- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Een paperback is een boek met een papieren of kartonnen rug, in tegenstelling tot een gebonden boek. Aangezien deze films ook in boek-vorm zijn uitgegeven, zullen ze wellicht dat bedoelen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Voor Vlaanderen: DVD - Romeo + Juliet (1996) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Een paperback is een boek met een papieren of kartonnen rug, in tegenstelling tot een gebonden boek. Aangezien deze films ook in boek-vorm zijn uitgegeven, zullen ze wellicht dat bedoelen.
Ik denk dat je gelijk hebt. Er stond ook nergens bij dat het dvd's waren. Het leek me al wat goedkoop voor die films.
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
V&D: 2 DVD's voor €22 waaronder: Titanic, Fight Club, Braveheart, From Hell (keuze uit meer dan 100 titels)
E-Plaza: DVD's voor €5 waaronder: Scary Movie, Sream, Red Dragon
rzasa
-
- 396 messages
- 159 votes
French Connection 1 en 2 in 3dvd box met vele extra's voor 22 euro bij de Media Markt.
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Nu wel echt dvd's voor 3,98 in de aanbieding bij Kruidvat.
-Ocean's eleven
-Training day
-The Majestic
-Three kings
-Swordfish
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Voor Vlaanderen: DVD - Scent of a Woman (1992) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.
Take One
-
- 195 messages
- 144 votes
Ichi the Killer voor 14,99 pleuro bij de Boekenvoordeel winkels. Misschien geen superaanbieding, maar de dvd kom ik nergens anders tegen.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Jullie vroegen laatst hoe ik goedkoop aan DVD's kwam.
Er is weer een nieuwe Street Sale bij Korean DVD's.
Bij 6 DVD's komt dat incl verzendkosten uit op dik 3 euro per DVD. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
En jij denkt dat dat legaal is ?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Voor Vlaanderen: DVD - Romancing The Stone (1984) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90
manic
-
- 474 messages
- 1375 votes
Veel aanbiedingen bij V en D prijzen circus (zelfs voor v en d begrippen goedkoop). Zelf even gaan kijken, want teveel.
o.a. 3 halen = 2 betalen.
Lukic
-
- 268 messages
- 176 votes
Ik wil toch even kwijt dat die acties die ze overal hebben niet alleen leuk zijn. Neem nu de hele Stanley Kubrick collectie die niet in de orginale kartonnen-hoesjes meer zitten maar nu in van de plastic-dingen. Daar horen ze verdomme niet in! Zo ken ik het ook. Je ligt die orginele kaft onder de kopieerder en brand een stuk of 5000 dvd'd en klaar is kees. Op naar de schappen van FRS voor de 3 voor 33 actie. Eikels... Alleen maar op geld gericht en kwaliteit ho maar... Net zoals de uitgave van Barton Fink DVD die nu net nieuw is voor Nederland. verwacht je toch een mooie DVD voor zo,n film. Maar nee ook alweer zo'n 3 voor 33 actie met in dit geval printfouten op de achterkant van het hoesje... Zeer matig...
De Vries
-
- 97 messages
- 1778 votes
Tja... tis maar waaraan je je stoort.
veel meer dan 11 euro ben ik niet van plan te besteden aan een film. En ik moet zeggen deze actie van frs is echt geweldig en ik denk mede daardoor dat ze veel en veel meer dvd's verkopen
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Neem nu de hele Stanley Kubrick collectie die niet in de orginale kartonnen-hoesjes meer zitten maar nu in van de plastic-dingen. Daar horen ze verdomme niet in!
Ik vind die plastic hoesjes juist veel mooier; die kartonnen komen op mij veel armoediger over en gaan na 3 keer openen kapot!
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Inderdaad. Vreselijk die kartonnen hoesjes. Meestal vervang ik ze meteen door een fatsoenlijke hoes.
Je hebt tegenwoordig ook die hele dunne hoezen, ook perfect, scheelt meteen een hoop in de opbergruimte.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Wie o wie kan me helpen aan de dvd Jaws met Ned ondt.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Alleen maar op geld gericht en kwaliteit ho maar...
Lukic
-
- 268 messages
- 176 votes
Als je al 4 films uit de stanley kubrick collectie hebt met de orginele hoesje (ja minder sterk maar ze hebben we aan de binnenkant een hoofdstuk-lijstje) wil je de andere toch ook zo... Maar goed... just my 2 cents...
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Als je met kartonnetjes snappers bedoelt, heb ik tien keer liever een mooie keepcase.
Maar een digipack (het liefst in extra sleeve) vind ik nog net iets mooier.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je weet niet wat een kartonnen doos is, maar wel wat
snappers, keepcases, digipacks en sleeves zijn ? 
Lukic
-
- 268 messages
- 176 votes
Als je met kartonnetjes snappers bedoelt, heb ik tien keer liever een mooie keepcase.
Maar een digipack (het liefst in extra sleeve) vind ik nog net iets mooier.
Het gaat erom dat als ik van een serie een bepaald soort heb dat ik ze dan allemaal zo wil hebben...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Voor Vlaanderen: DVD - Midnight Express (1978) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Wat moet je toch met zo een wanproductie speedy.. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hahaha, had hij zich in pakweg Peru of Chili afgespeeld was het een goeie film. 
Trouwens, wegens het succes wordt de reeks verlengd met volgende week #31, The Godfather.
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Ik weet niet of het hier al heeft gestaan maar voor den zekerheid: Bij de FRS Leaving Las Vegas voor 2,99....
Das geen geld zeg maar.... 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
De Poolse Bruid en De Boekverfilming samen voor 9,99 bij FRS.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Vandaag zag ik in het krantje van de Marskramer dvd's voor slechts 2,99 staan. Keuze uit 20 titels staat op erbij. Op het plaatje staan 9 hoezen. Met o.a. Cabaret, Vidocq en La Dolce Vita zitten er zeker aardige titels bij! Helaas heb ik nog geen tijd gehad om het te controleren in de winkel zelf.