• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Quiz op de chat

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

U-96 wrote:

Daardoor missen jullie wel de leukste vragen...

Dan laat je die toch erin en laat je die andere weg

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Als ik deze week nog tijd heb, dan pas ik de quiz aan... Ander kan gotti misschien wel op zondag de 21e...

gotti

• 14075 messages
  • 5884 votes

Ik co-host de quiz trouwens met Quido. De vragen zijn in de maak, maar we moeten nog even zien wanneer we hem gaan houden.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

De 21e is sowieso te kort dag denk ik... En U-96, jij hebt de vragen toch al? Je kunt de quiz toch ook verdelen over een paar weken/dagen... Vragen zat dacht ik zo!

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Quido wrote:

Vragen zat dacht ik zo!

Ik denk dat ik er maar 60 ga stellen... Verdelen over meerdere dagen is niet verstandig... Veel mensen kunnen niet elke keer aanwezig zijn...

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ik hoop je niet te ontmoedigen, maar de kans bestaat dat ik zondag niet op tijd achter een compu kan zitten om mee te doen. 's Middags moet ik naar Den Bosch, 's avonds eten met mijn ouders (Eindhoven) "omdat je dan toch in de buurt bent", en de afstand Eindhoven-Den Haag is bepaald geen steenworp. Geen idee hoe laat ik precies terug zal zijn.

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

U-96 wrote:

Ik denk dat ik er maar 60 ga stellen...

Zelfs als je 'maar' zestig vragen stelt, stel ik voor dat je eerder begint dan je eerder geplande 21:30 uur, want waarschijnlijk ben je toch wel enige tijd bezig (weet niet precies tot hoe laat de andere deelnemers willen blijven quizzen, maar zelf wou ik er tijdig vandoor i.v.m. een belangrijk tentamen de volgende ochtend).

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Ik kan de quiz beter een week uitstellen, omdat Gotti dan alle tijd heeft voor zondag, en dan kan Yak erbij zijn...

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Gotti, als jij zondag je quiz doet, dan doe ik hem volgende week... Ik hoop dat Yak dan wel kan... (hij is immers groot fan, en mag dit niet missen...)

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Quido wrote:

De 21e is sowieso te kort dag denk ik...

gotti

• 14075 messages
  • 5884 votes

Dat is iid te kortdag ja. Op z'n vroegst wordt het volgende week, maar dat moeten we nog even overleggen...

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

Dus geen quiz zondag?

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Ik snap het niet helemaal...eerst zou JayLunar als winnaar een quiz maken...toen Ramon een reserve quiz...toen U-96 een duikbootquiz... en tenslotte Gotti ook 1.

Uiteindelijk is er geen quiz?

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Zo ziet 't er dus wel naar uit. Ik heb met opzet geen quiz gemaakt omdat er opeens een Nederlandse quiz en een U-boot-quiz zouden worden gehouden. Zal even kijken of ik toch nog wat in elkaar kan flatsen, maar ik beloof niets.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Het spijt mij zeer voor de vergissingen allen, maar vandaag zal mijn quiz niet doorgaan... Ik weet niet wanneer Gotti zijn quiz wil houden, maar voor de DasBoot-quiz lijkt zondag 28 maart mij wel een geschikte datum... Vandaag konden Queto Yurlunyur en Yak niet meedoen, dus vandaar...

JayLunar

• 748 messages
  • 2961 votes

Ramon K wrote:

Zo ziet 't er dus wel naar uit. Ik heb met opzet geen quiz gemaakt omdat er opeens een Nederlandse quiz en een U-boot-quiz zouden worden gehouden.

Same here lol. Ik dacht, ik kan door die vele quiz-aankondigingen wel even de tijd nemen met die van mij...

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik heb toch maar een quiz in elkaar geflansd.

Aanvang 21:30 uur.

Tot zo!

JayLunar

• 748 messages
  • 2961 votes

Noujazeg!

Dan kom ik maar denk ik

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Eeeeeeeeeeeeh! Kom es naar de chat!

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Yup.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Onder de bezielende leiding van Ramon de volgende score:

JayLunar 20

Gimli 14

FK 10

Redlop 3

SB 3

Chainsaw 1

EmDee 1

Quido 1

Syd 1

Jay staat voor de zware taak om 2 quizen te maken en ik adviseer hem dus ook contact met Kos op te nemen hoe je je daaronder uit kunt draaien...

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Bezielende begeleiding? Lol!

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Bezielende begeleiding? Lol!

Ik weet idd niet wat de leiding bezielde

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

FisherKing wrote:

Jay staat voor de zware taak om 2 quizen te maken en ik adviseer hem dus ook contact met Kos op te nemen hoe je je daaronder uit kunt draaien...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ben gisteren eventjes komen kijken op de chat. Jongens, gaat me dat snel zeg. Nu weet ik hoe oud ik ben...

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

Is er vanavond een quiz?

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Ik begreep dat U-96 vanavond zijn Das-Bootquiz zou houden.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Vanavond is de Das Boot-quiz... Ik stel voor om rond 21.00 te beginnen... Post hier alsjeblieft je mening voor een andere tijd...

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Het is nu een kleine quiz geworden... 46 vragen...

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

Is dat klein?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.