- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?
Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
The Gods must be crazy I + II had er allang moeten zijn, maar is nog steeds niet leverbaar. Staat al jaren bovenaan mijn verlanglijstje.
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 messages
- 76919 votes
DVD valley daar kun je ze beide kopen
Esteban
-
- 3606 messages
- 1826 votes
Is 'The Ultimate Matrix collection' ook in het nederlands verkrijgbaar?! En dan heb ik het niet over de doorzichtige lelijkerd met de bust, maar de versie met de groen becijferde kaft die dezelfde dvd's bevat en verder niets. Het zou doodzonde zijn moest die niet NL verkrijgbaar zijn...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Een DVD release lijkt mij wel op zijn plaats over het grootste voetbaltalent die de voetbalwereld gekent heeft: Raul Gonzalez Blanco.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
ik weet niet of iemand het al heeft gezegd maar de DVD van Twin Peaks seizoen 2 natuurlijk...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Die ligt al zolang op het verlanglijstje bij meerdere users. Er zijn wel wat roddels erover maar meer kan je het dus echt niet noemen.
Gelukkig heb ik al de season 2 episodes op mijn pc staan 
spurs
-
- 125 messages
- 639 votes
Le Bossu mag wel eens met nederlandse ondertiteling op de markt komen.
In Frankrijk,Engeland en Duitsland al lang verkrijgbaar met ondertiteling of nasyngronisatie.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
all the presiden't man met nederlandse ondertiteling.
Laurienepien
-
- 16 messages
- 5 votes
ash wednesday, is een kei leuke film. moet je zien , ik ook nog trouwens.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Planet of the Dinosaurs, een zeer goede film, die nergens meer op VHS in redelijke staat te krijgen is. Dus een DVD release verwelkom ik zeker.
Schizonoid
-
- 356 messages
- 188 votes
Bad Lieutenant , slecht verkrijgbaar
Altered States, idem
Sin City , duurt lang 
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Being Human (1993).
Prachtige, "kleine", low-budget film.
Bonemans
-
- 56 messages
- 411 votes
Silent Fall, He Got Game, Above the Rim en mijn all-time favoriete tv-serie "The Wonder Years" natuurlijk.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Wie weet of de complete serie van Tour of Duty al verkrijgbaar is! en zo ja waar?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Wie weet of de complete serie van Tour of Duty al verkrijgbaar is! en zo ja waar?
roger
-
- 206 messages
- 55 votes
Een special edition van Leon vol met extra's en uiteraard de lang verwachte, steeds weer aangekondige maar nog niet verschenen special edition van Blade Runner.
Fred Neil
-
- 251 messages
- 188 votes
- Greed (Erich von Stroheim)
- The Wedding March (Erich von Stroheim)
- The Crowd (King Vidor)
- The Big Parade (King Vidor)
- The last Command (Josef Von Sternberg)
- Madame Du barry (Ernst Lubitsch)
- Der Brennende Acker (FW Murnau)
- Phantom (FW Murnau)
- The joyless street (GW Pabst)
- Variety (E.A. Dupont)
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
ik wacht al jaren op de DVD release van de volgende films
la Revolution Francaise (Robert Enrico)
John Paul II (Herbert Wise)
Papa Giovanni - Ioannes XXIII(Giorgio Capitani)
Schizonoid
-
- 356 messages
- 188 votes
Nog even en dan Sin City
Weet iemand trouwens of er ook SE boxen van Sin City komen in 2,3 of 4 DVD uitvoering(en) ?
Kan niet wachten......
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Sin City wordt in Nederland uitgebracht door RCV en die hebben vaak genoeg laten zien hoe je een release kunt verknallen. Ze kunnen beter een voorbeeld nemen aan A-Film. Dus wat betreft die boxen, ik zie het somber in 
roger
-
- 206 messages
- 55 votes
The Wizard of Oz komt eind van deze maand op de markt. Uiteraard de originele uit de jaren dertig. Het is weliswaar een jeugdfilm maar toch zodanig een klassieker dat ik voor de special edition ga.
bartsch
-
- 213 messages
- 282 votes
Léon The professional
Die ligt bij Boudisque voor 15 euri, Echter het is de korte versie. Er is 25 minuten shocking (zucht) materiaal uitgeknipt. Dus is ie maar 106 minuten. Ik wacht nog even op de internationale versie of directorscut.