• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.024 votes
Profile

VHS

Laserdude

• 146 messages
  • 0 votes

Bruce, wat een pracht tapes. Wacht even, even mijn tranen wegdeppen. Ik zit hier echt te janken, man.

Waar haal je nou zoiets? Dat moet toch iemand zijn geweest die je kent die van zijn verzameling af wil of zo...

Die Friday the 13th tapes en Steele Justice, daar wil je zeker wel van af?

Valt daar over te onderhandelen?

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7361 votes

De tapes komen allemaal van een gesloten videotheek.

Ik ga nu een weekje op vakantie en daarna zien we wel.

@beavis: welke tape bedoel je?

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

2e foto, derde op de bovenste rij

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

speciaal voor bruce, een selectie van mijn warner tapes, gesorteerd op verschijningsdatum / sleeve design

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

de oudste tape is "10" (1981)

Laserdude

• 146 messages
  • 0 votes

Beavis,

Ziet er mooi uit man. Ik heb weer zitten genieten. Ik moet zeggen gelukkig heb ik er ook een heleboel die op de foto's staan. Dat verzacht de pijn dan weer als ik zo'n mooie collectie zie.

Is er dan niemand die BLACK BELT JONES dubbel heeft en aan mij wil verkopen?

Ik zag hem bij jou zitten in je collectie. Prachtig gewoon.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

dank

... en als ik dan toch wat fototjes aan het uploaden ben...

(afbeelding)

(afbeelding)

overigens, ik sta altijd open voor een goed voorstel

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Hahah kijk dat vind ik dan weer vet!

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

Tonypulp wrote:

Hahah kijk dat vind ik dan weer vet!

dan voel ik me geroepen om er nog meer blaxploitation in te gooien

deze komen uit de "black power" collectie van het Muntel label:

(afbeelding)

(afbeelding)

Laserdude

• 146 messages
  • 0 votes

Ja, en bedankt hé. Deze foto's waren de genadeslag.

Geintje. G E W E L D I G. Ik denk behoorlijk moeilijk om aan te komen.

Voor mij: Fred Williamson, Jim Kelly. Richard Roundtree en Jim Brown.

Heb je The legend of nigger Charley ook op VHS?

.

Filmbuff97

• 159 messages
  • 16 votes

Leuk, Een VHS Topic.

Zelf verzamel ik Videobanden nog steeds, en ik ben op zoek naar de volgende films:

- Dogfight (1991)

- Oude Warner home video banden van begin jaren 80

- Videobanden Van Vestron Video internatinal

- Pacific heights (1991)

- Een Jaws Plagiaat zou ik leuk vinden, want jaws is een van mijn favorite films.

- White of the eye (1987)

Als iemand deze films/Videobanden dubbel heeft, of als het een film is die een van jullie weg willen, Antwoord Astublieft Terug. ook hals het een film is vanaf 16 jaar & ouder, dan kan ik de film niet kopen, want ik ben 14.

Groetjes, Filmbuff97

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

Laserdude wrote:

Ik denk behoorlijk moeilijk om aan te komen.

...

Heb je The legend of nigger Charley ook op VHS?

moeilijk is een relatief begrip als je het verzamelaars-wereldje een beetje kent, maar een aantal van deze tapes is inderdaad behóórlijk zeldzaam. The Black Six en Penitentiary II zijn tapes die je wél vaker ziet opduiken. Slaughter en de andere blaxplitation titels op RCV (heb coffy, foxy brown en sheba baby ook nog ergens liggen...) zie je ook wel vaker.

Legend of Nigger Charley heb ik dan weer niet...tenzij... het dezelfde film is als Boss Nigger?!?

Zowel op Imdb als hier staan die als twee verschillende films te boek, dus dat zal wel niet, zou me er een keer in moeten verdiepen. Heb dus wél een tape van Boss Nigger, maar niet één met de titel die je zoekt

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

Filmbuff97 wrote:

Leuk, Een VHS Topic.

... ik ben 14.

Groetjes, Filmbuff97

Wow, je bent de jongste VHS verzamelaar die ik ken dan, welkom bij de club

Vestrons en Warners werden in grote aantalen uitgebracht destijds en zijn dus nog steeds wel te vinden, goeie keuze om mee te beginnen dus en op beide labels verschenen ook erg leuke en goede films.

De meer 'hardcore' VHS verzamelaar gaat vooral voor labels als Sunrise, VML, Empire, Video 49, Video for Pleasure, EVC, Video Screen e.d. maar dan kom je vaak ook in de genre's van horror en exploitation terecht waar je je nog niet aan lijkt te willen wagen

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

van blaxploitation naar brucesploitation

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Laserdude

• 146 messages
  • 0 votes

beavis wrote:

(quote)

moeilijk is een relatief begrip als je het verzamelaars-wereldje een beetje kent, maar een aantal van deze tapes is inderdaad behóórlijk zeldzaam. The Black Six en Penitentiary II zijn tapes die je wél vaker ziet opduiken. Slaughter en de andere blaxplitation titels op RCV (heb coffy, foxy brown en sheba baby ook nog ergens liggen...) zie je ook wel vaker.

Legend of Nigger Charley heb ik dan weer niet...tenzij... het dezelfde film is als Boss Nigger?!?

Zowel op Imdb als hier staan die als twee verschillende films te boek, dus dat zal wel niet, zou me er een keer in moeten verdiepen. Heb dus wél een tape van Boss Nigger, maar niet één met de titel die je zoekt

Het zijn twee verschillende films. Maar ik begrijp de verwarring wel.

Boss nigger is wel een fantastische tape om te hebben. Dat is echt een mooie in je verzameling.

En bedankt voor de foto van Sheba Baby, die nederlandse cover had ik nog nooit gezien.

Nu je toch zoveel op het forum zet: hoe zet je nu foto's hier in een bericht. Vrijdagavond drie kwartier zitten modderen maar niet gelukt. Misschien kun je het uitleggen vanaf het punt dat de foto's vanaf mijn cardreader op mijn pc worden gezet.

Afijn, als je het niet weet, laat maar komen die geweldige foto's uit je verzameling.

Thanks.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

zoals eerder aangegeven moet je ze ergens on-line neerzetten. Dit kan bijv op een ruimte die je via je provider krijgt of op een van de vele gratis "hosts". Ikzelf gebruik "Photobucket". Als een plaatje eenmaal op het Internet staat kan je ze op dit soort fora laten zien door de URL (link) naar het plaatje in je bericht tussen de HTML code voor plaatjes te plaatsen: [/IMG] [IMG] (maar dan omgekeerd, dus die met de slash als laatste). Bij Photobucket zie je bij al je plaatjes de optie om met één muisklik direkt een kant en klare HTML-code te kopieren die je in je berichtjes kan plakken, dus dat maakt het helemaal makkelijk.

Laserdude

• 146 messages
  • 0 votes

Bedankt Beavis. Nu is het me een stuk duidelijker.

Alleen nog even kijken of ik het voor elkaar krijg. Dat zou een aantal mooie plaatjes opleveren en het minste wat ik kan doen voor de rest die ze er op zet.

Net Wanted dead or alive binnen met Rutger Hauer. CNR video.

En Fortress met Rachel Ward. CBS Fox tape.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

ik ben iig benieuwd naar je collectie!

En zag op Cinehound dat 'KingofB' je met Fortress heeft kunnen helpen. Dat is nog een goede tip voor alle mensen die dit VHS toppic de laatste tijd hebben ontdekt en opzoek zijn naar tapes: Ondertussen zit zo'n beetje elke Nederlandse VHS verzamelaar met een Internet verbinding wel op dat forum! En als bonus krijg je gelijk de hele Internationale VHS gemeenschap er nog bij ook. Naast de Griekse en Japanse tapes zijn de Nederlandse tapes namelijk ook echt Internationale collector items.

Filmbuff97

• 159 messages
  • 16 votes

beavis wrote:

(quote)

Wow, je bent de jongste VHS verzamelaar die ik ken dan, welkom bij de club

Vestrons en Warners werden in grote aantalen uitgebracht destijds en zijn dus nog steeds wel te vinden, goeie keuze om mee te beginnen dus en op beide labels verschenen ook erg leuke en goede films.

De meer 'hardcore' VHS verzamelaar gaat vooral voor labels als Sunrise, VML, Empire, Video 49, Video for Pleasure, EVC, Video Screen e.d. maar dan kom je vaak ook in de genre's van horror en exploitation terecht waar je je nog niet aan lijkt te willen wagen

Ja, Veel mensen op dit Fourmtopic zijn Waarschijnlijk Rond de 20, En dan zit er een 14-jarige plots Tussen...

Eigenlijk Verzamel in niet echt B-Films op VHS, Maar als ik iets aantref van een B-Film Die me leuk lijkt, en als 'ie niet voor 16 is, dan koop ik hem.

Aan de zonnige kant, Als ik in engeland op vakantie ben (Ik ga niet zeggen waar of waneer!) mag ik wel films kijken die gekeurt zijn voor ''15'' jaar & Ouder.

Ik probeer we Leuke B-Films te kopen, maar dat lukt niet echt, want Laserdude woont ook in de buurt... Voorbeeld: Ik wou de film DeepStarSix Kopen, bleek dat Laserdude hem had meegenomen. Is niet zo heel erg, alleen een beetje Balen.

Filmbuff97

• 159 messages
  • 16 votes

De meer 'hardcore' VHS verzamelaar gaat vooral voor labels als Sunrise, VML, Empire, Video 49, Video for Pleasure, EVC, Video Screen e.d. maar dan kom je vaak ook in de genre's van horror en exploitation terecht waar je je nog niet aan lijkt te willen wagen [/quote]

Het geeft niet echt als er een Horror/Exploitaion film tussenzit. Mag af en toe wel eens een horrorfilm kijken zoals Jaws, Arachnophobia,Etc. of een film die op MST3K Wel eens word vertoont.

Filmbuff97

• 159 messages
  • 16 votes

Laserdude wrote:

Even langs de kringloop geweest in Serooskerke "of all places".

Niet voor niks. Hierbij de vangst:

- Cannibal Ferox (cosa nostra vide)

- Who dares wins (Thorn Emi)

- The ambulance (Eric Roberts)

- Monolith

- Puppetmaster 3

- Deep star six (weliswaar de koopvideo-variant)

Het was een mooie vangst, beter zal het in mei niet worden denk ik.

Krijg de (@#$%)!

The Ambulance & DeepStar Six... 2 films die ik al zo lang zoek!

Laserdude

• 146 messages
  • 0 votes

The ambulance was gewoon puur geluk. Heb 'm zelf ooit eens een keer gezien en vond hem zeer fraai. Ben ik inderdaad op marktplaats of andere sites nog nooit tegengekomen. En ook niet in die conditie.

Ik baal er vaak al van als de plastic hoes gescheurd is. Zeker als het een Warner home video box is (niet de glanzende plastic box ("de oude" boxjes) maar zo'n harde plasic box met bolle zijkant).

DUS: altijd op zoek naar warner dozen.

Filmbuff 97: Deep star six is voor jou als ik 'm afgekeken heb. Heb een beetje veel aan mijn hoofd op dit moment. Geef me een maand en dan is ie van jou. Let op, het is zo'n koopvideootje. Tape is goed, alsmede de hoes.

Als je 'm vergelijkt met Leviathan (aanrader) is het een gedrocht, maar zeker leuk om een keer te kijken.

Komt als goed is van de week binnen:

Tusks, Hell camp, Rolling vengeance en Flashpoint.

Oh ja, en Death wish 3 (big box) en Death wish 2. Beide ex-rental.

Laserdude

• 146 messages
  • 0 votes

beavis wrote:

ik ben iig benieuwd naar je collectie!

En zag op Cinehound dat 'KingofB' je met Fortress heeft kunnen helpen. Dat is nog een goede tip voor alle mensen die dit VHS toppic de laatste tijd hebben ontdekt en opzoek zijn naar tapes: Ondertussen zit zo'n beetje elke Nederlandse VHS verzamelaar met een Internet verbinding wel op dat forum! En als bonus krijg je gelijk de hele Internationale VHS gemeenschap er nog bij ook. Naast de Griekse en Japanse tapes zijn de Nederlandse tapes namelijk ook echt Internationale collector items.

Ik ben mijn collectie aan het updaten en weer voor de dag aan het halen. En dat is allemaal door dit forum. Ga ze zeker tellen en ik hoop ze op foto te kunnen zetten. Maar dat krijg ik niet echt van de grond. Ik verdiep me daar nog in.

JUIST door de foto's zie ik films die ik gewoon vergeten was.

Jazeker, Fortress is de nieuwe aanwinst. Met dank aan KingofB. Reeds gekeken en was leuk om 'm weer eens te zien. Had totaal geen zin

Ben zeer blij dat ik niet gelijk een verlanglijstje op cinehound gegooid heb. Ik heb zo het idee dat ik dan al blut zou zijn. Langzaam aan om een paar titels vragen. Het zijn natuurlijk geen marktplaats-prijzen.

Ik hou het trouwens bij de Nederlandse Ex-rental big boxen. Al moeilijk genoeg om daar aan te komen. Misschien wel eens leuk om een Griekse of Japanse tape te kopen maar naast de verzameling VHS, Laserdiscs, DVD, Blu-ray en cd vind ik de internationale tapes net effe een stapje te ver gaan.

Vorige week 6 ex-rentals ontvangen: The dead pool, Invasion U.S.A., Missing in action, the punisher, The rookie en Cape Fear. Mooie hoezen.

En wat bleek: de originele verhuurtapes waren vervangen door de exact opgenomen films van Veronica en RTL 4. How strange is that? Waar zijn dan de banden gebleven? Afijn, de meeste had ik al en kan ik vervangen.

Nog steeds op zoek naar Black belt jones, Alamo bay (Ed Harris) en Quicksilver (Kevin Bacon) en Revenge of the ninja (Sho Kosugi). Afijn, nog een heleboel meer.

Filmbuff97

• 159 messages
  • 16 votes

Laserdude wrote:

The ambulance was gewoon puur geluk. Heb 'm zelf ooit eens een keer gezien en vond hem zeer fraai. Ben ik inderdaad op marktplaats of andere sites nog nooit tegengekomen. En ook niet in die conditie.

Ik baal er vaak al van als de plastic hoes gescheurd is. Zeker als het een Warner home video box is (niet de glanzende plastic box ("de oude" boxjes) maar zo'n harde plasic box met bolle zijkant).

DUS: altijd op zoek naar warner dozen.

Filmbuff 97: Deep star six is voor jou als ik 'm afgekeken heb. Heb een beetje veel aan mijn hoofd op dit moment. Geef me een maand en dan is ie van jou. Let op, het is zo'n koopvideootje. Tape is goed, alsmede de hoes.

Als je 'm vergelijkt met Leviathan (aanrader) is het een gedrocht, maar zeker leuk om een keer te kijken.

Komt als goed is van de week binnen:

Tusks, Hell camp, Rolling vengeance en Flashpoint.

Oh ja, en Death wish 3 (big box) en Death wish 2. Beide ex-rental.

Het geeft niet echt dat DeepStar Six de koopvideo is. Integendeel, mijn collectie is grootendeels koopvideo, dus niet echt een groot probleem.

Vraagje; heb je Leviathan? niet dat ik hem wil ofzo, maar ik vraag me af of Leviathan voor 12 jaar & Ouder is of vanaf 16 jaar & Ouder. Ik ben 14, dus ik kan geen films zien vanaf 16.

Laserdude

• 146 messages
  • 0 votes

Prima, dat komt dan goed uit. Ik kan me niet meer heugen hoe die EX-rental er in de videotheek uitzag.

Net op IMDB.com gekeken: in Engeland was Leviathan 18 jaar en ouder.

Dat gaat dus niet lukken.

Ik heb 'm trouwens alleen op regio 1 DVD. Die is voor (een paar jaar) later dan om een keer te zien. Is feitelijk gewoon een mix van Aliens en Deep star six. Alleen wel tien keer beter.

Afijn, ik moet 'm nog afkijken.

Filmbuff97

• 159 messages
  • 16 votes

Laserdude wrote:

Prima, dat komt dan goed uit. Ik kan me niet meer heugen hoe die EX-rental er in de videotheek uitzag.

Net op IMDB.com gekeken: in Engeland was Leviathan 18 jaar en ouder.

Dat gaat dus niet lukken.

Ik heb 'm trouwens alleen op regio 1 DVD. Die is voor (een paar jaar) later dan om een keer te zien. Is feitelijk gewoon een mix van Aliens en Deep star six. Alleen wel tien keer beter.

Afijn, ik moet 'm nog afkijken.

Ik wist al dat Leviathan in Engeland voor 18 jaar was. maar niet alle films vanaf 18 daar zijn hier voor 16. Als voorbeelden; Harlem nights, Bugsy, Lock-Up en Fatal Attraction zijn hier vanaf 12 jaar & Ouder Gekeurt. In het geval van Fatal Attraction is dit eigenlijk best Schokkend.

Filmbuff97

• 159 messages
  • 16 votes

Okay, vandaag naar de Kringloopwinkels gegaan. Thuisgekomen met 6 nieuwe Videobanden.

Omdat ik moeite had met de foto's op Moviemeter Zetten, besloot ik de update maar te uploaden op youtube: ‪VHS Update 3-7-2011‬‏ - YouTube

Filmbuff97

• 159 messages
  • 16 votes

Morgen ga ik op vakantie voor 2 weken, dus in die 2 weken tijd kan ik eventjes niet terugreageren.

Sjan

• 777 messages
  • 2748 votes

Ik zag dat er een VHS-forum is en weet niet of dit de juiste plek is, maar ik heb nog een 200tal VHS-banden (origineel en originele ex-rentals) liggen die ik te koop aanbied. Er zitten veel moderne klassiekers tussen en ook behoorlijk wat Aziatische en Europese titels. Als je interesse hebt, stuur me dan even een PM, dan kan ik de lijst mailen.

Groet, Sammy

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7361 votes

Ik ben de laatste tijd gebeten door de Warner Home Video-microbe en heb er ondertussen erg veel gevonden!

Als iemand er nog heeft voor mij dan hoor ik het graag!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Laserdude

• 146 messages
  • 0 votes

Zoooooooooooooooooooooooo, ik word niet goed als ik die foto's zie.

W A A N Z I N N I G. Zitten een paar hele mooie tussen.

Ja, ik ben zeker fan van die Warners.

Bobby Deerfield, Jeremiah Johnson, Coming Home, Divine madness. Mooi hoor.

J A L O E R S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.