- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ja, dat mag. Ik wil je niet kwaad maken maar je hebt een hele hoop Simon fans beledigt. Als JIJ dat niet beseft, dan is het niet MIJN schuld hoor.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Op die vraag is het anders veel makkelijk antwoorden 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3276 votes
Ik vind het te zwaar om uit te leggen dat Simon mijn vriend NIET kan zijn.
Je kunt de vraag ook anders opvatten: Als jouw beste vriend te horen kreeg dat hij ernstig ziek was en niet lang meer te leven had, wat zou je dan met hem gaan doen?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Moeilijke vraag, zeeeer moeilijk. Daar ga ik eens ernstig over nadenken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ik ben Simon 'fan' en ik vond het een leuke vraag.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Enige kritiek die ik op de vraag kan bedenken is dat mensen die de film nog niet gezien hebben eigenlijk niks met de vraag kunnen. Toch in de eerste plaats de mensen die het meest aan zo,n DVD hebben.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ja dat is een nadeel van deze vraag. Hoewel ik niet vind dat zij het meeste aan zo'n dvd hebben (ik denk dat dat de Simon fans zijn).
Maar goed, een volgende keer is er weer een vraag die voor 'iedereen' even relevant en beantwoordbaar is.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Als je de film niet gezien hebt, dan zou je iets kunnen verzinnen in de trant van: 'Ik zou Simon meenemen op een lange wereldreis, om hem eindelijk eens écht goed te leren kennen!' - een beetje creativiteit doet wonderen
.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Als je de film niet gezien hebt, dan zou je iets kunnen verzinnen in de trant van: 'Ik zou Simon meenemen op een lange wereldreis, om hem eindelijk eens écht goed te leren kennen!' - een beetje creativiteit doet wonderen
.
Ik zat met deze vraag en jij hebt me geholpen (ik neem niet de wereldreis hoor, )
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Ik wil je niet kwaad maken maar je hebt een hele hoop Simon fans beledigt.
Hoe, in godshemelsnaam, kan je iemand beledigen met deze vraagstelling? Ik zie het echt niet.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
.
haha.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Hoe, in godshemelsnaam, kan je iemand beledigen met deze vraagstelling? Ik zie het echt niet.
Ik zie het ook écht niet, tenzij er spoken zijn.
Soeperman87
-
- 567 messages
- 479 votes
Ik snap eerlijk gezegd deze hele zinloze discussie niet!
Zelf heb ik de film 'Simon' niet gezien, maar wél meegedaan met de prijsvraag.
Ik zou de film gráág willen zien, en als ik dan de kans krijg om de film te winnen, dan doe ik daar graag aan mee.
Het is niet verplicht om mee te doen aan een prijsvraag, en ook de 'vraag' zelf vind ik erg leuk, fris en orgineel.
Is eens wat anders dan de 'A, B of C' meerkeuze vragen op 9/10 van de sites.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3276 votes
Ai, heb te lang nagedacht. Prijsvraag weg! Niet meegedaan... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
De winnaars van de Simon prijsvraag:
Simon 2-dvd:
Mischa
SSeagal
Wat_Jij_Wil
'troost'prijs:
De Grot fotoboek, ter beschikking gesteld door fam. FK!
->Madecineman
Winnaars gefeliciteerd! Ik ontvang graag jullie adresgegevens per pm.
kittyklitty
-
- 299 messages
- 1511 votes
Gefeliciteerd allen !
Veel plezier met jullie prijs!
V
-
- 8369 messages
- 3366 votes
Gefeliciteerd!!!
Nu kan ik met een gerust hart de verzegeling van mijn Simon dvd halen

BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Gefeliciteerd winnaars, en wij willen antwoorden zien natuurlijk.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Gefelicteerd winnaars.
Antwoorden graag inderdaad.
Wolverine
-
- 526 messages
- 887 votes
We willen natuurlijk wel even de antwoorden weten.....
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ha Tof, goed begin van het weekend
Met kusjes voor de fam. FK 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
SSeagal
Dan zouden wij zwaar genieten van het leven, samen in een deuk liggen, op vakantie gaan naar Thailand en dan elkaar ff 14 jaar rust gunnen, vervolgens zou Simon tegen mij zeggen : "Waarom ga jij niet een keer dood he? Jij heet tenslotte ook Simon, niemand zal het merken!" En dan zouden we samen hierom in een deuk liggen, en wie van ons dan lang en nog positief leeft....tsja...?
Wat_Jij_Wil
1. Balonnen kopen
2. Balonnen opblazen
3. Opgeblazen balonnen loslaten
4. Lachen om rondvliegende, leeglopende balonnen
5. zie 1 t/m 5
Mischa
Simon en ik zouden van onze laatste centen een kasteeltje in Frankrijk huren. Daar zouden we een groep bijstandsmoeders die kindertjes met kanker hebben een week mee naartoe nemen. Tijdens die week zouden we die kids een fantastische week bezorgen. Daarnaast zouden we voor ieder kindje een persoonlijke droomwens (een keertje vliegen, een bepaalde BN'er ontmoeten, dat soort dingen) realiseren. Na die week vliegen we naar Nassau (Bahama's), om zelf nog eens goed te genieten en te praten.
Madecineman
Een situatie min of meer vergelijkbaar met die van Simon heb ik zelf ook, nu al weer 12 jaar geleden, meegemaakt. Een makker van me werd van de een op de andere dag getroffen door een hele nare ziekte. En na zeker 1 jaar keihard geknokt te hebben werd langzaam duidelijk dat hij het toch niet zou gaan redden. En van "iets doen" kwam er de laatste weken van zijn leven echt niet veel. Hij was veel te ziek en te zwak en had al moeite om rechtop in zijn ziekenhuisbed te zitten. Ik ben nog bij hem geweest een paar uur voordat hij stierf en dat moment zal iets zijn wat mijn hele leven wel bij me zal blijven. Toch was het niet naar of eng ik heb er eerder een goede herinnering aan dan een slechte.
Nu wil het toeval dat ik op dit moment werk in datzelfde ziekenhuis, regelmatig als ik door de gangen loop of als ik op die afdeling kom moet ik weer aan hem terugdenken. Hetzelfde als ik in onze oude stamkroeg een biertje pak.
Het mooiste waar je je verloren dierbare, je Simon, mee naar toe kan nemen is volgens mij in je eigen hart en ziel voor zolang als jezelf leeft.
Over deze uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.