- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?
Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
The Fifth Element. Ongetwijveld krijgt Touchtone 1000den adviezen daarover maar overduidelijk doen ze der geen reet mee. Is Touchtone btw falliet? Hoor der tegenwoordig weinig meer over.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Deze mag voor mij ook wel eens op dvd uitgekomen, heb ik nog nergens gevonden.
DVD gezien voor € 6,42.

Of HIER
( Cover-art: http://img260.imageshack.us/img260/5525/stephenkingssometimesth.jpg ).
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Er mogen van mij nog wel een heleboel R1 film-noirs als R2NL worden uitgrebracht.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Er mogen van mij nog wel een heleboel R1 film-noirs als R2NL worden uitgrebracht.
Helemaal mee eens.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14440 votes
Ik denk dat het probleem hiermee is, dat Film Noir niet echt een populair genre is in Nederland. In Amerika zijn ze er dol op, net als in Frankrijk en Groot Brittanië.
Als er al Noirs uitkomen in Nederland, dan waarschijnlijk alleen via Fox of Warner!
Richard_Voorhees
-
- 2311 messages
- 2135 votes
Van mij mogen er nog wel een hoop films uit het slashergenre een Nederlandse release krijgen. Phantasm I t/m IV zie ik ook nog wel graag hier uitkomen en nog een heleboel klassiekers die Nederland nooit gehaald hebben.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik denk dat het probleem hiermee is, dat Film Noir niet echt een populair genre is in Nederland. In Amerika zijn ze er dol op, net als in Frankrijk en Groot Brittanië.
Als er al Noirs uitkomen in Nederland, dan waarschijnlijk alleen via Fox of Warner!
Viva R-1! 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Thief of Bagdad, The (1940) zou eigenlijk ook in de schappen moeten liggen. Ben btw ook geen import versie tegengekomen.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
@Icu:
Toch niet zo moeilijk te vinden op Ebay.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ha, niet eens aan gedacht. Ben totaal niet van het internet winkelen. Zal eens kijken.
Maarja, dan vind ik nog dat er een Nederlandse release mag komen.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Er is op Ebay een Nederlands-ondertitelde versie te koop..van een Nederlandse verkoper, en niet duur.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Thief of Bagdad, The (1940) zou eigenlijk ook in de schappen moeten liggen. Ben btw ook geen import versie tegengekomen.
Is uit op Criterion zelfs..... Zeer goede beeldkwaliteit ook.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
A surrealist
-
- 92 messages
- 55 votes
Van mij mogen er nog wel een hoop films uit het slashergenre een Nederlandse release krijgen. Phantasm I t/m IV zie ik ook nog wel graag hier uitkomen en nog een heleboel klassiekers die Nederland nooit gehaald hebben.
Ben het helemaal met voorhees eens.
Phantasm mag snel uitkomen!
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
The Burning met nederlandse subtitles.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14440 votes
Ride the Pink Horse
The Devil Thumbs a Ride
Twee Noirs die echt hoognodig op DVD moeten verschijnen!
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik ben voor releases van de spaghettiwesterns Long Days of Vengeance en Day of Anger
Verder:
The Mercenaries (aka Dark of the Sun)
Road to Salina (want ik wel eens weten waar Tarantino die fantastische muziek vandaan heeft gehaald).
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
@Ramon K:
mooie ' verlanglijst', helemaal mee eens.
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Perfect Weapon, The (1991), pure nostalgie. De latere films van Speakman zijn wel op DVD te vinden, maar zijn grootste rol (relatief) dan weer niet. Jammer...
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
The Founding of a Republic (2009) mag hier zo ook eens stilletjes aan gaan verschijnen.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
The Founding of a Republic (2009) mag hier zo ook eens stilletjes aan gaan verschijnen.
Er is al een HK BR/dvd met eng subs las ik ergens.
Filmkriebel
-
- 9954 messages
- 4647 votes
Ik ben voor releases van de spaghettiwesterns Long Days of Vengeance en Day of Anger
Verder:
The Mercenaries (aka Dark of the Sun)
Road to Salina (want ik wel eens weten waar Tarantino die fantastische muziek vandaan heeft gehaald).
Rolling Thunder is al uit op DVD. Ik ben er alleszins zeker van hem al gezien te hebben
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Nee hoor, ik weet echt zeker van niet. Enkel een bootleg wellicht.
Filmkriebel
-
- 9954 messages
- 4647 votes
Enkel een bootleg wellicht.
Eens opgezocht en ja, het is een bootleg vermomd als een officiële release.
handelaar
-
- 269 messages
- 79 votes
Short Cuts, de moeder der mozaiekfilms, mag ook wel eens op dvd met nl subs verschijnen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wat werk van Orson Welles en Luchino Visconti is echt bijzonder moeilijk te vinden. Ook de echt oude Marilyn Monroe films zijn amper te vinden. En Room Service van The Marx Brothers zou ik ook nog eens moeten tegenkomen, niet in een box want ik heb al de rest.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Van mij mag Miracle at St. Anna, Days of Glory, Assembly, Drunken Master II (en nog andere films van Jackie Chan) wel wat makkelijker te vinden zijn in winkels.
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
candy man 3 nl subs
friday the13 deel 9 nl subs
return of the living dead 3 4 5
my name is bruce
turbulence 2 nl subs