!
Tomson_
-
- 257 messages
- 3440 votes
Eigenlijk is de hele oorlog in de pacific een beetje "vergeten". Ik heb zowel het boek van Robert Leckie als het boek van Eugene Sledge gelezen. Het boek van Sledge gaat grotendeels over de slag van Peleliu, en zoals hij het beschrijft was het echt een hel. Ik hoop dat dat ook zo goed overkomt in de serie.
Verder is dit dus geen definitieve episode list. Volgens mij is er nog nergens een officiele lijst te vinden, maar heb deze op meerdere sites voorbij zien komen.
mwoeb
-
- 125 messages
- 0 votes
Het boek van Sledge gaat grotendeels over de slag van Peleliu, en zoals hij het beschrijft was het echt een hel. Ik hoop dat dat ook zo goed overkomt in de serie.
Oh, damn', had me iets veel leuker bij het begrip 'oorlog' voorgesteld.
Tomson_
-
- 257 messages
- 3440 votes
Ik bedoel dus dat de oorlog in de pacific voor het meerendeel een stuk gruwelijker was dan de oorlog in europa. De japanners gingen vaak mensonterend om met geallieerde doden of gevangenen. Daarnaast vochten de geallieerde soldaten niet alleen tegen de japanners, maar ook tegen de hitte, en de jungle, en allerlei ziekten. Soldaten waren, vooral 's nachts, vaak letterlijk bang van het donker.
Tomson_
-
- 257 messages
- 3440 votes
Tja, je kunt niet altijd zien of een reactie serieus is of niet.
Tomson_
-
- 257 messages
- 3440 votes
Volgens IMDB op 14 maart in de USA. Wanneer het in Nederland wordt uitgezonden weet ik niet.
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Ik denk dat we moeten hopen op een snelle DVD-release hier...
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Veronica gaat deze serie uitzenden in April
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
April 2010? Dat valt me echt alles mee dan! Ik dacht zelf dat dat al 2011 ging worden.
Toch kijk ik hem via Amerikaanse kanalen, later koop ik hem wel op BluRay.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Pas geleden bij SBS6 voorjaarspresentatie geweest en daar hoorde ik dat ze het net als bij Lost al een paar dagen na Amerika wilde proberen. Dat hij dit voorjaar op tv komt is echter wel zeker.
Peter C
-
- 31 messages
- 229 votes
3 april 2010 eerste aflevering op Veronice! Om 22:00!