• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.997 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

dennis1984

• 121 messages
  • 314 votes

Treht schreef:

(quote)

hm ik ben gister bij 2 kruidvats geweest maar er lag niks (meer).. :s

Ik was er zelf de 1e dag bij. Heb dan ook reservoir dogs en true romance gekocht.

GFM

• 1116 messages
  • 1536 votes

Jackie Brown en Dusk till Dawn zou ik bij FRS kopen, liggen ze voor 5,99!!!

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Als je je een beetje uitleeft op de website van FRS, kun je voor weinig geld best wat aardige films in huis halen:

7 dvd's voor nog geen 35 E:

Jackie Brown, From Dusk till Dawn, Donnie Brasco, Family Man, Space Cowboys, Under Suspicion, the Original Ring.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

JP wrote:

Als je je een beetje uitleeft op de website van FRS, kun je voor weinig geld best wat aardige films in huis halen:

Of je kunt je uitleven met deze kortingscoupons op diverse sites:

http://www.dvd.nl/forum/viewto...

JP

• 620 messages
  • 262 votes

ook een fijne: Gangs of New York als internetbestelling bij Bart Smit voor slechts 5E. Hier komen wel 2,5E bezorgkosten bij, maar met wat andere films erbij is dat wel te overzien (Crouching Tiger is bijv. ook 5E)

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

JP wrote:

Als je je een beetje uitleeft op de website van FRS, kun je voor weinig geld best wat aardige films in huis halen

Inderdaad, er zitten een paar uitstekende films tussen bij de 3 voor €15 actie: The Deer Hunter, Donnie brasco, Mean Streets, Copland, Smoke en Leaving Las Vegas bijvoorbeeld

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

JP wrote:

ook een fijne: Gangs of New York als internetbestelling bij Bart Smit voor slechts 5E. Hier komen wel 2,5E bezorgkosten bij, maar met wat andere films erbij is dat wel te overzien (Crouching Tiger is bijv. ook 5E)

Helaas moet je voor minimaal 17,95 aan artikelen bestellen en dan komen die verzendkosten er nog overheen. Ik ben ook naar de winkel geweest, maar helaas kreeg ik de dvd niet voor 5 euro mee.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

mmm, dat is me ontgaan...

t_v_b

• 296 messages
  • 734 votes

PatrickL schreef:

(quote)

Inderdaad, er zitten een paar uitstekende films tussen bij de 3 voor €15 actie: The Deer Hunter, Donnie brasco, Mean Streets, Copland, Smoke en Leaving Las Vegas bijvoorbeeld

Je hebt dan wel vaak stereo geluid.

Heb donnie brasco ook gekocht deze was met een aantal extra's en 5.1 sound.

Maar ik zag wel dat Leaving Las Vegas 2.0 geluid had. Daarom zou ik ze niet zo snel kopen

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

t_v_b schreef:

(quote)

Je hebt dan wel vaak stereo geluid.

Heb donnie brasco ook gekocht deze was met een aantal extra's en 5.1 sound.

Maar ik zag wel dat Leaving Las Vegas 2.0 geluid had. Daarom zou ik ze niet zo snel kopen

Klopt, Copland is trouwens ook 5.1

JP

• 620 messages
  • 262 votes

hmmm, mooi is dat. De prijs van de dvd van Gangs of New York bij Bart Smit is vandaag veranderd van 5 naar 15 E.

Heb hem wel besteld (ook een bevestigingsmail ontvangen met daarin de prijs van 5 E voor de DVD), ben benieuwd wat dat gaat worden...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik weet niet wat de Nederlandse wetgeving zegt wat dat betreft, maar hier in België is men verplicht om het product te verkopen aan de aangegeven prijs!

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

t_v_b wrote:

Vind je Leaving Las Vegas een film die je met 5.1 moet zien dan? Is nou niet echt een film waar 't geluid van essentieel belang is.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

nou, dat is netjes. Eergisteren besteld, vandaag Gangs of New York in huis voor 5E. 2 Disc Edition met een hoop extra's. Aangezien ik hem 2 maal besteld heb (voor een vriend ook een exemplaar), 20 E goedkoper uit. Goede deal zou ik zeggen!

t_v_b

• 296 messages
  • 734 votes

Hobbes schreef:

(quote)

Vind je Leaving Las Vegas een film die je met 5.1 moet zien dan? Is nou niet echt een film waar 't geluid van essentieel belang is.

Ik koop dvd's niet om ze maar een keer te kijken ik wil ze nog lang bewaren en jij koopt nu ook geen mono films meer waarschijnlijk. Mono was 30 jaar geleden ook niet slecht voor een film en daarom kijk ik over 20 jaar ook niet graag een stereo film. Ik heb dus het liefste ook goed geluid bij een film ook al zijn er misschien maar weinig scenes waarbij je 5.1 geluid nodig hebt.

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

JP wrote:

nou, dat is netjes. Eergisteren besteld, vandaag Gangs of New York in huis voor 5E. 2 Disc Edition met een hoop extra's. Aangezien ik hem 2 maal besteld heb (voor een vriend ook een exemplaar), 20 E goedkoper uit. Goede deal zou ik zeggen!

Moest je niet een minimumbedrag aan goederen hebben? Ik zie nu op Bartsmit dat de 2 disc 15 euro is en de 1 disc 5 euro.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Nee, de video is 5E.

er is een minimumbedrag van 17,95E, maar daar kwam ik overeen. 2X Gangs + Xmen2 + Crouching Tiger voor 22E (waar dus de 2,50E bezorgkosten nog bij kwamen)...

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

t_v_b wrote:

daarom kijk ik over 20 jaar ook niet graag een stereo film. Ik heb dus het liefste ook goed geluid bij een film ook al zijn er misschien maar weinig scenes waarbij je 5.1 geluid nodig hebt.

Over 20 jaar is 5.1 ook al lang weer achterhaald.

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

Sterker nog, over 20 jaar is de DVD in zijn geheel achterhaald.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Dan ben ik 67. Wie weet kan ik dan nog een schijfje in de speler leggen...

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

schijfje in de speler?

Over 20 jaar straal je gewoon het 3D-hologram van de film te voorschijn en doe je zelf mee in de film.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik zal hoogstwaarschijnlijk veel te hard bibberen om te 'stralen' met dat ding. Maar tegen dan heb ik misschien een mooie privé-verpleegster à la Monica Belluchi...

t_v_b

• 296 messages
  • 734 votes

EmDee schreef:

(quote)

Over 20 jaar is 5.1 ook al lang weer achterhaald.

Maar dan heb ik toch nog liever 5.1 dvd's liggen dan 2.0 dvd's

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Net binnen: het julinummer van http://www.dvd-gratis.nl

Deze maal met Clockwise 1986. (€ 5.99)

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

Vraagje:

Waar is de James Bond Box het goedkoopst te krijgen? Het mag ook een iets verouderde zijn zodat ik 1 of twee delen los moet kopen als ik dan goedkoper uit ben.

Enige voorwaarden zijn dat de films erin moeten zitten, en dat mogelijkheid is voor Nederlands (en liefst ook engelse) ondertiteling.

Art

• 13507 messages
  • 3659 votes

flipsen wrote:

Vraagje:

Waar is de James Bond Box het goedkoopst te krijgen? Het mag ook een iets verouderde zijn zodat ik 1 of twee delen los moet kopen als ik dan goedkoper uit ben.

Enige voorwaarden zijn dat de films erin moeten zitten, en dat mogelijkheid is voor Nederlands (en liefst ook engelse) ondertiteling.

Volgens El Cheapo is hij hier het goedkoopst Maar ik weet wel dat de FRS hem voor €199,99 had, en daar ging nog eens 10 % van af als je een kortingspasje had. Media Markt heeft ook met die box lopen stunten. Maar ik weet niet of die winkels nog een filiaal hebben waar die box nog wel te koop is anders moet je het maar met die link doen Succes!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor Vlaanderen: DVD - Nixon (1995) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Vraag aan de plaatselijk vodeotheek of ze nog films willen verkopen.

Betaald er praktisch niks voor.... AFSCHRIJVING.

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Bij de Videoland hier worden die films al apart in een bak gezet voor zo'n 5 euro per film. Vaak zijn het wel net de films die je niet wil hebben.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor Vlaanderen: DVD - Wall Street (1987)van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.