Criterion
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Mooi om die twee bezig te zien, de liefde straalt er van af. En niet alleen voor film 
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Vind Criterion de laatste jaren steeds minder relevanter worden. Te Amerikaans / Engels georiënteerd en ook iets te vaak heruitgaven op BR als je het mij vraagt. Heb deze week wel nog A Brighter Summer Day besteld. Eindelijk. 
Zit nu meer in de hoek van New Wave Films, Second Run, Masters of Cinema, Trigon, The Cinema Guild en Global Lens. Hoewel die laatste nu echt dood lijkt te zijn. Helaas.
Hier worden overigens wat titels genoemd. Succes ermee.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Ik. Neem. Mijn. Woorden. Terug.
Martin Scorsese’s World Cinema Project No. 2 - The Criterion Collection
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
*checkt bankrekening*
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Het is niet de eerste keer - en hopelijk gaan we het nog vaker meemaken - maar de Nederlandse BR van The Thin Red Line is afkomstig van Criterion. Inclusief extra's.
kevin_vp
-
- 950 messages
- 0 votes
Prachtig artwork en zoals verhoopt ook voor regio B blu ray dragers beschikbaar.
Criterion, Je t'aime!
Blind aanschaffen mensen, dit is een voltreffer!
Bélon
-
- 1795 messages
- 0 votes
Criterion heeft vaak lelijk artwork m.i. maar deze is OK
Blind aanschaffen mensen, dit is een voltreffer!
Nou nee niet blind: als je geen regiovrije Bluray speler hebt -zoals ik- dan kun je deze niet afspelen helaas (Playback: Region A (locked)
Maar ik ga 'm vast wel zien 
kevin_vp
-
- 950 messages
- 0 votes
Op de website van amazon.co.uk staat region B hoor...
Stalker THE CRITERION COLLECTION Blu-ray 2017
Zou ook absurd zijn. Zopas is Solaris door hen ook beschikbaar gemaakt in de EU zone.
Bélon
-
- 1795 messages
- 0 votes
Ah je hebt gelijk zo te zien, ik zie ook een Regio B Criterion staan:
Stalker Blu-ray (United Kingdom)
Best gek want vorig jaar heeft Artificial Eye nog een regio B Bluray (van zeer matige kwaliteit) uitgebracht:
Stalker Blu-ray (United Kingdom)
(Ze dachten zeker bij AE: nog even cashen voordat de rechten vervallen
)
Goed nieuws dus 
kevin_vp
-
- 950 messages
- 0 votes
Ja en daar ben ik dus mooi ingetrapt.
Nu kan ik weeral mijn zuurverdiende centjes uit de geldbeugel halen. Gelukkig krijg je er wel iets meer voor terug...
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Misdadig van Artificial Eye want hier waren ze zeker van op de hoogte.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Even voor de duidelijkheid. Zijn alle Tarkovsky's van AE niet de moeite waard? Of is het alleen Stalker?
daxclusive
-
- 2560 messages
- 2409 votes
kevin_vp
-
- 950 messages
- 0 votes
Even voor de duidelijkheid. Zijn alle Tarkovsky's van AE niet de moeite waard? Of is het alleen Stalker?
Andrei Tarkovsky - dvdbeaver.com
Zelf ben ik in het bezit van 2 AE blu ray nl. Ivan's childhood en Andrei Rublev die opvallend betere transfers hebben dan Stalker.
We wijken wel van het topic af...
kevin_vp
-
- 950 messages
- 0 votes
kevin_vp
-
- 950 messages
- 0 votes
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nou man, dat is nog vele malen beter dan ik in mijn stoutste domen had gedroomd. Nu nog een regiovrije blu-ray speler aanschaffen 
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Nou man, dat is nog vele malen beter dan ik in mijn stoutste domen had gedroomd. Nu nog een regiovrije blu-ray speler aanschaffen
Hij komt ook uit op Criterion UK.