• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.364 votes
Profile

Quiz op de chat

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Grr, verdorie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

*zucht* I give up. Kwestie van 5 minuten stond er?

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Wedden dat ik in 30 seconden op de chat zit?

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Ik zit erop en Onderhond zit er.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja via die site van je natuurlijk. Ik heb dat stomme programma gedownload maar ik zie dus werkelijk geen 'RandomUS DALnet server' staan, zoals de wiki zegt.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Dus jij hebt mIRC gedownload?

typ dan in /server -m irc.quicknet.nl

Daarna /j #moviemeter

Dan ben je er

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Voor deze keer ben je best handig als wijsneus. Dankjewel! (Wou mijn laptop al uit pure frustratie tegen de muur smijten.)

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Hij begint waarschijnlijk om 20:30 mensen. Niet vergeten

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Was leuk heren, en dame!

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Heb toch een leuk avondje gehad.

Zeker leuk voor nog een keertje!

Iemand die nog de eindstand heeft om hier te plaatsen?

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Yep was een leuk avondje. Al moet ik zeggen dat ik het na Italië toch even somber in zag. Gelukkig bleek de quiz daarna voor meer mensen te doen.

De eindstand was toch wel erg duidelijk. Starbright was oppermachtig en won met overmacht. Daarachter was het Eline die zich verrassend kroonde tot de nummer twee en zich een absolute kenner toonde van de Nederlandse en in iets mindere mate Duitse film. Apollinisch maakte het podium af. Daarbij moet aangetekend worden dat hij slechts dik 30 van de 50 vragen aanwezig was.

Starbright 34

Eline 15

Apol 10

Chevy 9

Dave 8

Justin W 7

Don Oswaldo 7

Woutie 6

Legan 6

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, de Nederlandse vragen hebben me omhoog gezwiept, en verder wat 'gelukstreffers' bij Spanje en Duitsland. Als Apollonisch was gebleven, was hij me ruimschoots voorbij gegaan.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Legan?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die deed ook een tijdje mee ja. Niet heel actief volgens mij.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Hoe gaat zo'n chat in zn werking dan? Er worden gewoon een boel vragen gesteld door degene die de quiz op de avond heeft georganiseerd en degene die het snelst antwoord krijgt een punt?

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Zaten ook een hoop moeilijke vragen tussen, vond dat je niet echt snelheid nodig had gisteravond. Stuk of 10 vragen waren wel voor de echte typers, rest lag toch wel wat lastiger.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

rep_robert wrote:

Hoe gaat zo'n chat in zn werking dan? Er worden gewoon een boel vragen gesteld door degene die de quiz op de avond heeft georganiseerd en degene die het snelst antwoord krijgt een punt?

Ja, 10 vragen per land. 9 vragen kun je in de algemene chatruimte beantwoorden, de snelste krijgt het punt. De laatste vraag van het land, is een privé vraag, die moet je aan timbo zelf beantwoorden.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

13woutie13 wrote:

vond dat je niet echt snelheid nodig had gisteravond.

Dat is weleens anders geweest

In ieder geval leuk om te lezen dat het jullie goed bevallen is.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Co Jackso wrote:

Dat is weleens anders geweest

In ieder geval leuk om te lezen dat het jullie goed bevallen is.

Het was vaak zo dat alleen Starbright het antwoord is. Dus die kon zo snel of langzaam antwoorden als die zelf wilde

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Elineloves wrote:

Ja, 10 vragen per land. 9 vragen kun je in de algemene chatruimte beantwoorden, de snelste krijgt het punt. De laatste vraag van het land, is een privé vraag, die moet je aan timbo zelf beantwoorden.

Het is geen standaard dat er 5 landen gekozen worden en dat dat 10 vragen per land zijn.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

De Quiz was vaak een ver van me bed show al liggen de landen nog wel dichtbij. Door de privé vragen nog wat punten kunnen sprokkelen.

Ik heb me wel weer prima vermaakt. Ook na afloop en nog wat goede tips gekregen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

chevy93 wrote:

(quote)
Het is geen standaard dat er 5 landen gekozen worden en dat dat 10 vragen per land zijn.

Ohhh, kijk aan! That's even better!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Pff, laat dan maar. Denk niet dat ik ver kom als ik vragen over Frankrijk, Japan, China of India krijg

Kan iemand misschien een voorbeeldje geven van wat vragen die in het verleden zijn langs gekomen? Dan weet ik of ik dat programmaatje moet installeren of niet

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

rep_robert wrote:

Kan iemand misschien een voorbeeldje geven van wat vragen die in het verleden zijn langs gekomen? Dan weet ik of ik dat programmaatje moet installeren of niet

Dat is moeilijk in te schatten. Zelf heb ik slechts enkele quizen bijgewoond, maar de laatste jaren is het vooral de die-hard elite die nog meedoet aan de quizen. Hier worden de vragen dan ook naar gemaakt (wat we gisteren hebben kunnen merken ).

Als er meer mensen meedoen die het niet zo hebben op de Italiaanse cinema van de jaren '30, zal timbo (of een andere quizmaster) vast wel de vragen naar het publiek maken.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Dit is niet altijd zo. Normaal zijn het veel verschillende vragen over zowel nieuwe films als klassiekers. Zowel arthouse als blockbusters. Je kunt altijd even komen kijken of je het wat vind.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gisteren o.a. wat vragen over Dick Maas, Fellini, De langst draaiende Nederlandse bioscoopfilm allertijden (?) etc.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

De enigste vraag die ik goed had was over Audrey Tautou die als model ging staan ofzo.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nieuwe gezicht van Chanel no 5 En die was nog 'speciaal voor mij' ook!

Heb er toch 2 goede tips aan overgehouden:

Amantes del Círculo Polar, Los (1998)

Mar Adentro (2004)

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Maar jij hebt je punten lekker gepakt/ gestolen bij Nederland.
Eigenlijk kon ik alleen bij Italië een klein beetje meedenken, de rest waren echt mijn ding niet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gestolen heb ik juist veel bij die andere landen Otto! Anna! OTTO EN ANNA!

Maar die privévragen voor 3 punten, die deden 't m.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.