Criterion
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ok ik wist dus echt serieus niet dat er zoiets bestond als Criterion UK.
Is dit dan wel af te spelen op een speler die films van Masters of Cinema kan afspelen?
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Ok ik wist dus echt serieus niet dat er zoiets bestond als Criterion UK.
Is dit dan wel af te spelen op een speler die films van Masters of Cinema kan afspelen?
De UK afdeling is er ook nog niet zo lang. Is allemaal regio B, dus gewoon af te spelen op een speler voor de Europese markt. Een veelkijker moet dat toch weten... 
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Vanwaar die overdadigheid aan montage? Bij Huppert hoef je alleen de camera te laten lopen en dat is het. Overigens geldt dat eigenlijk voor alle filmpjes. Er wordt veels te veel spontaniteit weggeknipt.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
https://criterioncast.com/wp-content/uploads/2017/12/Wacky-2018.jpg The Tree of Life?
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
(embed)
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
https://s3.amazonaws.com/criterion-production/films/e6a81d4513776ee670dcc4665c973627/lS782Kjd4IaMo20L7BIfM94oY4z4js_large.jpg Hopelijk gaat Venetië die verlengde versie van 50 minuten vertonen! Schreeuwt om een groot doek. 
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Regio B --->
The Tree of Life
<--- 19 November
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Wisten we dit al? Da's wel erg vrolijk nieuws sinds FilmStruck sinds vorige week ter ziele is!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Heeft iemand ervaring met de Criterion Channel? www.criterionchannel.com
De streaming dienst heeft de volledige Criterion collectie online staan met vele extra's zoals een film school, verdieping van films en makers en nog veel meer. De dienst is in april in de US en Canada gelanceerd en ik mag hopen dat deze ook wel eens naar Nederland gaat komen.
Maar nu vraag ik mij af of de films regio afgeschermd zijn, of er vpn proxy nodig is om te kijken of dat het gewoon te bekijken is in NL. Nederlandse creditcards worden wel geaccepteerd. Heeft iemand hier al ervaring mee?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The longtime Criterion collaborator behind our covers for JAPÓN, HOUSE, and MODERN TIMES combines his love for film and design in his vividly colorful artwork.
Binoche
-
- 173 messages
- 145 votes
Heeft iemand ervaring met de Criterion Channel? www.criterionchannel.com
De streaming dienst heeft de volledige Criterion collectie online staan met vele extra's zoals een film school, verdieping van films en makers en nog veel meer. De dienst is in april in de US en Canada gelanceerd en ik mag hopen dat deze ook wel eens naar Nederland gaat komen.
Maar nu vraag ik mij af of de films regio afgeschermd zijn, of er vpn proxy nodig is om te kijken of dat het gewoon te bekijken is in NL. Nederlandse creditcards worden wel geaccepteerd. Heeft iemand hier al ervaring mee?
Ik moest een Tor browser + VPN gebruiken om me te kunnen registreren, maar daarna heb je om te kijken geen van beide meer nodig.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Meet the gifted oil painter and award-winning illustrator behind many Criterion Collection covers, including A NIGHT TO REMEMBER, KING OF THE HILL, 3:10 TO YUMA, and JUBAL.