- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Inderdaad leuke antwoorden. Ik zal de volgende keer duidelijk creatiever moeten zijn. Gefeliciteerd!
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Leuke en originele antwoorden, van harte met de prijzen! 
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1064 votes
Veel leuker dit dan je de pleuris zoeken op google! Gefeliciteerd.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Mee eens. Meer van dit soort vragen aub!
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Lijstje met dubbel gelukkigen (Ja, ik heb niets te doen
):
blabla
gotti
kos
stinissen
tovenaar
Yekezzez
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Lijstje met dubbel gelukkigen (Ja, ik heb niets te doen
):
blabla
gotti
kos
stinissen
tovenaar
Yekezzez
Heb ik wat gemist...?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Respiro en Gegen die Wand. Maar die laatste heb je geloof ik op het laatste moment aan iemand anders gegeven omdat je niet kon/wilde wachten op het kaartje. 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Dan schrap ik stinissen en zet ik er Puck neer, omdat zij de kurosawa-box had. Dan ben je ook dubbel gelukkig.
blabla
gotti
kos
Puck
tovenaar
Yekezzez
WB
-
- 1614 messages
- 2662 votes
Misschien iets te laat, maar gefeliciteerd! Ik ging voor dat T-Shirt maar heb helaas niet gewonnen 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zonder twijfel: de mestkever in Microcosmos!!
De tekst die er bij stond is echt om even bij na te denken. Prachtig. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
De Eternal Sunshine prijzen zijn vandaag verstuurd naar de winnaars. Behalve naar tovenaar, waar ik nog even de adresgegevens van moet krijgen.
spuit11
-
- 247 messages
- 365 votes
Mijn shirt inmiddels ook ontvangen, dank je wel
spuit11
-
- 247 messages
- 365 votes
Hoe staat 'ie? 
hij past prima
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Er staat weer een nieuwe prijsvraag op de voorpagina!
Wederom met dank aan Menni voor het bedenken van een leuke vraag.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Al die open vragen doen me denken aan de verplichte spreekbeurten op school. Hoe kan er ooit objectief een winnaar gekozen worden, vraag ik me af.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Wat we ook doen, er is altijd gezeur. Misschien kunnen we maar beter stoppen met die prijsvragen.
spuit11
-
- 247 messages
- 365 votes
Al die open vragen doen me denken aan de verplichte spreekbeurten op school. Hoe kan er ooit objectief een winnaar gekozen worden, vraag ik me af.
Daar heb je een punt in dat het minder objectief is, maar met gesloten vragen is er ook niet veel eer te halen. Mbv google, imdb kan iedereen het antwoord ook wel opzoeken.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Dit is inderdaad een typisch geval van: er valt altijd wel iets te zeiken. De vrolijkheid waarmee creativiteit gepaard gaat (zie de leuke reakties op de vorige prijsvraag) moet dat dan maar overschreeuwen. Gesloten vragen doen me trouwens nog veel meer denken aan school, maar dat dus liever terzijde. En niks is hier verplicht.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Typisch een bezwaar van oncreatieve en weinig fantasievolle personen 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik slik mijn kritiek in dan, ik vind de prijsvraag veels te moeilijk 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Maar eigenlijk bedoelde ik dat ik met een 5 sterren film en de idiote vraagstelling niks kan. Duidelijk geschreven door iemand die de film niks vind, Sorry Menni.
Ik vind het te zwaar om uit te leggen dat Simon mijn vriend NIET kan zijn, maar door persoonlijke omstandigheden de film erg zwaar omarm. Menni vind de film niks en buit dat uit. Dat vind ik kwalijk. Eigenlijk.
Sorry verder voor te grote bewoordingen van mij, het ging niet eens over de prijsvraag an sich. Gewoon over de vraag.
En ja ik zie inmiddels ook een zon schijnen over mooie lentegroene velden waar net het friste groen is doorgebroken.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Mijn hemel, wat een onvoorstelbare onzin, ik sta nog steeds met m'n bek vol tanden.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Dat heb je dan VOL-KO-MEN verkeerd begrepen. En ook al was dat zo, dan nog heeft deze fucking betekenisloze prijsvraag daar NIETS mee te maken. 'Waarom is Simon een kutfilm?' had ik er dan wel van gemaakt. Je zit er op dit moment echt volstrékt naast, John. ZO vreselijk naast dat dit echt het laatste is dat ik erover zeg, ik heb betere dingen te doen.