• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Het grote MovieMeter prijsvraag topic

NERD

• 1718 messages
  • 1429 votes

Was dit een eenmalige prijsvraag of komen er meer Jordy?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kan kappeuter beter beantwoorden, die heeft deze prijzen ook geregeld... wat mij betreft is dit best voor herhaling vatbaar

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Wordt de uitslag (*) rond middernacht ook direct bekend gemaakt of moeten we tot morgen wachten?

(*) een allergische student naar zijn uitslag vragen is nooit grappig

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ehm dat ligt er aan

- Jordy heeft het vanavond niet gezellig en is vroeg weer thuis, winnaars voor 2.00 bekend

- Jordy heeft het wel gezellig en is niet vroeg thuis, winnaars rond 5 uur bekend

- Jordy heeft het een beetje te gezellig vanavond en is al blij als hij weet waar z'n bed is als hij thuiskomt, uitslag morgen rond 15.00 uur

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Hoe ga je trouwens loten Jordy?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik vraag m'n moeder om een getal tussen 1 en 2150 te noemen

nee m'n vriendjes rand en srand gaan me helpen

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Ik ga alvast duimen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zo... de prijsvraag heeft 123 antwoorden opgeleverd. Een deel hiervan kwam via enkele bekende prijsvragen-sites waardoor vele mensen zich de afgelopen dagen ineens inschreven op Moviemeter.

Het goede antwoord was "Taxi Driver". Van de 123 mensen hadden 5 mensen een fout antwoord gegeven. Eén persoon werd gediskwalificeerd omdat er zo'n 10 De Niro films in één creatief antwoord genoemd werden. Uit de overige 117 mensen kwamen uiteindelijk de volgende 3 personen als winnaars uit de bus:

JayLunar

SetTheComfort

anton

deze personen mogen mij even een prive bericht sturen met hun adres, dan zullen ze hun prijs zsm ontvangen. Gefeliciteerd!

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd allemaal!

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Jordy wrote:

Een deel hiervan kwam via enkele bekende prijsvragen-sites waardoor vele mensen zich de afgelopen dagen ineens inschreven op Moviemeter.

Wat een sneue bedoening zeg !....

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

NERD wrote:

Was dit een eenmalige prijsvraag of komen er meer Jordy?

Er komen er nog meer! Ik ga er binnenkort weer eentje regelen.

JayLunar

• 748 messages
  • 2961 votes

Wow, hier ben ik best wel vet blij mee: SCT lijkt me echt supergoed!! Berichtje komt eraan!!

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Leuk Kapp!

NERD

• 1718 messages
  • 1429 votes

kappeuter wrote:

Ik stem voor Abre Los Ojos

Jordy wrote:

Zo... de prijsvraag heeft 123 antwoorden opgeleverd. Een deel hiervan kwam via enkele bekende prijsvragen-sites waardoor vele mensen zich de afgelopen dagen ineens inschreven op Moviemeter.

Dit is toch alleen maar goed,zo trek je meer mensen naar je site toe.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

als ze de site ook gaan gebruiken dan is het leuk, dit was nu grotendeels niet het geval

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

JayLunar wrote:

Wow, hier ben ik best wel vet blij mee: SCT lijkt me echt supergoed!! Berichtje komt eraan!!

gefeliciteerd jay!

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Jordy wrote:

Het goede antwoord was "Taxi Driver". Van de 123 mensen hadden 5 mensen een fout antwoord gegeven.

wie hadden het fout? nog bekenden van hier?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

als mensen toe willen geven dat ze het fout hadden moeten ze het zelf maar doen

santana

• 42 messages
  • 193 votes

Jordy wrote:

als ze de site ook gaan gebruiken dan is het leuk, dit was nu grotendeels niet het geval

kun je dat soort mensen dan niet gewoon bannen wat betreft de prijsvraag. Je zou een bepaalde regel kunnen instellen dat je min. 1 week geregistreerd moet zijn om mee te doen aan een nieuwe prijsvraag. Dat is toch veel eerlijker dan dat bezoekers die via zo'n prijsvraagwebsite effe de prijzen komen wegkapen...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

neem maar van mij aan dat die mensen geen prijsvraag zullen winnen

santana

• 42 messages
  • 193 votes

oke! mooi....

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Jordy wrote:

neem maar van mij aan dat die mensen geen prijsvraag zullen winnen

Een goede eerlijke loting dus.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

een eerlijke loting tussen de mensen die zich niet speciaal voor de prijsvraag ingeschreven hebben

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

Dit is idd erg triest zeg!

Ik had tenminste het antwoord goed

Mag ik JayLunar (die anderen ken ik niet) feliciteren met hun prijs. Seul Contre Tous is een erg sterke film, dus veel plezier!

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Jordy schreef:

Een deel hiervan kwam via enkele bekende prijsvragen-sites waardoor vele mensen zich de afgelopen dagen ineens inschreven op Moviemeter.

Maar van de 3 winnaars is er maar 1 die zich pas heeft aangemeld. Voor de rest moet je er wellicht voor zorgen dat de gebruikers zelf een pm moeten sturen naar de mods voor een bepaald tijdstip. Dan pak je degenen die hier ff eenmalig proberen te vangen.
Eén persoon werd gediskwalificeerd omdat er zo'n 10 De Niro films in één creatief antwoord genoemd werden.
De afzender hoef je wat mij betreft niet te vermelden, maar ik ben wel erg benieuwd naar t geniale antwoord1

En uiteraard proficiat voor de 3 winnaars.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik denk dat het een volgende keer het makkelijkst is om gewoon een regel "minimaal xx dagen ingeschreven" aan te houden. 't Was nog even uitproberen dit keer allemaal

Wolverine

• 526 messages
  • 887 votes

Tsja eentje kort lid en van de 12 stemmen, 11 keer 5 sterren gegeven en de andere al ruim 4 maanden, maar nog geen stem en commentaar uitgedeeld. Ach, ik zal wel gewoon jaloers zijn.

Jaylunar wil ik in elk geval wel feliciteren.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

nouja, wolverine, jij bent toch ook nog niet zo lang lid? en je geeft veel 4,5en en 5en...

Maar ik snap je jaloezie wel hoor. Ik ben trouwens nog korter lid dan jij.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.