- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?
Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
Wat mij betreft mogen dezen wel hier op dvd/blu-ray uit komen met NL subs:
Haute Tension
The Human Centipede
Hatchet 1 & 2
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
DVD gezien voor € 6,42.
(afbeelding)
Of HIER
( Cover-art: http://img260.imageshack.us/img260/5525/stephenkingssometimesth.jpg ).
maar die is alleen in regio 1.
wil dat die uitkomt inregio 2 en ook de vervolgen
DelennBabylon5
-
- 8 messages
- 8 votes
Saving Grace met Tom Conti
The Devil's Advocate met John Mills
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
In Filmdragers > Algemeen > Nooit verschenen?:
Een aantal films die bij mijn weten niet op DVD verschenen zijn met NL ondertitels:
-The Conversation (1974; met Gene Hackman)
-Robin Hood: Men in Tights (Mel Brooks)
-Six days, Seven Nights (met Harrison Ford)
1/ Zijn er misschien titels bij die toch wel zouden uitgebracht zijn?
2/ Er zitten een aantal onbekende titels en acteurs bij, maar ook heel bekende en heel degelijke films: The Postman Always Rings Twice met Jack Nicholson, verschillende malen Richard dreyfuss, de Agatha Christie's, Harrison Ford, Gene Hackman, Michael Caine,...
Kan iemand me zeggen WAAROM bepaalde films niet uitgebracht worden, terwijl dat met de grootste Amerikaanse pulpfilms die geen cent waard zijn wél gebeurt? Ik kan me toch echt niet voorstellen dat er voor de meest goedkope actie-brolfilm een grotere markt zou zijn dan voor (een aantal van) bovenvermelde. 'Man Trouble' met Nicholson stelt nauwelijks wat voor, maar is wel op DVD. 'The Postman' niet dus.
Waaromwaaromwaarom???
the conversation heb ik onlangs gekocht met nl subs
men in thights bij fnac gekocht met nl subs wel duur denk 12 of 13 euro
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
Leon, The Professional mag wel weer eens uitkomen in NL. Enige manier om deze film (met NL subs) in Nederland te verkrijgen is via verkoopsites als Marktplaats... en daar wordt er meer dan 20 euro voor gevraagd (en ook gekregen)...
Zelfde geldt voor Mallrats... alleen is die zelfs via verkoopsites amper te verkrijgen.
mallrats (kevin smit) is bij bart smit voor 1 euro te koop
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
Frontière(s)
Martyrs
End Of The Line
Splinter
Deze uitstekende staaltjes moderne horror zouden ze echt wel eens in Nederland of Belgie mogen releasen !
die drie zijn makkelijk te vinden met nl subs
jirachi03
-
- 393 messages
- 0 votes
Splinter is te krijgen voor niets in de Boekenvoordeel.
jirachi03
-
- 393 messages
- 0 votes
Weet iemand of deze films uitgebracht zijn met NL-subtitels?
-Fright Night 2
- Fiend Without a Face
-Brain damage
- The Brain
-The Manitou
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
Braindead
en bad taste mag ook wel weer in de winkels komen 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Boenga
-
- 2628 messages
- 1532 votes
men in thights bij fnac gekocht met nl subs wel duur denk 12 of 13 euro
Ben woensdag in Gent & ga dan zeker langs bij Fnac - thanx voor de info!
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
Ben woensdag in Gent & ga dan zeker langs bij Fnac - thanx voor de info!
hopelijk is die ook daar te krijgen want ik heb hem in fnac wijnegem gevonden zeker een maand of 2 geleden. toen waren er een stuk of vijf
Boenga
-
- 2628 messages
- 1532 votes
Ik kijk in elke geval uit. Hij staat o.a. bij bol.com.nl en cosmox.be op de site, maar uitsluitend import, dus ik ga er van uit dat dat zonder nl ondertitels is...
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
flodder 1 vind ge blijkbaar overal en heb ik al gekocht
flodder 2 waar is die te vinden?
flodder 3 ook niet te vinden?
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
ja, maar is alleen maar tweedehands
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
flodder 1 vind ge blijkbaar overal en heb ik al gekocht
flodder 2 waar is die te vinden?
flodder 3 ook niet te vinden?
Er is een Dick Maas box. Wel belachelijk dat 3 er niet bij zit.
Als je geen problemen hebt met beeldformaat is/was 2 ook gewoon te vinden bij Blokker, Bart Smit, E-plaza.
Flodder 3 is beperkt op dvd. Dit werkt natuurlijk het kopiëren en de winstgevende handel op o.a. Marktplaats wel in de hand. 
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
Er is een Dick Maas box. Wel belachelijk dat 3 er niet bij zit.
Als je geen problemen hebt met beeldformaat is/was 2 ook gewoon te vinden bij Blokker, Bart Smit, E-plaza.
Flodder 3 is beperkt op dvd. Dit werkt natuurlijk het kopiëren en de winstgevende handel op o.a. Marktplaats wel in de hand.
ik vond de box deel 1 en 2 maar ik heb al deel 1 dus waar zou ik deel 2 afzonderlijk kunnen vinden? ook bij blokker en bart smit (kom veel bij bart smit maar nog nooit flodder zien liggen)
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
Ik kijk in elke geval uit. Hij staat o.a. bij bol.com.nl en cosmox.be op de site, maar uitsluitend import, dus ik ga er van uit dat dat zonder nl ondertitels is...
was zaterdag in fnac wijnegem en daar stond hij 14.5
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Flodder 2 (In Amerika) ligt bij Bart Smit in de 3 voor 6 Euro bak. Wordt ook op Marktplaats aangeboden. (Flodder 3 is daar voor een flink bedrag te krijgen).
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
Flodder 2 (In Amerika) ligt bij Bart Smit in de 3 voor 6 Euro bak. Wordt ook op Marktplaats aangeboden. (Flodder 3 is daar voor een flink bedrag te krijgen).
dan moet ik beter zien in die bakken.
heb die er nog neit in gevonden
is die flodder 3 dan wel op dvd ? waar hebben die mensen dat dan gevonden
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Is uitverkocht en nu gaan ze erin handelen, 20...30 Euro. Ik wacht rustig af, komt wel weer. Er is genoeg vraag, lijkt me.
jirachi03
-
- 393 messages
- 0 votes
Weet echt niemand waar Fright Night 2 op dvd te krijgen is voor een normale prijs? 
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
hebt ge hem nu gevonden bij fnac?
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
Weet echt niemand waar Fright Night 2 op dvd te krijgen is voor een normale prijs?
wist niet eens dat er een 2 was. waar kunt ge de eeerste trouwens vinden?
Boenga
-
- 2628 messages
- 1532 votes
hebt ge hem nu gevonden bij fnac?
De uitstap werd uitgesteld, dus het is nog even wachten. Toch: ik ben ondertussen nog eens gaan zoeken bij +/- alle grote online-winkels, en vind 'm nergens - tenzij zonder ondertitels...
Ik laat iets weten van zodra...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Waar blijft in hemelsnaam de Bluray van The Insider
. Erg opmerkelijk.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
In mijn geval zijn er vele titels die wat mij betreft op Blu-ray uit mogen komen. Alleen is de vraag of ik ze meteen koop, aangezien ik geen full-price koper ben.
marvinhc
-
- 38 messages
- 5332 votes
van mij mag night of the creeps eens een pal dvd release krijgen
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
wist niet eens dat er een 2 was. waar kunt ge de eeerste trouwens vinden?
Heb 'm echt op Ebay moeten kopen. Verder ken ik geen normale winkel die 'm, heeft. Deel 1 is echt betaalbaar ,maar deel 2 kost je zal zeker 50 tot 100€.