- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Van deze winnaars heb ik nog steeds geen adresgegevens ontvangen. Dan maar elk een pm sturen. Graag wat meer oplettendheid voortaan.
Mischa
-
- 601 messages
- 2426 votes
Ja, sodeju, ik had dus weer eens geen idee waar ik de uitslag kon vinden, en dat terwijl ik pas anderhalf jaar op de site zit! Shame on me natuurlijk, sorry.
Wat-jij-Wil heeft toch wel de mooiste, zeker in stilistisch opzicht!
En oh ja, dank voor de felicitaties!
SSeagal
-
- 1866 messages
- 659 votes
Wow, zo ineens gewonnen, gebeurt mij anders nooit. Zal zeker genieten van de superfilm Simon! Dank aan Moviemeter!
Wat_Jij_Wil
-
- 64 messages
- 0 votes
hehe cool, goede week zeg: eerst gratis kaartjes voor de interpreter en nu de dvd van Simon
. Bedankt!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Er staat weer een nieuwe prijsvraag op de voorpagina!
Het prijsvragentool moet voor de nieuwe site nog gebouwd worden, dus daarom even voor een keertje op een iets omslachtiger manier.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Dankjewel. De vraag zal wellicht voor sommigen te persoonlijk zijn waardoor ik kan begrijpen dat niet iedereen 'zin' heeft om 'm te beantwoorden.
De film zal denk ik in een beperkt aantal theaters draaien. Ze staan nog niet vermeld op de Cinemien site. Ik denk zo'n 8-12 filmhuizen. Zodra ik meer informatie heb zal ik dat melden.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
In ieder geval in Amsterdam en Utrecht. Dat staat op belbios.nl.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Draait ook in Lux Nijmegen. Zag ik net op hun site.
Enfin, het zijn meestal de grote studentensteden waarin dergelijke filmhuisfilms in premiere gaan.
Leno
-
- 5921 messages
- 4407 votes
Misschien dat ik weer eens een poging ga wagen, al zal ik ongetwijfeld een blauwtje lopen 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Le Conseguenze dell'Amore draait vanaf donderdagin de volgende bioscopen:
- Amsterdam: Rialto en Cinecenter
- Rotterdam: L/V
- Den Haag: Filmhuis Den Haag
- Utrecht: 't Hoogt
- Nijmegen: Lux
- Breda: Chassé
- Arnhem: Filmhuis Arnhem
- Eindhoven: Plaza Futura
- Maastricht: Lumiére
- Groningen: Images
- Den Bosch: Verkadefabriek
- Haarlem (niet vanaf 12 mei maar wat later): Filmschuur
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Kom op mensen, ZO moeilijk is die vraag toch niet?!
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3276 votes
Nou, de vraag is wel moeilijk, maar ik zal een poging wagen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Excuses dat ik dit nog niet eerder vermeld had: de beschikbaar gestelde vrijkaarten zijn alleen geldig in Nederland. Sorry Belgische vrienden!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Nu! Goed dat je me er even aan herinnert.
De winnaars van vrijkaartjes voor Le Conseguenze dell'Amore zijn:
- dustyfan
- Don Gertus
- Dr Roetger
Dat de beginletter steeds een d is is toeval. 
Winnaars gefeliciteerd!
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
Proficiat iedereen. Hoeveel inzendingen waren er eigenlijk?
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes

(Eindelijk een leuke reden om die smiley te gebruiken)
Jahoor, mijn verhaaltje mag je openbaarmaken Kapp 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Gefeliciteerd Dusty, (en de andere ook) ookal moet je toegeven dat de concurentie wel erg klein was.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Vraag: Wat zijn voor jou de consequenties van de liefde geweest?
Antwoord dustyfan:
Eind oktober 2003 zwoer ik nog dat ik nooit meer verliefd zou worden, dat echte liefde niet bestond en dat ik nooit meer met een man in een huis wilde wonen...
Een week later moest ik al hierop terugkomen, want ik kwam FisherKing tegen op MM, die dagelijks leuke PM's begon te sturen en mij voorstelde om ook eens op de MM-chat te komen. Of, beter gezegd, hij drong er op aan om vooral niet te gaan chatten, omdat dat nogal verslavend kon zijn. zoiets moet je net tegen mij zeggen....
Ik had nog nooit gechat en dus ging ik gewapend met de uitgeprintte chat-handleiding uit de FAQ van Vyvre aan de slag. Het kunstje bleek eenvoudiger dan ik had gedacht en binnen een kwartier was ik voor het eerst op een chatkanaal. Het Moviemeter-chatkanaal:)
FisherKing en ik hebben daarna urenlang gechat, tot diep in de nacht. Slapen? Niet nodig... Eten? Niet nodig.... Want met echte liefde zijn dat soort alledaagse dingen hoogst overbodig. Het eerstvolgende weekeinde hebben we elkaar irl in de armen gesloten en sindsdien zijn we geen avond/nacht meer zonder elkaar geweest.
Het gevolg? Vorige zomer heb ik mijn werk opgezegd, mijn studie opgezegd, de huur van mijn huis opgezegd en de school van mijn dochter opgezegd en ben ik bij FisherKing ingetrokken. Op 2 september aanstaande gaan we trouwen en we zijn zielsgelukkig.
Echte liefde bestaat 
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
dus: consequentie van liefde = consequentie van MM