VHS
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ach wat mij betreft hoef je de topic niet om te dopen. We weten 'm nu toch wel te vinden en VHS zal de meeste mensen wel op het goede spoor zetten. Ging mij er meer over dat we hier gewoon alle oude video formats kunnen posten.
tom!
-
- 21 messages
- 0 votes
hallo,
ik verzamel ook videotapes...vhs en beta, voornamelijk spaghetti westerns. dit is een foto van mijn verzameling.

ik vroeg me af of er nog mensen zijn die geintereseerd zijn wat banden met me te ruilen?
ik heb hier wat banden die ik teruil heb
Filmdragers >> Koop en ruil >> videobanden te ruil aangeboden (tom!)
en een zeer zeldzaam exemplaar uit mijn verzameling. een videoscreen big box incl de orriginele big box!

en de video for pleasure tapes

FatMike
-
- 631 messages
- 1976 votes
VHS/Betamax/VCC/Laserdic/Super 8 is behoorlijk omslachtig, maar makkelijker te vinden.
Alleen zou er inderdaad een apart topic moeten komen over het verzamelen van soundtracks op LP, CD en (als iemand zo "gek" is) 8 track.
Bedoelde uiteraard niet de naam VHS te verlengen met
de hele aanhang. VSH is prima zo.
Een apart topic voor soundtrackverzamelaars
is prima!
FatMike
-
- 631 messages
- 1976 votes
Mooie collectie Tom!
Wat ruilen betreft: ik kom nog niet in aanmerking.
Heb niets dubbel.....ben zelf nog maar pas begonnen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Mooie collectie Tom! Zitten er ook nog goede films tussen? 
tom!
-
- 21 messages
- 0 votes
misschien heb je een spaghetti op vhs of beta die we kunnen ruilen? als het een tape is die ik echt graag wil hebben, kan ik er ook wel meerdere tapes voor terug geven. (hangt er natuurlijk ook weer van af welke tapes je van me wilt hebben)
FatMike
-
- 631 messages
- 1976 votes
Als iemand nu gaat zoeken naar een soundtrack topic,
het is er. Simpele naam:
Soundtracks.

Tijd om foto's te maken van je collectie.
Naast het knusse VHS-hoekje hebben we er een
tof hoekje bij!
Woensdag is m'n vrije dag en ga ik zeker met m'n vinyll aan
de slag!

stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
hallo,
ik verzamel ook videotapes...vhs en beta, voornamelijk spaghetti westerns. dit is een foto van mijn verzameling.
Welkom, en volgens herken ik die kamer. Kan het zijn dat jij ook op het Cinehound forum zit?
tom!
-
- 21 messages
- 0 votes
Welkom, en volgens herken ik die kamer. Kan het zijn dat jij ook op het Cinehound forum zit?
ja ik post op cienhound onder de naam -shootgringoshoot-
ik had gehoopt dat hier op moviemeter wat meer vhs verzamelaars actief waren........
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Magere oogst. Langs een kringloopwinkel geweest en het volgende meegenomen:

Ik was ook nog langs een videotheek die een stel erg mooie titels had, maar de kneus van een eigenaar had alle hoesje doormidden geknipt zodat ze pastten in een dunner hoesje
. Erg jammer.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Magere oogst. Langs een kringloopwinkel geweest en het volgende meegenomen:
(afbeelding)
Ik was ook nog langs een videotheek die een stel erg mooie titels had, maar de kneus van een eigenaar had alle hoesje doormidden geknipt zodat ze pastten in een dunner hoesje
. Erg jammer.
Magere oogst? Ziet er erg tof uit!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Of het ook daadwerkelijk tof is, moet nog blijken.
Film staat niet eens op MM. Binnenkort maar even toevoegen.
Trouwens een erg vette aankoop, die van Castellari's Keoma, brucecampbell!
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Dank je, ik ben er erg blij mee!
Jouw tape is ook niet mis hoor!
FatMike
-
- 631 messages
- 1976 votes
M'n oom had nog een restandje in een flinke doos staan en mocht weer uitzoeken.
Hier Clint:

dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Every Which way but Loose en Any Which way you Can 
Erg tof!
Iemand hier trouwens de originele Friday the 13th-tape in bezit? Is een gewild item bij mij.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Mooie tapes Mike. Little Shop Of Horrors, prachtige hoes!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb nu niet meer zo heel veel VHS en al zeker niet van die obscure horrorwerkjes die hier soms zo passeren (dege die zo even in mijn gedachten schieten zijn Nighmare on Elm Street collectie en Evil Ed)
Die Freddy tapes zijn trouwens allemaal in deze editie

Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Die Maniac op VFP is inderdaad prachtig. Heb hem hier zelf op het Cor Koppies label liggen, maar die kan niet tegen die VFP release op. Alhoewel die ook best tof is!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Wat dachten jullie dan van To All a Good Night? Geregisseerd door niemand minder dan David 'Krug' Hess. Een film nog zonder stemmen hier op MM en volgens mij ook nooit uitgebracht op DVD. Goede aankoop, brucecampbell! Benieuwd naar je recensie.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Mooie aankopen dutchtuga! Vooral Cujo brengt bij mij jeugdherinneringen naar boven.