- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Quiz op de chat
Quiz op de chat
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Je bent één van de weinigen tot dusverre. Nee het lijkt er ernstig op dat de quiz op de chat dan toch echt zijn langste tijd wel gekend heeft. Blijf het jammer vinden.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Zat er, zoals aangekondigd, vandaag niet in. Ben pas net thuis.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Jongens dit ga je toch niet menen...
Ben het vanavond helemaal vergeten en dat vind ik echt heel vervelend.
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Mijn excuses naar Timbo_ de organisator en JustinW. Gewoon erg lullig voor jullie.
Ik was verdorie gewoon thuis...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik had er erg veel zin in, maar omstandigheden werkten me tegen om op tijd thuis te zijn. Helaas.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Jongens dit ga je toch niet menen...
Ben het vanavond helemaal vergeten en dat vind ik echt heel vervelend.
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Mijn excuses naar Timbo_ de organisator en JustinW. Gewoon erg lullig voor jullie.
Ik was verdorie gewoon thuis...
Och hebben om kwart over negen besloten om de quiz niet door te laten gaan dus niet zo'n grote ramp. Vind het vooral jammer dat de animo voor de quiz de laatste jaren zo enorm is afgenomen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Je zal wat meer lawaai moeten maken denk ik timbo, dit topic staat ook wat verborgen onder filmgames (iets wat met in z'n profiel kan ignoren).
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik heb inderdaad de plek op het forum even veranderd. Sectie filmgames is meer bedoeld voor spelletjes die ook daadwerkelijk op het forum gespeeld worden.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik was druk bezig. Maar sowieso voel ik me niet zo erg aangetrokken tot de quiz. Het zijn veelal vragen waar ik weinig mee kan (en zeker niet de eerste ben). Daarbij komt dat ik liever een film kijk dan er allemaal vragen over te beantwoorden.
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Helemaal vergeten dat er een quiz zou zijn. Jammer dat er zo weinig mensen waren. Misschien volgende week een herkansing?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Haha. Dan moet het toch heel erg duidelijk zijn, dat er dan wél meer mensen zijn.
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Ja, da's waar. Maar lees hier wel een aantal berichten van mensen die hadden willen komen. Een paar jaar geleden zat de chat toch iedere week aardig vol...
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Een chat die met een tweetal klikken te bereiken is, is waarschijnlijk ieder moment van de dag gevuld. Maar een dergelijk programma bestaat waarschijnlijk nog niet.
dave
-
- 1079 messages
- 885 votes
Ben ook wel voor een quizje te vinden. Staat er eentje gepland voor deze zondag?
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Misschien als Timbo_ het nog een keer aandurft. 
Lijkt me dat we dan wel met zijn allen heel fanatiek reclame moeten maken. (geen spam hoor!)
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik wil nog best een poging wagen. Eens zien of de verplaatsing naar dit topic wat extra mensen oplevert.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Morgenavond 20.30 uur dus poging twee. Mochten er weer maar een man of vier opduiken dan zijn we weer zo klaar 
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Het is gelukt om op de chat te komen, ben er klaar voor dus.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Helaas kan ik morgen dan weer niet.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Ik kan morgen ook niet (concert van Interpol).
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Hmm dat is weer weinig veelbeloven. We zien het morgenavond dan wel. Vanaf een deelnemer of zeven kan het wel doorgaan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zou het ook wel eens willen 'meemaken', maar denk dat het een drama gaat worden voor mij om die chat op te komen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Sterker nog, hij wordt nu al een jaartje of twee onafgebroken bevolkt door een drie-, viertal diehards.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dat was ik vroeger ook. Ik ga binnenkort 's kijken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is gelukt om op de chat te komen, ben er klaar voor dus.
Hier ook, geloof ik. Zie alleen niks of niemand, maar er zal ook nog wel niemand zijn.