- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?
Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Mediaal kan de film niet leveren...als je hem echt wilt hebben kan je hem ook via www.proxis.nl bestellen.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Millennium: de serie van Chris Carter met Lance Henriksen mag wel es op dvd worden uitgebracht.
Mijn insziens het beste wat Carpenter gemaakt heeft. Toen Millennium werd stopgezet ging het bergafwaarts (lone gunmen, Duchovny weg bij x-files)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het kon mij (ook al was ik groot X-Files fan) nooit zo bekoren...
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Millennium: de serie van Chris Carter met Lance Henriksen mag wel es op dvd worden uitgebracht.
seizoen 1 en 2 waren erg goed, vanaf dat Klea scott erbij kwam werd de serie alsmaar slechter/belachelijker.
seizoen 1 is wel op vhs uitgebracht.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
ik hoop dat ze ooit Nowhere Man met Bruce Greenwood uitbrengen, echt een geweldige serie.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
ben ik niet met je eens. Ik vond de progressie die er kwam met klea scott geweldig. Frank raakte alsmaar dieper en dieper in een steeds maniakaler wordende wereld vast.
Enig nadeel was dat die klea scott echt verschrikkelijk slecht acteerde.
Moviestar
-
- 821 messages
- 0 votes
Voor diegene die STAR WARS zochten op DVD die wordt aangeboden op de nederlandse EBAY site, voor alle drie de delen.
Moviestar
-
- 821 messages
- 0 votes
staat er zelfs 2 keer op!!! 1x met een startbod van 40,00 en 1x met een startbod van 1,00!
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
waarom zou ik op ebay gaan bieden op onofficiele dvd's die door fans/amateurs in elkaar zijn gezet?
Lucas brengt heus wel een keer de originele trilogie in een special super hyper collector's collected mega edition limited tin platina box tie-fighter uit.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
d'r zitten zoveel nepperts tussen op ebay.
cinesue
-
- 48 messages
- 2963 votes
ik zoek al tijden naar: when night is falling.... nog steeds alleen op vhs volgens mij. of weet iemand m te vinden
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
waarom zou ik op ebay gaan bieden op onofficiele dvd's die door fans/amateurs in elkaar zijn gezet?
Moet je zeker mee opletten. Ik werd op tijd gewaarschuwd door een vriend. Ik had bijna enkele films gekocht op één of andere site, maar de kwaliteit van die dvd's bleken haast altijd van superslechte kwaliteit te zijn. Of anders je geld kwijt. Neen hoor, beter wat meer betalen dan...
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
Muriel's Wedding en The Joy Luck Club graag!
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
Muriel's Wedding is gewoon bij Play te koop.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Schindlers List gaat volgend jaar op DVD verschijnen. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
cidade de deus!!
Nederlandse release 18 december 2003. Met veel extra's:
- Palace II (aka Golden Gate): Short film directed by Fernando Meirelles and Kátia Lund.
- Making of: Documentary Oficina de Atores (about cast preparation) directed by Ana Braga
- Extra scenes
- Brazilian trailer
- Animation about the no nomination to the Oscars
- Videoclip Batucada Remix, directed by Hank Levine
- Directors´ commentaries on the film (director together with screenwriter and cinematographer)
Consumentenadviesprijs: € 22.99
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Het Zakmes en Ronja Roversdochter !
In een kinderbui FK? 
Overigens moet Het zakmes heel snel op dvd, prachtfilm.
jacom
-
- 305 messages
- 2242 votes
Nederlandse release 18 december 2003. Met veel extra's:
- Palace II (aka Golden Gate): Short film directed by Fernando Meirelles and Kátia Lund.
- Making of: Documentary Oficina de Atores (about cast preparation) directed by Ana Braga
- Extra scenes
- Brazilian trailer
- Animation about the no nomination to the Oscars
- Videoclip Batucada Remix, directed by Hank Levine
- Directors´ commentaries on the film (director together with screenwriter and cinematographer)
Consumentenadviesprijs: € 22.99
bedankt!
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
Muriel's Wedding is gewoon bij Play te koop.
Aha! En waar vind ik Play?
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Stripes met Bill Murray.
die dvd wil ik erg graag in mijn collectie hebben.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Een fatsoenlijke versie van 'Friday the 13th Part 9: Jason goes to hell'
de regio 2 is 4:3 
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Arachnophobia, Lock Up en My Father The Hero, zijn wel uitgebracht maar nergens te vinden, ik ben al op 2 dagen tijd in Beek, Geleen, Sittard, Heerlen, Maastricht, Maasmechelen en in Genk geweest maar nergens hebben ze die 3.
heeft iemand ze toevallig ergens zien liggen ?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
ik ben al op 2 dagen tijd in Beek, Geleen, Sittard, Heerlen, Maastricht, Maasmechelen en in Genk geweest
Zeg Roda, ben jij soms ooit eens thuis???