- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
NERD
-
- 1718 messages
- 1429 votes
Was dit een eenmalige prijsvraag of komen er meer Jordy?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
kan kappeuter beter beantwoorden, die heeft deze prijzen ook geregeld... wat mij betreft is dit best voor herhaling vatbaar
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Wordt de uitslag (*) rond middernacht ook direct bekend gemaakt of moeten we tot morgen wachten?
(*) een allergische student naar zijn uitslag vragen is nooit grappig
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ehm dat ligt er aan
- Jordy heeft het vanavond niet gezellig en is vroeg weer thuis, winnaars voor 2.00 bekend
- Jordy heeft het wel gezellig en is niet vroeg thuis, winnaars rond 5 uur bekend
- Jordy heeft het een beetje te gezellig vanavond en is al blij als hij weet waar z'n bed is als hij thuiskomt, uitslag morgen rond 15.00 uur
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik vraag m'n moeder om een getal tussen 1 en 2150 te noemen 
nee m'n vriendjes rand en srand gaan me helpen
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zo... de prijsvraag heeft 123 antwoorden opgeleverd. Een deel hiervan kwam via enkele bekende prijsvragen-sites waardoor vele mensen zich de afgelopen dagen ineens inschreven op Moviemeter.
Het goede antwoord was "Taxi Driver". Van de 123 mensen hadden 5 mensen een fout antwoord gegeven. Eén persoon werd gediskwalificeerd omdat er zo'n 10 De Niro films in één creatief antwoord genoemd werden. Uit de overige 117 mensen kwamen uiteindelijk de volgende 3 personen als winnaars uit de bus:
JayLunar
SetTheComfort
anton
deze personen mogen mij even een prive bericht sturen met hun adres, dan zullen ze hun prijs zsm ontvangen. Gefeliciteerd!
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Een deel hiervan kwam via enkele bekende prijsvragen-sites waardoor vele mensen zich de afgelopen dagen ineens inschreven op Moviemeter.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Was dit een eenmalige prijsvraag of komen er meer Jordy?
Er komen er nog meer! Ik ga er binnenkort weer eentje regelen.
JayLunar
-
- 748 messages
- 2961 votes

Wow, hier ben ik best wel vet blij mee: SCT lijkt me echt supergoed!! Berichtje komt eraan!!
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Leuk Kapp!
NERD
-
- 1718 messages
- 1429 votes
Ik stem voor Abre Los Ojos 
peltrvan
-
- 1 messages
- 4 votes
Zo... de prijsvraag heeft 123 antwoorden opgeleverd. Een deel hiervan kwam via enkele bekende prijsvragen-sites waardoor vele mensen zich de afgelopen dagen ineens inschreven op Moviemeter.
Dit is toch alleen maar goed,zo trek je meer mensen naar je site toe.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
als ze de site ook gaan gebruiken dan is het leuk, dit was nu grotendeels niet het geval
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes

Wow, hier ben ik best wel vet blij mee: SCT lijkt me echt supergoed!! Berichtje komt eraan!!
gefeliciteerd jay!
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Het goede antwoord was "Taxi Driver". Van de 123 mensen hadden 5 mensen een fout antwoord gegeven.
wie hadden het fout? nog bekenden van hier? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
als mensen toe willen geven dat ze het fout hadden moeten ze het zelf maar doen 
santana
-
- 42 messages
- 193 votes
als ze de site ook gaan gebruiken dan is het leuk, dit was nu grotendeels niet het geval
kun je dat soort mensen dan niet gewoon bannen wat betreft de prijsvraag. Je zou een bepaalde regel kunnen instellen dat je min. 1 week geregistreerd moet zijn om mee te doen aan een nieuwe prijsvraag. Dat is toch veel eerlijker dan dat bezoekers die via zo'n prijsvraagwebsite effe de prijzen komen wegkapen... 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
neem maar van mij aan dat die mensen geen prijsvraag zullen winnen 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
neem maar van mij aan dat die mensen geen prijsvraag zullen winnen 
Een goede eerlijke loting dus.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
een eerlijke loting tussen de mensen die zich niet speciaal voor de prijsvraag ingeschreven hebben
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Dit is idd erg triest zeg!
Ik had tenminste het antwoord goed 
Mag ik JayLunar (die anderen ken ik niet) feliciteren met hun prijs. Seul Contre Tous is een erg sterke film, dus veel plezier! 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Een deel hiervan kwam via enkele bekende prijsvragen-sites waardoor vele mensen zich de afgelopen dagen ineens inschreven op Moviemeter.
En uiteraard proficiat voor de 3 winnaars.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk dat het een volgende keer het makkelijkst is om gewoon een regel "minimaal xx dagen ingeschreven" aan te houden. 't Was nog even uitproberen dit keer allemaal
Wolverine
-
- 526 messages
- 887 votes
Tsja eentje kort lid en van de 12 stemmen, 11 keer 5 sterren gegeven en de andere al ruim 4 maanden, maar nog geen stem en commentaar uitgedeeld. Ach, ik zal wel gewoon jaloers zijn.
Jaylunar wil ik in elk geval wel feliciteren.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
nouja, wolverine, jij bent toch ook nog niet zo lang lid? en je geeft veel 4,5en en 5en... 
Maar ik snap je jaloezie wel hoor. Ik ben trouwens nog korter lid dan jij.