- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Winnaars, gefeliciteerd.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
't is nu wel weer leeg op de homepage. Snel een nieuwe 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
't is nu wel weer leeg op de homepage. Snel een nieuwe 
Inderdaad, zo'n lege pagina is echt niet aantrekkelijk. Er zou altijd 'iets' moeten opstaan...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Dat bedoel ik ja. Of anders misschien film van de week of een film die in premiere gaat, zoiets. Als je langskomt ziet het nu erg leeg uit.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Als er een iffr special komt wil ik ook wel wat report werk verrichten 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Binnenkort ook een IFFR-special kapp?
Nee, helaas. Ik heb er lang over nagedacht. Wil nu op IFFR gewoon als filmliefhebber films bekijken zonder ernaast veel te hoeven werken voor de special.
Het NFF is dicht bij huis en qua tijd beter in te plannen voor mij.
Dus de volgende zomer gegarandeerd weer een NFF special.
Misschien dat we tijdens IFFR toch nog wat kleine dingetjes kunnen doen, zoals foto's en een overzicht van recensies van MM'ers ofzo. Maar dus even geen megaproject als op NFF destijds.
Nieuwe prijsvraag ga ik morgen achteraan.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Nieuwe prijsvraag ga ik morgen achteraan.
Zolang die er niet is, is er dan geen ander alternatief voor de homepagina? Film van de dag, (grote) film die in premiere gaat, ik noem maar wat.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Oh ja, het plan is wel om een MM-meeting te organiseren op IFFR rond een voorstelling van Het Zuiden, de nieuwe film van Martin Koolhoven.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik zal de grote bios film van de week er wel neer zetten als er geen prijsvraag is, dit is erg leeg inderdaad
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
ik zal de grote bios film van de week er wel neer zetten als er geen prijsvraag is, dit is erg leeg inderdaad
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Oh ja, het plan is wel om een MM-meeting te organiseren op IFFR rond een voorstelling van Het Zuiden, de nieuwe film van Martin Koolhoven.
Dan moeten we vóór de officiele bekendmaking van het programma eigenlijk al weten wanneer 'ie draait, zodat we allemaal tijdig voor dezelfde voorstelling kunnen reserveren... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dit jaar heb je een paar dagen de tijd om het programma te bekijken, alvorens te reserveren.
Het is dus niet meer zo dat de programma bekendmaking en het reserveren op dezelfde dag starten.
Daarnaast is MM-makker Petey bereid om meerdere kaartjes voor deze voorstelling voor ons te reserveren. 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Dit jaar heb je een paar dagen de tijd om het programma te bekijken, alvorens te reserveren.
Zo dan! Dat is echt ideaal zeg
Wordt wel 's ochtends (wanneer het reserveren begint) heftig F5-en op de IFFR-site.
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Linda, Jeroen en Petey, nog gefeliciteerd!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zou Petey willen, het is Pierre1... 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat komt je deze week wel heel goed uit, of niet? 
Nou voorlopig heb ik er even geen tijd voor
Pierre1
-
- 271 messages
- 271 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er is er weer eentje! Ditmaal een Cidade de Deus prijsvraag!
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5825 votes
leuke nieuwe prijsvraag. lijkt me echt een heel goede film.
Pierre1
-
- 271 messages
- 271 votes
Is het ook, een hele goede film, veel succes allemaal (ik mag nie meedoen
)
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
En ik mag ook alweer niet meedoen.
Nog steeds te broekie-erig.
De Maestro
-
- 14 messages
- 4 votes
Waarom moet ik een maand ingeschreven zijn als ik mee wil doen met de prijsvraag? Is het niet genoeg als ik zeg dat dit een van de beste sites op het internet is?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er zijn legio prijsvragen overzichtssites, inclusief de antwoorden. De drempel hebben we om die reden ingesteld. Om te voorkomen dat mensen die geen binding met de site hebben enkel voor de prijsvraag hier komen. Dat is niet onze doelgroep.
Een site als Moviecity krijgt het meerendeel van zijn bezoekers dmv prijzenjagers. Die kant willen wij niet op.