• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?

cokken

• 30 messages
  • 23 votes

Wanneer komt Blade Runner nou eens uit op dvd, het schijnt dat hij er al is maar ik heb hem nog nergens gezien

roger

• 206 messages
  • 55 votes

@ cokken: waar heb je dat gehoord. Als liefhebber van deze film wacht ik al vele jaren op een special edition met vele extra's. Ik heb weliswaar al een regio 1 exemplaar van deze film (directors cut) maar qua beeld en geluid is die niet optimaal.

Voor de liefhebbers: www.brmovie.com is geheel en al aan deze film gewijd.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

The Ravagers, Ofelas, Battle Truck, O-bi, O-ba - Koniec cywilizacji, The Keep, Ga, Ga - Chwala bohaterom, Ladybug Ladybug, Wojna swiatów - nastepne stulecie

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Wat ik ook heel graag wil herzien is de tekenfilmserie 'Takarajima'. Ofwel 'Schateiland'. Destijds uitgezonden door Avro's Kinderbios. Officieel 26 afleveringen van 25 minuten, maar in NL uitgezonden in delen van 50, als ik het mij goed herinner. Zover ik weet alleen te vinden in het Frans en Arabisch.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Aangezien Innocence niet de filmhuizen bereikte, mag die wel op dvd komen met Ned. subs. Erg indrukwekkende onheilspellende film. De film die me het meest bijgebleven is het afgelopen jaar.

youdid

• 2 messages
  • 2 votes

The Wonderyears........absoluut. Met ondertiteling, want zonder zijn ze al te krijgen, maar ik wil echt graag lekker lui op mijn stoel zitten en wegdromen in deze prachtige serie. Kom op zeg, die had toch al lang op dvd en met ondertiteling te krijgen moeten zijn in Nederland!

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

cokken wrote:

Wanneer komt Blade Runner nou eens uit op dvd, het schijnt dat hij er al is maar ik heb hem nog nergens gezien

Ik heb hem hier zien liggen in mijn stamvideotheek (met nl subs). Elders merkwaardig genoeg nog niet...

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

In the Mouth of Madness op Regio 2!!!!

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

- Inferno (naar het schijnt al uit op DVD, maar ben hem nog nergens tegengekomen)

- Man From Deep River regio 2

- Street Trash regio 2

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

djelle wrote:

Ik heb hem hier zien liggen in mijn stamvideotheek (met nl subs). Elders merkwaardig genoeg nog niet...

Er was een (niet geweldige, naar het schijnt) DVD, maar die is Out of Print.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Halcyon wrote:

- Inferno (naar het schijnt al uit op DVD, maar ben hem nog nergens tegengekomen)

- Man From Deep River regio 2

- Street Trash regio 2

Inferno heb ik zelf in Fame Amsterdam kunnen krijgen, maar daar heb jij verder weinig aan denk ik. Hij is in ieder geval op regio 0 te verkrijgen.

Man from Deep River en Street Trash ben ik al eerder op amazon tegengekomen. De eerste alleen in regio 1 , de tweede regio 0.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

De hele Miyazaki collectie met NL subs....

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

dutchtuga wrote:

(quote)

Inferno heb ik zelf in Fame Amsterdam kunnen krijgen, maar daar heb jij verder weinig aan denk ik. Hij is in ieder geval op regio 0 te verkrijgen.

Man from Deep River en Street Trash ben ik al eerder op amazon tegengekomen. De eerste alleen in regio 1 , de tweede regio 0.

Mja, dat is vaak het probleem. Je komt ze dan misschien wel eens tegen, maar dan is het weer regio 1. En een credit card heb ik niet, dus ja...

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Ik ga Inferno een dezer dagen bestellen in de VS, deze is regio ALL als het goed is. Wil je best een exemplaar meebestellen. PM me maar.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Ik kan hem voor een stuk minder meebestellen, ik hoor t wel.

kort0235

• 605 messages
  • 480 votes

Wanneer komt EINDELIJK eens Le Cercle Rouge MET Nederlandse ondertitels uit op DVD. En meerdere DVD's met Alain Delon?

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Tous les Matins du Monde 1991

Jurado

• 203 messages
  • 552 votes

mag een serie ook?

Zo ja...dan The Wonder Years!! Prachtige serie op de vpro begin jaren '90.

Moest altijd naar boven want Pa en broer wilden studio sport zien.

Vorig jaar heb ik beslag kunnen leggen op alle seizoenen,ben net klaar met de laatste aflevering..

Beste amerikaanse serie ooit..

Mooi hoor.

youdid

• 2 messages
  • 2 votes

Absoluut mee eens. The Wonder Years is gewoon de mooiste serie ooit gemaakt. Daar valt toch haast niet meer over te twisten? Ik wil hem heel graag hebben met Nederlandse ondertiteling.........ik wacht al jaren daarop...

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Niet dat ik ze zou kopen, maar kan er best inkomen. Heb hier enorm van genoten als kind .

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

Ik zit te wachten op films die in hun originele vorm, elk appart op de markt komen.

Ik bedoel eigenlijk van: Stop met die verzamelboxen* en co.

geef gewoon dvd's uit zoals ze vroeger op VHS uitkwamen of dergelijke. Vindt het echt vreselijk: je koopt dan zo een zwarte Hitchcockbox volume 1, een maand later ga je terug om volume 2 te kopen en wat blijkt: ow, sorry, die hebben we niet meer en we kunnen hem niet meer bestellen. Niemand die een petitie wil starten?

*: heb geen probleem met verzamelboxen waarin dvd's appart (elk een hoesje) in zitten. vb: Gangster Collection Box van Warner Bros., da's pas een box, echt klasse.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Heb dat probleem ook gehad. Was zo een tijd op zoek naar Rocky en Robocop. Elke winkel die ik bezocht had enkel de box, maar niet de afzonderlijke delen. Erg irritant is dat zeg! Heb ze ondertussen wel kunnen vinden.

Beste mensen,

Moest iemand op zoek zijn naar:

Le grand restaurant of

La grande vadrouille

op DVD met nederlandse ondertiteling, dan kan die altijd bij mij terecht.

[email protected]

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik ben vol ongeduld aan het wachten op de volgende films.

-In the mouth of madness

-Always outnumbered

Regio 2

Japie Mol

• 354 messages
  • 1994 votes

Always outnumbered (Regio 2) is voor EUR 5,00

verkrijgbaar via Ro-disc

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Bij Hong Faan Kui (1996):

BlueSword wrote:

beter laat dan nooit

dat is waar maar dan zullen ze toch ook eens deze film endeze ,deze ,deze en deze op dvd moeten komen. kan dat trouwens ook per mail naar die maatschappijen??

BlueSword

• 1725 messages
  • 0 votes

sinterklaas wrote:

(quote)

dat is waar maar dan zullen ze toch ook eens deze film endeze ,deze ,deze en deze op dvd moeten komen. kan dat trouwens ook per mail naar die maatschappijen??

ik heb geen flauw idee, zelf wil ik heel graag dat american werewolf in paris op dvd komt, hoe slecht mensen het ook vinden, ik vind hem geweldig.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

AWIP is cool do not disturb ook en al die andere ook(sanctuary niet gezien). Ik vind het wel raar dat het moelijk is om een mail te sturen naar een van die maatschappijen. AAWIP is van tistar home video's en Do Not Disturb van buena vista. Als je op die sites een mail kan sturen met de vraag of ze die films nota bene ff op dvd willen zetten zou dat wel prettig wezen.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Japie Mol wrote:

Always outnumbered (Regio 2) is voor EUR 5,00

verkrijgbaar via Ro-disc

Bedankt voor de tip.

Ik was al helemaal blij geworden, maar jammer genoeg versturen ze niet naar België.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.