- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?
Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
De uitstap werd uitgesteld, dus het is nog even wachten. Toch: ik ben ondertussen nog eens gaan zoeken bij +/- alle grote online-winkels, en vind 'm nergens - tenzij zonder ondertitels...
Ik laat iets weten van zodra...
melanostalgia
-
- 35 messages
- 42 votes
Een regio 2 release van de Pagemaster zou fijn zijn..
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Paranormal Activity 3 en Final Destination 5 moeten maar eens gewoon op dvd uitkomen ipv zo'n onzinnige combo uitvoering. 
handelaar
-
- 269 messages
- 79 votes
Short Cuts van Robert Altman met nl subs.
Onbegrijpelijk dat deze moeder der mozaiekfilms nog steeds niet met ondertiteling te verkrijgen is.
Heb deze wel van de Criterion collection maar mis domweg te veel dialogen om deze film optimaal te kunnen volgen zonder nl subs.
akira124
-
- 667 messages
- 3615 votes
Jason goes to hell met nl subs, dan heb ik eindelijk mijn collectie compleet
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
Jason goes to hell met nl subs, dan heb ik eindelijk mijn collectie compleet
deze film homeward bound 2 zou ook eindelijk eens op dvd moeten uitkomen. heeft iemand die al gezien op dvd????????
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ook nog zoiets dat ik al heel lang eens zou willen zien: Yangguang Canlan De Rizi (1994)
ibendb
-
- 5034 messages
- 3212 votes
Final Destination 5 mag nu wel eens in gewone DVD-uitgave uitkomen, vind ik. €25 betaal ik daar niet voor, hoor.
Ataloona
-
- 734 messages
- 4258 votes
De oude films van Manoel de Oliveira mogen weleens op dvd verschijnen. De enige versies die momenteel op het internet zweven zijn belachelijk slechte tvrips waarbij soms alleen maar Italiaanse of Russische ondertitels bijzitten. Bij Passado e o Presente is het wel zo erg dat het geluid heel matig is en dat het beeld constant pixelleerd of vastloopt. Erg jammer.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Oliveira op DVD is sowieso een zeldzaamheid. Maar z'n oudere zijn over het algemeen wel beter.
edit: even gezocht. Er is een 22 DVD box (met Engelse subs), maar die is wel bijna 300GBP. Per film valt dat nog enigzins mee 
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
de vacation films van chevy chase met nl subs mag ook eens uitkomen
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
O ja, en deze natuurlijk ook: L'Insoumis (1964)
En vijf (non-Oshima) Japanners die ik graag eens zou zien:
Bakumatsu Taiyôden (1957)
Sâdo (1978)
Hachigatsu no Nureta Suna (1971)
Hatsukoi: Jigoku-Hen (1968)
Inochi Bô ni Furô (1971)
maar onbetwist op nummer 1: | Fred Kelemen | - fredkelemen.com
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Pi2
-
- 36 messages
- 534 votes
Een topper zoals Westworld (regio 2) mis ik wel.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Die is er toch gewoon (of bedoel je met NL-se subs?).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Vele films zijn via illegale wegen gewoon met Nederlandse ondertiteling te pindakazen, terwijl er nog altijd geen dvd of blu-ray van de desbetreffende films bestaat met Nederlandse ondertiteling.
Enkele voorbeelden:
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vind het vooralsnog onbegrijpelijk dat Jonathan Glazer's Birth nog niet op Blu-ray is verschenen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
The Addams Family (1991), is nu eindelijk verkrijgbaar in UK, regio 2, hopelijk ook snel in de Benelux.
De eerste van 3 Ninjas in regio 2, terwijl de andere 3 wel al zijn verschenen in deze regiocode.
heibert
-
- 14 messages
- 183 votes
De regio 2 Blu Ray's van film noir topper Double Indemnity en de neo noir Le Samourai zouden het heel goed doen in de kast alhier.
Vorig jaar erg blij met Laura op Blu Ray, het kan dus wel!
Gwen80
-
- 226 messages
- 521 votes
homeward bound 2 zou ook eindelijk eens op dvd moeten uitkomen. heeft iemand die al gezien op dvd????????
Die bestaat toch allang op dvd?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Flodder 3 mag weleens op dvd uitkomen.
Die bestaat ook al op dvd. Flodder 3 DVD?
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Een echte schande dat zo'n pracht film, die zo'n grote waardering kende, nog steeds niet op een reguliere DVD of Blu-ray te koop is
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Het valt me op dat The Blob (1988) wel op DVD is uitgekomen maar gewoon nergens meer beschikbaar is in Bel of NL. Telkens weer zie ik niet meer leverbaar.
Een cultfilm als Braindead (1992) heeft geen DVD-release met NL subs, niet dat dit vereist is om de film te snappen maarjah