• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.972 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Iemand nog andere plaats.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Ik denk dat als je een willekeurige winkel inloopt die dvd's verkoopt dat de kans vrij groot is dat je hem tegenkomt. En via internet ook bijna overal te bestellen. Zoeken kan bijvoorbeeld via www.elcheapo.nl[/url] .

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor Vlaanderen: DVD - Pulp Fiction (1994) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.

yosemite44

• 1241 messages
  • 1314 votes

eFilmic:

Seven Samurai: $7

Rashomon: $7

!!!

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Zijn dat niet die releases met die vreselijke ondertiteling waar over geklaagd is hier?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

die eFilmic, is dat een winkel, of een site???

yosemite44

• 1241 messages
  • 1314 votes

starbright boy wrote:

Zijn dat niet die releases met die vreselijke ondertiteling waar over geklaagd is hier?

weet ik niet. is dat zo? voor $10 (incl. verzendkosten) = 8 euro wil ik dat risico wel lopen...

ow zie net dat ze ook een geimporteerde double indemnity hebben...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor Vlaanderen: DVD - An Officer and a Gentleman(1982) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.

dennis1984

• 121 messages
  • 314 votes

Deze week bij Kruidvat voor 6.98 euro. Tarantino's

Pulp fiction, from dusk till down, reservoir dogs, jackie brown en true romance. Ik ga er zeker ff langs.

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Bij het blad dvd-valley zit deze maand "The Shawshank Redemption". Eindelijk een reden om de film te kopen.

Treht

• 290 messages
  • 343 votes

Stevo wrote:

Bij het blad dvd-valley zit deze maand "The Shawshank Redemption". Eindelijk een reden om de film te kopen.

bij frs zie ik m voor 15e, hoeveel kost dat blad?

10e mét dvd zie ik op de site. nice. Weet iemand of er verzendkosten aan verbonden zijn? Lekker makkelijk om het thuis te laten bezorgen

• 22398 messages
  • 5070 votes

DVD valley wordt trouwens voor veel mensen aantrekkelijk om een abonnement op te nemen. Je krijgt als welkomstgeschenk een 2 of 3 DVD's. En je kunt elke maand kiezen of je de standaard DVD bij je blad wil of een van vijf voorgeselecteerde andere. Bovendien krijg je elk jaar bij verlenging weer een welkomstgeschenk.

11 tijdschriften + 11 DVD's + 2 of 3 DVD's (welkomstgeschenk) voor 99.50

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Hebben die mannen ook een site?

• 22398 messages
  • 5070 votes

Ja

Voor Belgen is het wel 22 euro duurder.

edit: link verbeterd...

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Goed tijdschrift ! Leuke artikelen. Duidelijke release-overzichten ook. En met die DVD's erbij kost het natuurlijk een schijntje. (zeker nu je de maandelijkse DVD's mag uitkiezen)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Is de keuze dan niet beperkt ?

Tot nu toe zijn het toch meestal titels die je ook bij de FRS voor een prikkie kunt kopen toch ?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Meestal duurder dan 10 Euro bij FRS, en ze hebben behoorlijke keuze.

• 22398 messages
  • 5070 votes

Geen gratis Lord of the Rings of The seventh seal natuurlijk. Maar voor volgende maand standaard The Wonderland Murders. Of je kiest voor een van de anderen: (Training Day, A Clockwork Orange, Being There, Goodfellas of Scooby Doo)...

Best behoorlijk lijkt me, bovendien zit er een aardige variatie in de alternatieve keuzes. 2 uit onze eigen top 250, 1 uit de tip 150.

Ik koop het tot nu toe los als de film interessant genoeg is, maar ik zit nu echt een abonnement te overwegen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

starbright boy schreef:

Ja

Voor Belgen is het wel 22 euro duurder.

Bad Gateway

The following error occurred:

Dan valt het eerlijk gezegd kostelijk uit. Jammer.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

http://www.dvdvalley.nl

Zonder streepje dus.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Dat van DVD's kiezen is wel een énorme service!! Dat maakt het wel echt aantrekkelijk. Ik heb de laatste tijd dat blad altijd in de kiosk gekocht en ben er erg tevreden over. Ik ga me ook maar eens aanmelden .

stinissen (crew films & series)

• 23436 messages
  • 76920 votes

Maandelijkse keuze-dvd’s voor abonnees!

DVD Valley introduceert vanaf komende maand de keuze dvd’s voor abonnees.

Wat houdt dit in?

Wij bieden abonnees de mogelijkheid een andere film te kiezen dan de door ons geselecteerde dvd voor volgende maand (de selectie-dvd).

Welke alternatieven?

Elke maand presenteren wij maar liefst vijf titels waar u uit kunt kiezen als u bijvoorbeeld de selectie-dvd al heeft.

Wat moet ik doen als ik wel de selectie-dvd wil ontvangen?

Helemaal niets. Gewoon lekker het blad lezen en van de film genieten.

En als ik wel een van de keuze-dvd’s wil ontvangen?

Dan surft u naar onze website www.dvdvalley.nl en klikt op KEUZE DVD'S. Houd uw abonneenummer en uw postcode bij de hand, waar daar wordt om gevraagd. Uw abonneenummer vindt u op het adreslabel als u DVD Valley in de brievenbus ontvangt.

Op de site ziet u vervolgens wat de alternatieven zijn. Wat rest is een keuze maken en op VERZEND te drukken.

Keuze-dvd's

De keuze-dvd's zijn de volgende:

Training Day

A clockwork orange

Being there

Scooby Doo

Good Fellas

Elke maand 5 andere keuzes

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Ik zag in het blad van deze maand wel dat de films die in België bij het blad zitten wat minder zijn dan in Nederland. Het zijn niet dezelfde.

Vraag ik me toch af? Zou het blad ook anders zijn? De tekst met een zachte g geschreven, haha.

Nee, geintje, ik vind het wel vreemd dat de Belgische films anders zijn. Beetje raar.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor Vlaanderen: DVD - Le Gendarme de Saint Tropez (1964) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Leuk koopje, die doorbraak van Louis de Funes.

rzasa

• 396 messages
  • 159 votes

Bij de Witte Boekenhal (die tussen Blokker en Kruidvat in uw lokale winkelstraat) Punch Drunk Love op VHS voor 4,99.

En net Lost Highway op dvd voor 4 euro op de Luilakmarkt gekocht!

Treht

• 290 messages
  • 343 votes

dennis1984 wrote:

Deze week bij Kruidvat voor 6.98 euro. Tarantino's

Pulp fiction, from dusk till down, reservoir dogs, jackie brown en true romance. Ik ga er zeker ff langs.

hm ik ben gister bij 2 kruidvats geweest maar er lag niks (meer).. :s

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor Vlaanderen: DVD - Grease (1978) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor Vlaanderen: DVD - Gone with the Wind (1939) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.