VHS
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Morgen ga ik op vakantie voor 2 weken, dus in die 2 weken tijd kan ik eventjes niet terugreageren.
He Filmbuff, heb inmiddels twee exemplaren van Leviathan binnen.
Misschien kun aan je ouders vragen of je 'm mag ruilen/kopen?
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Wie helpt me aan Black Belt Jones?
Op het Warner Home Video label, goede hoes en goede box.
Come on people. How hard can it be?
BiggerBoat
-
- 37 messages
- 8 votes
Hoi Bruce, als voer voor je Warner Home Video-microbe heb ik
"Innerspace" en "Every which way but loose in de aanbieding. Zie kiek.
Laserdude; wanneer zien we eens wat van jouw verzameling? Volgens mij heb je recentelijk via Marktplaats een beste aanwinst gedaan! 
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Hoi Bruce, als voer voor je Warner Home Video-microbe heb ik
"Innerspace" en "Every which way but loose in de aanbieding. Zie kiek.
(afbeelding)
Laserdude; wanneer zien we eens wat van jouw verzameling? Volgens mij heb je recentelijk via Marktplaats een beste aanwinst gedaan!
Klopt als een bus. Waren er ongeveer 260. Zat van alles bij maar was wel helemaal horror. Kon ik niet voorbij laten gaan. De helft was interessant: van Ghoullies (Cannon) tot It's alive, Freddy vs. Jason, Scanners 3, Jaws 2, Jaws 3, Jaws 4, een paar koopvideo's etc...
Ik wil dus dolgraag foto's er op zetten, maar het lukt me niet. Ik krijg het niet voor elkaar.
Heb het gevraagd op het forum hier, en goede info gekregen maar ik krijg het nier voor elkaar.
Ik baal er gigantisch van. De foto's staan inmiddels op mijn PC en misschien als een kennis van mij weer eens in de buurt is dat hij me kan helpen.
Dus: wordt vervolgd (but not anytime soon).
Vandaag gescoord op de rommelmarkt:
- Angel (1984, New York video)
- Time guardian (o.a. Carrie Fisher, Hemdale Entertainment)
En van marktplaats: The Mutilator (kleine Video for Pleasure)
Blij dat ik 'm heb, misschien is er overigens geen reet aan.
Later.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Je neemt deze site: TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting, klik op bladeren, zoek je foto op je computer, klik openen, effe een code intikken die je erboven ziet, uploaden klikken, eventjes wachten en je ziet de foto tevoorschijn komen in het klein. Dan zie je "IMG Code for Forums & Message Boards" staan, dat moet je helemaal selecteren en kopieren. Dan gewoon hier plakken.
tom!
-
- 21 messages
- 0 votes
Ik heb al een tijdje niks meer gepost heir, maar ik ben nog steed opzoek naar evrschillende videobanden........spaghetti westerns.
als je iets hebt, laat eht me weten en ik weet zeker ik kan je er iets moois voor terug geven........ik heb genoeg oude tapes etc of een goede prijs...w.at je het leifst hebt 
dat is mijn want list:
Brabant Video/vpv/satelliet :
El Zorro (vpv & satelliet)
My name is mallory (vpv & satelliet)
Kungfu brothers in the west (vpv)
Colt concert (vpv)
Born to kill (satelliet)
Cnr:
Gringo the buzzards
VML blue:
Duck you sucker
Aanval op fort texan
Videobox:
Hate your neighbour
Mallory must not die
Duck you Sucker
Rode Sunrise:
One silver dollar
Ballad of death valley
Videoscreen:
The legend of frenchie king
(ook westerns met grote vierkant hoezen)
Videostar:
1e generatie:
avontuur in alaska
voor een kist vol dollars
jesse en lester
2e generatie:
de schaduw van sartana
gieren van de noordpool
duel bij zonsondergang
mijn naam is sacramento
moord op een president
Film Service Holland:
El Macho
Cemetery Without Crosses
Finders Killers
Tiger of the River Kwai
Rca:
5 man army
?:
de razende samurai
Chapaqua’s Gold
VTR: (weet niet of deze bestaan)
Bad mans river
A town called hell
A reason to live a reason to die
Pecos cleans up
Hells fighters
Sartana regels je begrafenis
Halleluja voor een paar vuisten
Captain apache
Pancho villa
One silver dollar
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Je neemt deze site: TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting, klik op bladeren, zoek je foto op je computer, klik openen, effe een code intikken die je erboven ziet, uploaden klikken, eventjes wachten en je ziet de foto tevoorschijn komen in het klein. Dan zie je "IMG Code for Forums & Message Boards" staan, dat moet je helemaal selecteren en kopieren. Dan gewoon hier plakken.
Bruce bedankt. Ik ga het proberen.
Niet nu, maar ik ga kijken of het lukt.
Thanks a million.
Oh ja, Stay hungry op Warner Home Video binnen, leek wel een museum stuk.
Ik was tot tranen geroerd.
Je snapt het wel.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Oh ja, Stay hungry op Warner Home Video binnen, leek wel een museum stuk.
Ik was tot tranen geroerd.
Je snapt het wel.
Die heb ik enkele maanden geleden verkocht! 
BiggerBoat
-
- 37 messages
- 8 votes
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Heb weer een klein partijtje Vhs op de kop Getikt!
En ik krijg plots zin om alle gele CIC's te verzamelen...

beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
`klein' partijtje? hoe krijg je het toch weer voor elkaar man!!
ik zie daar een WorldWideVideo tape liggen die ik heeeeeeel erg graag van je over zou willen nemen!! btw
heb vast nog wel wat CIC tapes in de aanbieding 
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Klein partijtje? Ik heb me net verslikt.
Hoe krijg je dit nu weer voor elkaar? Zitten hele gave dingen bij.
Mooi: Stick, War of the worlds deel 1, 2........etc... Rocky, Hustle enz...
Die gele CIC Esselte vind ik persoonlijk samen met Warner de mooiste die er zijn.
Ik moet wel zeggen dat de films op het CIC label de ene keer geweldig zijn en de andere keer
gewoon shit zijn of een soort Rtl 4 waargebeurd verhaal.
Koester ze man, dit is geweldig.
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Die heb ik enkele maanden geleden verkocht!
Die ik nu heb? Ben al vergeten waar die vandaan kwam, maar nu je het zegt op cinehound toen wel de foto van je gezien. Vond het toen al een prachtstuk.
Nu kijken hoe de film is.
CIC Esselte en Warner Home video RULE!
BiggerBoat
-
- 37 messages
- 8 votes
Ik ben geen label verzamelaar, maar als ik het zou doen zou het denk ik wel Esselte CIC zijn. Vet goed hoe die op de achterkant altijd een paar foto'tjes van scènes uit de film plaatsten met daarbij per foto een korte beschrijving. Dat was voor ons altijd kijken 'wat hebben we al gehad en wat niet" als we een film van dat label gehuurd hadden.
Die War of the worlds the series banden zijn echt nice! Wel om het artwork, want nadat ik die serie eens via onze vrienden van de piraten-baai naar beneden geladen had was ik er serie-wise klaar mee na de eerste 20 minuten pilot episode kijken 
Maar alle-banden-op-een-stapeltje; krijg ik nog een reactie van jullie over dat B-film festival in Breda voor we naar pagina 41 overspringen of hoe zit dat!? 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
discussie over het festival in Breda past beter in het daarvoor bestemde deel van het forum dan in dit VHS onderwerp
maar ik wil wel even melden dat ik niet ga hoor 
stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Een paar tapes die ik laatst gevonden heb!

Genoeg actiepulp voor de komende tijd! 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
wow Hard to be a God, dat is een behoorlijk obscuur pareltje volgens mij
en is Future Hunters een PA film?
erg veel titels die ik nog niet eerder zag
mooie vangst!!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Future Hunters had inderdaad een PA film kunnen zijn, want hij is geregisseerd door Cirio H. Santiago, maar het is een actiefilm over twee mensen die een geheim wapen in veiligheid moeten brengen.
Ben erg benieuwd naar Hard To Be a God, maar ook Rage of Honor (met Sho Kosugi) en Raiders of the Golden Triangle (Fillipijnse actie trash) mogen er zijn!
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Mooie tapes Stephan!
Vreemd toch dat er tapes blijven tevoorschijn komen die je nog nooit gezien hebt!
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
ik weet de cijfers niet precies maar er moeten toch mínstens 25000 titels op VHS zijn uitgebracht in de Benelux gedurende het bestaan van het formaat, dus zo gek is het nu ook weer niet...
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Een paar tapes die ik laatst gevonden heb!
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Genoeg actiepulp voor de komende tijd!
Great catch. Sommige titels ken ik, maar inderdaad heel veel tapes waar ik nog nooit van gehoord heb.
Phantom lijkt wel GLOEDNIEUW.
En The slams (CIC Esselte video label), man, die heb ik nog nooit gezien.
Jim Brown, geweldig die gast.
Mijn eigen CIC Esselte verzameling groeit ook als kool. Al moet ik zeggen dat een film
als bijvoorbeeld "Problem Child" het niet in mijn collectie zou redden. Ik ben wel kieskeurig op
dat gebied.
Heb net een doos vol met die Filipijnse actie trash ontvangen. Ja, mij doet het niet veel. Er zijn
er maar enkele die ik grappig vindt.
Maar zeker een mooie vangst. Ik begrijp alleen niet dat er mensen naar de kringloop gaan en alles daar achter laten of daar dumpen. Ik heb nooit zoveel mazzel bij de kringloop.
Deze zeker via via gekregen? Ben zeer benieuwd.
Zeg, die kast achter de video's: zijn dat allemaal laserdiscs? Mooi.
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Mooie tapes Stephan!
Vreemd toch dat er tapes blijven tevoorschijn komen die je nog nooit gezien hebt!
Ja, ik verbaas me niet meer.
Afgelopen zaterdag "Time guardian" voor 50 cent gekocht met Carrie Fisher.
Nog nooit van gehoord.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14441 votes
Maar zeker een mooie vangst. Ik begrijp alleen niet dat er mensen naar de kringloop gaan en alles daar achter laten of daar dumpen. Ik heb nooit zoveel mazzel bij de kringloop.
Deze zeker via via gekregen? Ben zeer benieuwd.
Zeg, die kast achter de video's: zijn dat allemaal laserdiscs? Mooi.
Dit zijn allemaal kringloop vondsten, waar ik 25 cent per stuk voor heb betaald! Maakt de vangst eigenlijk nog een stuk mooier!
Die kast als achtergrond zijn geen laserdiscs, maar een miniscuul gedeelte van mijn platen verzameling!
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Weer nieuwe oogst binnen;
- The bronx warriors
- Looker
- Friday the 13th deel: the final chapter
- Teen witch
- DC Cab
- Cobra
Volgende week komen er een stuk of 50 binnen. Ben zeer benieuwd naar de staat
van sommige vhs-hoezen (en tapes).
Goed weekend!
Thank you Bruce.
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
International Video label.
Van dat label heb ik er nog geen 1. Zijn er daar veel van?
Ik krijg inmiddels wel via partijen die ik opkoop op allerlei labels van alles binnen.
Wel grappig. Vaak moet ik toegevn dat ik van sommige tapes de hoes mooier vindt dan de film. Hahhaahahahaa..Sorry.
Iemand veel in zijn collectie zitten van: Lorimar?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik ben blij dat ik geen vhs maar laserdiscs spaar. Zijn een stuk mooier, betere kwaliteit en, het belangrijkste, nemen een stuk minder ruimte in. 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
International Video / WorldWideVideo was een label van "Sunrise Tapes b.v " uit Leerdam die ook de labels Sunrise Tapes en VML (Video Movies Leerdam) uitbrachten. Ik verzamel alleen de Aziatische cinema op dit label er heb er daar nu 16 van in de kast staan. Qua ontbrekende titels duiken er soms verassingen op zoals deze die ik nooit eerder zag. En er is er eigenlijk maar één waarvan ik weet dat ik em mis en dat is Invincible Super Chan.
Op het label verschenen echter ook wel andere genre film waaronder wat peplum, dus het korte antwoord is, ja er zijn er best veel van. Niet zoveel als van sommige labels, maar toch vele tientallen titels schat ik in
Lorimar films werden in Nederland uit gegeven door Video for Pleasure uit Groningen volgens mij, denk dat ik er wel een paar heb, maar het zijn meestal niet heel bijzondere films.