VHS
Tall man
-
- 289 messages
- 1043 votes
Dankje BruceCampbell, zal er eens achteraan gaan. Ik zal binnenkort eens een paar foto's plaatsen van mijn collectie. Daar zit denk ik nog niet veel speciaals tussen, maar het is een begin. 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
veel succes met het vinden van de Cannibal Holocaust aanrader
maar inderdaad wel een hele coole tape om te hebben
Monster Eiland lijkt me het makkelijkst te krijgen van deze drie, geweldige hoes inderdaad, maar de film...
mijn persoonlijke aanraders heb ik hier geloof ik al vaker genoemd
Demonen der Nacht (video for pleasure) ook een erg lastige, hoewel niet eens zo zeldzaam, maar gewoon erg gewild
Landhuis der Verschrikking (video for pleasure)
Werewolf and the Yeti (Sunrise, eerste editie)
coole films, zeer verzamelbare tapes, maar geef je zelf een paar jaar de tijd, of een dikke portemonnee, om die tapes ergens los te krijgen. En het zijn ook wel het type titel dat je met een (groot) gelukje wellicht nog ergens op een rommelmarkt of marktplaats onverwachts in een vergeten doos tegen komt voor bijna niets 
starbright boy (moderator films)
-
- 22400 messages
- 5070 votes
Kun je nagaan hoeveel er van zullen zijn weggegooid. Ieder dorp met een paar duizend inwoners had vroeger wel een videotheek en veel van die videotheken hebben die banden ooit in de rekken gehad.
arivhs
-
- 40 messages
- 0 votes
@beavis dan ga ik daar maar eens naar op zoek. Ja zo'n dun boekje was het met als ik het me goed kan herinneren Speed voorop (dat was er eentje en die komt uit 94..).
@Tall man ben wel benieuwd naar foto's 
@starbright boy ja indd heel veel zal wellicht in de kliko zijn beland. zonde 
Vhs_Freak
-
- 12 messages
- 0 votes
Dat maakt het sfeertje helemaal compleet ja. heeft u trouwens nog een paar echte VHS aanraders om in bezit te hebben?
Pff moeilijk, Ikzelf kijk meestal uit naar "oude" horror films.
Degene die ik nog zoek is Zoltan hound of dracula.
Kijk eens op google : Man bijt hond vhs: nog een "ëxtreme" verzamelaar!!! 
Tall man
-
- 289 messages
- 1043 votes
Dat is inderdaad een extreme verzamelaar. Ik hou zelf wel van alle soorten, dus ook de oudere, onbekende horror werkjes.
De rest ook bedankt voor de aanraders, zal er eens achteraangaan.
Hier trouwens ook nog wat foto's van mijn collectietje:

arivhs
-
- 40 messages
- 0 votes
haha net dat filmpje gezien! Geniaal! zou de beste man z' n groothandel nog bestaan :s
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Tall man, daar zitten een paar goede maar ook veel minder verzamelbare tapes tussen. Geen probleem als je het puur voor de films zelf doet natuurlijk. Devil Hunter en Calibre 9 zijn wel top stukjes 
horrorfilms als Evil Dead en the Texas Chainsaw Massacre doen het zeer goed op vhs, wordt het allemaal net nog wat 'groezeliger' van 
Tall man
-
- 289 messages
- 1043 votes
Tall man, daar zitten een paar goede maar ook veel minder verzamelbare tapes tussen. Geen probleem als je het puur voor de films zelf doet natuurlijk. Devil Hunter en Calibre 9 zijn wel top stukjes 
horrorfilms als Evil Dead en the Texas Chainsaw Massacre doen het zeer goed op vhs, wordt het allemaal net nog wat 'groezeliger' van
Ik hou ook wel van het verzamelen maar kijken doe ik ze toch. Daar heb ik ze ook voor. Devil Hunter heb ik al gezien, eerste kanibalenfilm maar wel n leuke om gezien te hebben. Calibre 9 zal ik binnenkort eens kijken.
Ik heb net nog 'The Presence' ( L'altro Inferno) gekeken en die komt ook goed uit de verf op VHS met al die donkere scenes. De film wordt er net wat groezeliger van. Blijft toch leuk, die onbekendere horrorwerkjes. 
Vhs_Freak
-
- 12 messages
- 0 votes
Dat is inderdaad een extreme verzamelaar. Ik hou zelf wel van alle soorten, dus ook de oudere, onbekende horror werkjes.
De rest ook bedankt voor de aanraders, zal er eens achteraangaan.
Hier trouwens ook nog wat foto's van mijn collectietje:
Zeer mooie films heb je er tussen zitten.
Somige zijn gewoon moeilijk aan te komen,
Ik had destijds mazzel met de Orginele Ex-Rental uitgave van The Beyond ( zocht ik al jaren.......)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
anthonyCSR
-
- 25 messages
- 0 votes
Mooie collectie man!
en die andere hier met devil hunter, mooi! Daar ben ik jaloers op, evenals op Bruce zijn CH op ivc 
CVD was overigens 100% legitieme huurtapes, GEEN bootlegs! Ze zien er wel zo uit 
Ik ga op 12 maart nog een pâkketje halen en dan mijn vhs kamer eens herinrichten en wat fotokes maken.
Ik ga trouwens, mits het juiste bod, waarschijnlijk mijn Italiaanse huurtape van Milano Calibre 9 op cinehollywood verkopen...
anthonyCSR
-
- 25 messages
- 0 votes
over rommelmarkten gesproken: zo ben ik 5 jaar geleden op een rommelmarkt een hele doos met video for pleasures, media etc tegegekomen voor nog geen 5 euro voor de hele doos!
Helaas geld dit neit voor de laatste jaren, mijn echt laatste koopje was 2 jaar geleden (weapons of death aka napoli spara op EVC voor 25 cent!!)
Tall man
-
- 289 messages
- 1043 votes
Ik ben vorig jaar niks tegengekomen op de rommelmarkt. Toch wel jammer maar je moet maar net geluk hebben. Ik heb op VHS ook wat op het oog.
Toch moet ik zeggen, die VHS met de 'grote' hoezen zien er veel verzamelbaarder uit dan die met de normale hoezen. Ligt dat aan mij of?
@AnthonyCSR, ik ben erg benieuwd naar uw vhs kamer. Zijn het er veel?
En ook iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn nu nog kleine collectie. Zet me zeker aan tot meer verzamelen. 
arivhs
-
- 40 messages
- 0 votes
Mooie collectie man!
en die andere hier met devil hunter, mooi! Daar ben ik jaloers op, evenals op Bruce zijn CH op ivc 
CVD was overigens 100% legitieme huurtapes, GEEN bootlegs! Ze zien er wel zo uit 
Ik ga op 12 maart nog een pâkketje halen en dan mijn vhs kamer eens herinrichten en wat fotokes maken.
Ik ga trouwens, mits het juiste bod, waarschijnlijk mijn Italiaanse huurtape van Milano Calibre 9 op cinehollywood verkopen...
CVD honderd procent huurtapes? ze zien er wel een btje uit als bootlegs indd. Ben echt benieuwd naar foto;s ik zal binnenkort ook eens fotos maken of een filmpje van m'n filmkamer. Moet zeggen dat t hoofdzakelijk dvd is... VHS heb ik echt sinds een paar maanden weer opgepakt (momenteel stuk of 50 denk ik) en ik kan t niet helpen net als jullie (denk ik) dit is een verslaving.
Het nostaligsche gevoel, de hoezen vanwege artwork.. is gewoon veel meer een Prijs in je handen houden.
arivhs
-
- 40 messages
- 0 votes
Ik ben vorig jaar niks tegengekomen op de rommelmarkt. Toch wel jammer maar je moet maar net geluk hebben. Ik heb op VHS ook wat op het oog.
Toch moet ik zeggen, die VHS met de 'grote' hoezen zien er veel verzamelbaarder uit dan die met de normale hoezen. Ligt dat aan mij of?
En ook iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn nu nog kleine collectie. Zet me zeker aan tot meer verzamelen.
Laatst ook naar een rommelmarkt geweest. Alleen echt maar rommel :S had iets meer geluk in een aantal kringloopwinkels.
Toch blijft het een spannend gevoel niet weten wat je tegenkomt 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
CVD ken ik als kooptapes, nooit gezegd dat het bootlegs waren.
dat er af en toe ook kooptapes en bootlegs in videotheken verschenen is een andere zaak, zoals gezegd was die wereld niet altijd even netjes, maar veel van die CVD titels (zou het niet voor allemaal weten) hebben een eerdere huur-uitgave gehad op een ander label.
arivhs
-
- 40 messages
- 0 votes
CVD ken ik als kooptapes, nooit gezegd dat het bootlegs waren.
dat er af en toe ook kooptapes en bootlegs in videotheken verschenen is een andere zaak, zoals gezegd was die wereld niet altijd even netjes, maar veel van die CVD titels (zou het niet voor allemaal weten) hebben een eerdere huur-uitgave gehad op een ander label.
Indd ik heb ook een paar van de kooptapes zonder label in een kleine box maar met een ster videotheek sticker erop bijvoorbeeld.
Bela Blasko
-
- 14 messages
- 1 votes
Vandaag begin ik met de verkoop van mijn ex-rental collectie. Hier alvast de eerste 24 tapes:

Lady Karate en de Wurgers = Sister Street Fighter (1974)
De 36 Dodelijke Karate-slagen= The 36 Deadly Styles (1982)
Lady Karate Vuisten als Dynamiet = Sister Street Fighter, Fifth Level Fist (1976)

anthonyCSR
-
- 25 messages
- 0 votes
hey man, ik heb er nu zo'n 3500...
hier een filpmje van een aantal maanden oud, ik ga binnekort wat posters van de muren pleuren en rekken bijzetten...wilde het liever niet maar ja...plaats he
ook wil ik een aantal tapes full frontal tonen ipv enkel de ruggen. Nu is er weer een deel bijgekomen.
arivhs
-
- 40 messages
- 0 votes
hey man, ik heb er nu zo'n 3500...
hier een filpmje van een aantal maanden oud, ik ga binnekort wat posters van de muren pleuren en rekken bijzetten...wilde het liever niet maar ja...plaats he
ook wil ik een aantal tapes full frontal tonen ipv enkel de ruggen. Nu is er weer een deel bijgekomen.
Super mooi! Helaas moet ik t met een kleiner kamertje doen. Wel goed de hoogte in gewerkt zodat er des te meer plaats is. Hoe lang verzamel je al?
Jawdropping nogmaals. Ook mooi zo'n carousel.
anthonyCSR
-
- 25 messages
- 0 votes
Merci! Ik verzamel zo'n 10 tal jaar hardcore, daarvoor sporadisch...
Heb ook nog 700 genre dvds( horror, sleaze, exploitation) en 350 'gewone' films. Alsook 30 vcds van nigariaanse filmproducties (gekke shit)) en enkele 8 mm's waaronder loaded guns (toppertje)
bedankt voor de comment!
ps : ik zie net jou avatar, vestron
die verzamel ik! (samen met nog andere companies)
anthonyCSR
-
- 25 messages
- 0 votes
en met hardcore bedoelde ik verzamelen he, niet het genre 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
de ultieme Vestron verzamelaar is/was (maar toch nog altijd) Danny.be
arivhs
-
- 40 messages
- 0 votes
Loaded Guns Super 8: die cover alleen is al de moeite waard! Ja indd Vestron en Cannon films daar begon het toch wel mee voor mij vroeger.
Die blog had ik ook ontdekt beavis das echt ultiem jammer dat ie niet meer geupdate word.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
qua VHS is hij alleen nog op eBay actief voor zover ik weet, met verkopen...
Bela Blasko
-
- 14 messages
- 1 votes
Deze VHS banden zijn nog over. Ik vraag €25 voor alle twaalf. Wie neemt ze in een koop over?

Tall man
-
- 289 messages
- 1043 votes
Vond deze vandaag bij toeval nog in de kast, mijn eerste echte VFP band!
Plaatje is overigens wel van Google maar ik heb precies dezelfde.

zombie
-
- 987 messages
- 6099 votes
Voor alle VHS liefhebbers: Woensdag 3 April een ouderwetse VHS vertoning van The Hidden in Worm (Rotterdam). De film wordt ingeleid met een korte serie trailers en een introductie over de glorietijden van het VHS formaat.

Explosion
-
- 22 messages
- 22 votes
Ah, Leuk om te weten dat er meer VHS Verzamelaars hier in Nederland zijn.
Zelf ben ik pas net weer begonnen met verzamelen. Hier zijn foto's van tapes die ik al langer heb:

En zelf nog vandaag bij een kringloop gevonden:

Niet echt zo spectaculair als de vondsten van brucecampbell, bijvoorbeeld, maar ik ben er toch wel tevreden mee.