- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Groot nieuws, de eerste MovieMeter-prijsvraag is een feit. Op de welkomstpagina vind je een prijsvraag waarmee je de film Seul Contre Tous op dvd kunt winnen.
In dit topic zullen prijswinnaars bekend worden gemaakt, en mag je commentaar geven over de prijsvraag (of -vragen, in de toekomst). Discusseren over het antwoord is niet toegestaan (ook niet op de chat). Ook bij het geven van hints of iets dergelijks wordt je onmiddelijk uitgesloten van deelname.
Succes! Met dank aan Filmfreak Distributie voor het beschikbaar stellen van de prijzen, en aan Kappeuter voor het regelen van de prijzen.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
En wordt de winaar geloot? En wie is de notaris? 
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
we mogen niet discussieren?
mag ik dan toch gauw even stiekum zeggen dat 7 februari op een vrijdag is?

Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De winnaars worden inderdaad via loting bepaald, en jullie mogen allemaal op mijn eerlijkheid vertrouwen 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
vooruit dan 
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
hmm...herald's bericht is foetsie 
anywho. nu we toch aan 't katten zijn op elkaar. op de antwoord pagina staat 'gediscusseerd'?
we mogen niet met discus schijven naar elkaar gooien? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Herald heeft 't antwoord genoemd op de chat. Nadat ik de chatters geattendeerd had op de prijsvraag, met het verzoek niet te discussieren over het antwoord. Herald, gefeliciteerd met je user block. Dit was trouwens niet het eerste onbetamelijke dat hij deed. Eerder had hij al meermaals chatters beledigd.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Met dank aan Filmfreak Distributie voor het beschikbaar stellen van de prijzen
Betekent dat een verval van objectiviteit? Het staat ook zo commercieel en schreeuwerig vind ik, zo'n prijsvraag groot op de welkomstpagina. Niet dat ik iets tegen commercie heb hoor, ben ik juist een groot voorstander van, maar op de een of andere manier vind ik het op een site als dit minder passend. Nu ja, 't is jullie site natuurlijk - en ik zal wel zeuren - maar in mijn ogen doet het wat afbraak aan het imago van deze site.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Komop Queto, je mag ook best een keer positief zijn over iets...
Ik vind het leuk hoor Jordy
Jammer van de ene kant dat ik niet op de chat was, want dat wist ik het antwoord al, maar ik denk dat ik het zelf ook wel weet
Mijn antwoord is opgestuurd in ieder geval. Nu nog maar lekker afwachten! 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ja ik vind het ook erg leuk, heb ook een gokje gewaagt, helemaal zonder op IMDb of ergens anders te zoeken (gelooft niemand natuurlijk maar het is echt zo
)
Je mag maar 1 keer raden he? lijkt me logisch maar toch even voor de duidelijkheid 
NERD
-
- 1718 messages
- 1429 votes
Ik vind het leuk hoor Jordy 
Heer Kapp had het toch geregeld? Maargoed, 2 thumbs up voor Jordy en Kapp!
Alhoewel deze film me niets boeit en ik het antwoord ook niet weet 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
en ik zal wel zeuren
Ik heb nog nooit harder een spijker op zn kop geslagen zien worden.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Heer Kapp had het toch geregeld? Maargoed, 2 thumbs up voor Jordy en Kapp!
Oef, sorry dat wist ik niet, thumbs up for both! 
Vyvre
-
- 422 messages
- 185 votes
Wilde even kort zeggen dat Dhr Herald inmiddels ook gebanned is op de chat, sorry dat ik vanavond niet aanwezig was om dat meteen te laten gebeuren.
Verder vind ik dit een leuke toevoeging op moviemeter, hulde
. Dat de sponsor erbij wordt genoemd vind ik niet meer dan logisch, zij zijn uiteindelijk toch de mensen die dit gratis voor moviemeter regelen..en dan mag best het beestje bij zijn naam worden genoemd
.
Ik heb nog nooit harder een spijker op zn kop geslagen zien worden.
Of je plaatst er een smiley achter, of je brengt het anders. Vind het op deze manier vrij denigrerend naar queto toe, die alleen maar zegt wat hij er van vindt.
[edit] Wellicht zou het makkelijk zijn als er een link achter het plaatje komt waardoor je meteen naar de film wordt verwezen. Zo weten mensen meteen welke film ze kunnen winnen
.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Deze site was al de compleetste ooit, maar toch is er nog een leuke toevoeging bijgekomen. Helaas voor mij dat ik deze prijs nooit zal winnen haha.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Herald heeft 't antwoord genoemd op de chat. Nadat ik de chatters geattendeerd had op de prijsvraag, met het verzoek niet te discussieren over het antwoord. Herald, gefeliciteerd met je user block.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik vind de smiley steeds meer een verhullingsmiddel worden...... 
Vyvre
-
- 422 messages
- 185 votes
Yup, klootzak
.
Even serieus, klopt inderdaad wel wat je zegt..maar een smiley geeft er toch een beetje een extra lading aan..die met dat soort reacties kan voorkomen dat iets negatief wordt opgevat.
Zo zie ik het tenminste..
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Klopt, het kan ook een vorm van beleefdheid zijn. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Maar is de prijsvraag nu onnietig verklaard of kan ik nog steeds een antwoord inzenden.
Je kunt dit nooit helemaal voorkomen, dus zeg ik, we gaan door.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Betekent dat een verval van objectiviteit?
nee hoor, ook films van sponsoren blijven we afzeiken 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
'gediscusseerd'?
die fout maak ik erg vaak helaas...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
het schreeuwerige vind ik wel mee vallen...
er had ook een bewegende flash-banner op elke pagina kunnen staan
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Mee eens, ik had de openingspagina (met prijsvraag) al wel gezien. Maar wist pas dat het om een prijsvraag ging toen dit vermeld werd in dit topic.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Of je plaatst er een smiley achter, of je brengt het anders. Vind het op deze manier vrij denigrerend naar queto toe, die alleen maar zegt wat hij er van vindt.
Ik word moe om achter elk bericht een smiley te zetten, neem maar van mij aan dat het niet [jeukwoord] denigrerend [/jeukwoord] bedoelt was. Als ik voortaan echt iemand afzeik zal ik t dr wel bij zetten.
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Ik word moe om achter elk bericht een smiley te zetten, neem maar van mij aan dat het niet [jeukwoord] denigrerend [/jeukwoord] bedoelt was. Als ik voortaan echt iemand afzeik zal ik t dr wel bij zetten.
Ik vind ook dat smileys tegenwoordig te makkelijk gebruikt worden, nogal scheinheilig als je het mij vraagt
<- zie je, ik zet er een paar smilies bij en het word meteen niet meer serieus
maar toch werd ik roodheet achter de computer 
Ach laat maar, t heeft geen zin... 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
zo ben ik en weekje ff niet zoveel op de site zie ik net pas dat er nu een prijsvraag is 
narva77 (crew films)
-
- 12722 messages
- 6540 votes
Ik wil best de vraag beantwoorden, maar ik hoef de dvd niet, die heb ik al. Mag dat? 
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Ik wil best de vraag beantwoorden, maar ik hoef de dvd niet, die heb ik al. Mag dat? 
als je wint geef je 'm toch gewoon aan mij...