• 177.899 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.980 votes
Profile

Dvd-irritaties / fouten

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Het hinderlijke met stickers op nieuw aangekochte is nog wel dat je het toch wel beu wordt om het doosje regelmatig te moeten vervangen voor een nieuwe, zonder plakkende resten erop.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Bij de amerikaanse imports zitten van die witte stickers op de bovenkant. Halen jullie die eraf of laten jullie die zitten ?

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Ik haal ze er altijd af. Maar ben er wel even mee bezig...

Zuidhof

• 7 messages
  • 4 votes

Ik heb er geen last van, ik bewaar mijn dvd's en een specialen dvd koffer.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Halcyon wrote:

Ik haal ze er altijd af. Maar ben er wel even mee bezig...

Ze laten wel geen restjes achter. Wat dat betreft heb ik eigenlijk geen problemen met die stickers.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Heb er eentje gehad die op zo'n karonnen snapper plakte (DVD van The Changeling). Bij het verwijderen een stuk cover er mee af...dat vond ik wel klote.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Halcyon wrote:

Heb er eentje gehad die op zo'n karonnen snapper plakte (DVD van The Changeling). Bij het verwijderen een stuk cover er mee af...dat vond ik wel klote.

Dat is dan wel heel klote, op mijn snapper cases laat ik meestal de sticker zitten.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Bij de meeste ging het net allemaal goed, maar bij THE BURNING niet . Zometeen maar een paar nieuwe hoesjes gaan kopen.

interista2001

• 254 messages
  • 3866 votes

die irritante plakresten gaan er heel makkelijk af met een beetje terpentine op een doekje. Heb het zelf nu al perfect er af gekregen bij mijn laatste 4 verloren geachte hoesjes.

Weet niet of iedereen terpentine in huis heeft... toch handig zon schilder als vader

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

interista2001 wrote:

die irritante plakresten gaan er heel makkelijk af met een beetje terpentine op een doekje. Heb het zelf nu al perfect er af gekregen bij mijn laatste 4 verloren geachte hoesjes.

Weet niet of iedereen terpentine in huis heeft... toch handig zon schilder als vader

Ik heb terpentine in huis maar ik koop me gewoon een paar nieuwe hoesjes.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Laatst nog een aantal DVD's gekocht bij de V&D. Zes stickers maar liefst op elke hoes! Kreeg ze er met moeite gelukkig nog af, zonder het hoesje te beschadigen.

Bij deze dus een waarschuwing voor mensen die DVD's bij de V&D willen gaan kopen.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Zes! Even denken wat dat allemaal kan zijn

* Prijssticker

* Aanbiedingssticker

* Miles & Money sticker

* 2 voor 12 sticker (of iedere andere variant)

* Ik kom niet verder?

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

*Our Favourite Your Choice sticker.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Ohja tuurlijk Daar hebben we 't hier tenslotte over

Misschien nog:

* Movieminutes sticker

DVD-T

• 15565 messages
  • 3122 votes

Die Hard,Willis wrote:

*Our Favourite Your Choice sticker.

Die zijn inderdaad erg k*t, maar ik heb nu een manier gevonden om ze er af te krijgen zonder de hoes te beschadigen of resten achter te laten.Voorzichtig aan de boven kant loshalen en dan in eenkeer snel er af trekken(net als een pleister).

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Werkt bij mij in iedergeval niet. Rot dingen zijn het!!

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Inderdaad, echte rotdingen. Gelukkig heb ik een stapel van 20 losse hoesjes.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Die Hard,Willis wrote:

Inderdaad, echte rotdingen. Gelukkig heb ik een stapel van 20 losse hoesjes.

Ja, het wordt tijd dat ik ook maar eens een stapeltje lege dvd hoesjes aanschaf. Want die stickers zitten op zoveel dvd's!

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Ik haat die permanente kreukels in mijn mooie slipcovers.

FL88

• 241 messages
  • 0 votes

Weet iemand waar je dubbeldisc-DVD hoezen kan kopen waar Criterion uitgaven als Fear And Loathing in uitgeeft? Die extra brede zogezegd.

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

Halcyon wrote:

Dat heb ik ook een keer gehad super irritant is dat. Je baalt echt enorm dan als er iets beschadigd is.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

FL88 wrote:

Weet iemand waar je dubbeldisc-DVD hoezen kan kopen waar Criterion uitgaven als Fear And Loathing in uitgeeft? Die extra brede zogezegd.

Hier wellicht?

www.cdrwinkel.nl

Manschot

• 152 messages
  • 0 votes

Heb zojuist mijn eerste 'Our favourite your choice' sticker aangetroffen op 2001: A Space Odyssey. Ik verwachtte dat hij in een keer eraf zou gaan, maar nee hoor; ik hoorde een scheur bij de eerste trek. Heb toen maar de dvd en het kartonnetje eruit gehaald en het doosje in een wasbak met heet water zitten schrobben, het papier kwam er wel af alleen de lijmlaag zie je nog wel zitten helaas.

Ze willen ons gewoon plagen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3218 votes

Is me nu gelukt zo stikker er aftekrijgen zonder het hoesje te beschadigen.. gewoon dvd hoes eerst open gedaan en vanaf de binnen kant de stikker los getrokken die nu in 2en was door de kracht met het openen van de hoes..

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Ben zelf een grote fan van de gesealde hoesjes, waar ze de stickers op de buitenkant plakken. Verder zijn stickers vooral ergernis...

Al ben ik wel een grootmeester in er afhalen geworden...

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Kom hier dan eens even langs ...

Mescaline

• 7089 messages
  • 3218 votes

Our Favorites Your Choice.. eindelijk eens een stikker eraf gehaald zonder het hoesje te slopen

Criticism

• 3011 messages
  • 1443 votes

Het is mij nog niet gelukt om de 'Our favourites..' sticker eraf te halen zonder de dvdhoes te beschadigen. Vaak blijven er irritante lijmresten achter die dus blijven plakken.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Er blijft dan altijd wel wat rotzooi achter op je hoesje, inplaats dat ze gewoon een blaadje in het hoesje doen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3218 votes

Ookaleens geprobeerd eerst de dvd hoes open temaken zodat de stikker in 2en is? zo heb ikhet gister is geprobeerd en het werkte..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.