• 178.000 movies
  • 12.205 shows
  • 33.974 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.211 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Rujar schreef:

Vraag aan de plaatselijk videotheek of ze nog films willen verkopen.

Moet je bij de plaatselijke cinematheek hier niet proberen. Die vragen voor gebruikte dvd's horrorprijzen van 15 Euro en hoger...

Anne_Girl

• 206 messages
  • 188 votes

The Man In The Iron Mask €10 bij V&D! Kopuh! (moet je wel snel zijn...)

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

Anne_Girl wrote:

The Man In The Iron Mask €10 bij V&D! Kopuh! (moet je wel snel zijn...)

Best goedkoop... voor de V&D

Treht

• 290 messages
  • 343 votes

FisherKing schreef:

(quote)

Moet je bij de plaatselijke cinematheek hier niet proberen. Die vragen voor gebruikte dvd's horrorprijzen van 15 Euro en hoger...

bij alle videotheken waar ik ze zag liggen waren ze ook echt duur

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor Vlaanderen: DVD - Death on the Nile (1978) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.

Anne_Girl

• 206 messages
  • 188 votes

T®inity schreef:

(quote)

Best goedkoop... voor de V&D

Jaja...! Ze hebben nog meer voor €10... Maar mijn oog viel gelijk op The Man In The Iron Mask

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

Blue Velvet S.E voor €4,95 bij Correct in Rotterdam, las ik net in een lokaal krantje.

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Waarom nou weer zo ver weg?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor Vlaanderen: DVD - viervoudig Oscarwinnaar Spartacus (1960) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

PatrickL wrote:

Blue Velvet S.E voor €4,95 bij Correct in Rotterdam, las ik net in een lokaal krantje.

Ik kom net bij Correct vandaan en hij was er niet meer . De andere aanbiedingen van 4,95 zijn op het eerste gezicht niet interessant.

t_v_b

• 296 messages
  • 734 votes

Heb bij de bijenkorf nu fargo (S.E) gekocht voor maar €12,50 welliswaar €1 duurder dan op play.com maar geen verzendkosten. Ik vond het een goede aankoop.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

t_v_b wrote:

Heb bij de bijenkorf nu fargo (S.E) gekocht voor maar €12,50 welliswaar €1 duurder dan op play.com maar geen verzendkosten. Ik vond het een goede aankoop.

Fargo valt ook al tijden onder de 3 voor 33 euro actie bij frs en vleest, dat had je dan 1.50 gescheeld

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Bij ons gezien bij Extra Zone: 1 DVD voor € 12.99 en 3 DVD's voor € 29.99.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

t_v_b wrote:

welliswaar €1 duurder dan op play.com maar geen verzendkosten.

Bij Play.com wel dan?

t_v_b

• 296 messages
  • 734 votes

Zelva schreef:

(quote)

Bij Play.com wel dan?

Weet ik niet maar ik betaal nooit vooruit en doe altijd onder rembours. Ik ga er van uit dat op play.com ook betaalt kan worden onder rembours en dan zou ik verzendkosten moeten betalen. Maar heb niet gekeken.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

t_v_b wrote:

Weet ik niet maar ik betaal nooit vooruit en doe altijd onder rembours. Ik ga er van uit dat op play.com ook betaalt kan worden onder rembours en dan zou ik verzendkosten moeten betalen. Maar heb niet gekeken.

Wellicht moet je niet zo snel van dingen uitgaan.

Bij play.com kun je enkel met een credit card betalen en niet onder rembours. Play rekent verder geen verzendkosten.

t_v_b

• 296 messages
  • 734 votes

Wellicht moet je niet zo snel van dingen uitgaan.

Bij play.com kun je enkel met een credit card betalen en niet onder rembours. Play rekent verder geen verzendkosten

Kom ik nu ook achter, vind het zelfs erg vreemd

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Is compleet normaal hoor bij internet aankopen. De meeste (zeker internationale bedrijven) accepteren enkel credit card.

Dat de credit card in nederland niet is ingeburgerd doet daar niets aan af.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik heb net gezien dat play.com nu ook in België levert. Het geld zal nu zeker buitenvliegen...

t_v_b

• 296 messages
  • 734 votes

Hobbes wrote:

Is compleet normaal hoor bij internet aankopen. De meeste (zeker internationale bedrijven) accepteren enkel credit card.

Dat de credit card in nederland niet is ingeburgerd doet daar niets aan af.

Weet ik maar toch vreemd op zo'n grote website.

Maar wat je zegt klopt.

We kopen ook regelmatig spullen uit amerika.

Maar we nemen het vaak zelf mee in onze koffers.

Daar kun je ook meestal alleen bestellen via credit card.

Maar play.com is toch een europese site en dacht dat ze wel aan rembours zouden doen.

Omdat ook Duitsland, Belgie enz. vaak aan Rembours doen.

Maar dat bleek dus van niet.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Vreemd dat mensen zo makkelijk hun creditcard aan een ober geven die ook heel snel de gegevens kan overschrijven maar niet geloven in de veiligheid van betalen met een creditcard op het internet.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

EmDee wrote:

Vreemd dat mensen zo makkelijk hun creditcard aan een ober geven die ook heel snel de gegevens kan overschrijven maar niet geloven in de veiligheid van betalen met een creditcard op het internet.

Maar die ober was heel vriendelijk en het eten was lekker. En die enge man achter de internetpagina die kennen we niet, dus die is vast een boef.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Twentse nuchterheid, Hobbes?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Gewoon gezond boerenverstand, denk ik...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor Vlaanderen: DVD - Chariots of Fire (1981) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.

Treht

• 290 messages
  • 343 votes

die krant heeft niet bepaald de laatste films

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Daarom noemt deze 30-delige reeks dan ook Cinema Kaskrakers - Filmbibliotheek.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor Vlaanderen: DVD - Psycho (1960) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Play heeft weer een van zijn terugkerende World of cinema aanbiedingen met veel aardige dingen. Films van onder meer Röhmer, Bergman, Miike, Kitano, Truffaut, Kieslowski, Inarritu, Winterbottom en vele anderen voor prijzen vanaf 7.99 pond.

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Ik had dit ook al bij aangeschafte dvd's geplaatst, maar ach...

Ik zag dat ze bij het kruidvat paperbacks verkopen van Ocean's eleven, Die another day en Pearl Harbor voor 3,88 p/s. Ik neem aan dat paperbacks van die kartonnetjes zijn waar ook vaak die 2 op 1 dvd op te koop zijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.