- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Quiz op de chat
Quiz op de chat
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Oh lijkt me wel leuk, ik ben van de partij
.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Het is nu nog erg rustig op de chat. Heeft er verder niemand zin in een quizje? 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Doet er een keer iemand de moeite om een quiz te maken en dan komt er niemand 
KristofBeckers
-
- 1733 messages
- 4746 votes
Waar is dit?
Ik wil zeker heel graag meedoen
ik had er ooit zo een programma voor moeten afhalen maar daar zat nooit iemand in
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Ik heb vorige week de chat voor het eerst uitgeprobeerd en had graag meegedaan; ik las het alleen te laat... Volgende keer ben ik (als ik thuis ben) sowieso van de partij.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Doet er een keer iemand de moeite om een quiz te maken en dan komt er niemand 
Tja, komt er weer eens een eigen gemaakte quiz, besluit de maker die precies op dezelfde dag online te zetten als mijn ouders 25 getrouwd zijn 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Bestaat dit nog? Ik heb al maanden niet meer op de chat gezeten, maar ik hoor hier in dit topic ook niets meer...
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Is de chat uberhaupt nog actief? Maanden niet meer geweest.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Niets te doen? Ik log als enige in dacht ik zo. Of er is iets mis met mijn Mirc...
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ik kom er al maanden niet meer. Het liep daar steeds meer leeg en van een leuke sfeer was er al lang geen sprake meer.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Kom er eigenlijk ook nooit meer. Best jammer, ik vond het altijd wel bijzonder gezellig.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Vanavond gaat het me niet lukken, maar wellicht is het leuk om de quiz een van de komende weken weer eens opnieuw te starten. Ik vond het toch altijd wel heel leuk zo'n quiz op zondagavond, ondanks dat ik op 1 keer na nooit won 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Maar die periodes heb ik daar al vaker meegemaakt (ik ben zelf ook al tijden niet meer geweest), maar dan waren er toch immer van die die-hards die keihard bleven komen.
Helaas.
Misschien binnenkort maar eens een quiz maken, verbroedert wellicht. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik zal ook proberen er komende zondag te zijn en eventueel een quizje te maken. Beetje groot aankondigen en dan komen er vast wel een dikke 10 personen. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik heb nog geen quizje gemaakt om aan te kondigen.
Maar ik ga er morgen wellicht mee bezig. Laat dan eventueel nog wel wat horen.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Hmm, aantal concepten en thema's overwogen maar mijn creativiteit laat me in de steek. Iemand tips voor een leuke quiz?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik heb niets voorbereid. Wellicht The One Ring?
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Hmm, aantal concepten en thema's overwogen maar mijn creativiteit laat me in de steek. Iemand tips voor een leuke quiz?
Simpele rondes maken met een gemeenschappelijke vraag.
Van welke films zijn de volgende taglines?
Noem de regisseurs van de volgende films (en dan niet met Citizen Kane of LOTR aan komen kakken, te makkelijk)
Welke van de volgende 4 filmtitels hoort niet in het rijtje thuis en waarom niet? (mijn favo-ronde bij het samenstellen van een quiz)
In welke film zijn de drie (of twee) gegeven acteurs samen te zien?
Plotbeschrijvingen (gewoon in 't Engels overnemen van Imdb). Noem de film.
Trivia
etc...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Is er een quiz? Ik heb niets gemaakt overigens.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Iemand nog zin om 30 Stills te raden die user Grindhouse ons voorschotelt? Nu op de chat!