- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Mogen we de antwoorden weten van de winnaars? Ik ben godgloeiende ^*$%*^$*&$^ vergeten mee te doen :S (niet dat ik leuk antwoord wist maar toch).
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Mogen we de antwoorden weten van de winnaars?
Vóór!
Winnaars: gefeliciteerd. Vooral Toov met zijn girlyshirt. 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ik heb trouwens ook niet meegedaan. Niet omdat ik het vergeten was, maar omdat ik ranzig slecht ben in het verzinnen van leuke teksten.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
De avond met Kate Winslet heb ik trouwens zelf gewonnen, echt toeval, eerlijk waar! 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Geweldig gaaf en bedankt. 
Van mij mogen de antwoorden erop btw.
V
-
- 8369 messages
- 3366 votes
Mogen we de antwoorden weten van de winnaars?
Ben idd zeer benieuwd!
En ook op dit punt ga ik (helaas) met je mee. 
Winnaars gefeliciteerd uiteraard!
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Proficiat aan de winnars.
Graag een vermelding van de leukste inzendingen indien mogelijk!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Winnaars nog even geduld, want ik heb de prijzen nog niet binnengekregen. Zodra ik ze heb zal ik het hier melden en de prijzen meteen verzenden.
Voor het vermelden van de winnende inzendingen wil ik graag toestemming van de winnaars. Ik plaats ze niet zomaar online.
Wolkenmeter
-
- 640 messages
- 1448 votes
Thanks. Dit had ik echt niet verwacht, en met zo'n fantastische prijs ben ik natuurlijk extra blij. 
Ik kan mijn antwoord al niet meer helemaal herinneren, maar het was iets als: "Claire Danes, omdat de hemel altijd opclaired als ik haar zie."
Ook mijn felicitaties voor de andere winnaars.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
De winnaars zijn een mengeling van bijna complete (doch prachtige) verhalen en simpele spitsvondigheden. 'Opclairen' valt in die laatste categorie. Betrapte me erop dat ik 't meteen een paar keer hardop zei, klinkt ontzettend bekakt
.
kittyklitty
-
- 299 messages
- 1511 votes
Mensen van harte gefeliciteerd met deze prijs !
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Mijn antwoord:
Eternal Sunshine, Het eeuwige licht, de vurige liefde als in de hitte van de zon, onvoorwaardelijk en voor eeuwig is onbeschrijfelijk mooi. Haar plaatje zegt ook hier meer over het gevoel dan de woorden, waarmee ik het in dit betoog zal proberen te verbeelden. Onze toekomst voorspelt, zoals in de film, wil ik het wel? Ons ultieme doel: het kunnen samen zijn en loslaten, verbonden zijn. Audrey Tautou is mijn Eternal Sunshine, mijn Clementine. Zou de liefde sterker zijn dan de geest? Het vooruitzicht dat ik Audrey Tautou ooit ga ontmoeten, bezorgt mij kippenvel. Als het waar is dat het wissen van het geheugen mogelijk is, laat dan die eerste wisseling van blikken maar zitten. De mooie momenten, die nu al in mijn gedachten plaatsvinden, houd ik liever mooi. Als ik denk dat ze zo is, zoals zij in mijn gedachten spreekt, is alles mogelijk. De relatie zal helaas nooit werken. De actrice met de gewone burgerjongen lijkt welhaast een combinatie die gedoemd is te mislukken. Toch denk ik, weet ik, dat het moet en het zelfs onvermijdelijk is. Mocht haar blik ooit in dezelfde lijn komen als de mijne. Vanaf het moment dat ze mij de hare noemt en we vol goede moed de reis aanvaarden, zullen alle momenten mooie momenten zijn. Elke lach en traan, iedere top en ook het dal wil ik vanaf dan alleen met Audrey doorkruizen. Niets zal meer hetzelfde zijn, niets meer hetzelfde worden. Ik ben het hart, zij het verstand. Zij is mijn Sunshine… voor altijd. De pijn dat ze vaak weg zal zijn, zal in de schaduw staan. Bij Audrey ook? Audrey is het licht, ze heeft geen schaduw om haar pijn in te verstoppen. Ze zal mij willen vergeten, want ze weet beter. Wanneer ze mij niet meer kent, na mij gekend te hebben, wordt alles donker. Laat mij dan ook maar vergeten. Spoel de band maar terug. De praktijk zal uitwijzen of de liefde zal overwinnen. Mijn geest,mijn liefde wordt sterker. Het gevoel zal een toontje lager moeten zingen. Net als in de film, ik wil het…
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Jullie hebben het verdient 
gefeliciteerd 
(voor mij: volgende x weer een kans
)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Het antwoord van spuit11:
Eeuwige zonneschijn neem ik letterlijk. De zon is altijd aanwezig, ook al staat hij niet prominent aan de hemel en is hij verscholen achter wolken.
Bij mij is dat de acteur Jack Nicholson, hij is in ieder film waarin hij speelt aanwezig, ook al al zegt hij niets dan is het zijn expressie die zijn aanwezigheid laat gelden of anderzijds als inspiratiebron voor jonge acteurs.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Bedankt voor het girlyshirt
. Jeuj! Kapp, post je mijn antwoord ook nog even? Van mij mag iedereen wel weten wat ik geantwoord heb
.
Thanks!
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Ik zei Amelie.
Vind toch wel dat ik daarmee had moeten winnen

ps. over een paar weekjes lachen om Tovenaar in zijn damesshirt 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Een girlyshirt! Voor een Tovenaar is het niet moeilijk om borsten te toveren... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Het antwoord van tovenaar:
Zonder twijfel: de mestkever in Microcosmos!!
Wat een doorzettingsvermogen, wat een kracht, niks aantrekken van je omgeving, gewoon doorrollen, ook al duurt de weg nog zo ontzettend lang -en gaat het ook nog bergop- doorgaan! Zélfs als je leven vast komt te zitten op een dood punt, actie ondernemen en het weer terug op de rails zetten.
De mestkever in Microcosmos, een voorbeeld voor ons allen! Elke keer als ik hem zie word ik weer verliefd op het leven, zonder mestkever geen Eternal Sunshine.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Hilarisch! Tovenaar is terecht winnaar van een girlie shirt. 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Gefeliciteerd! Ik vind die van Wolkenmeter en vooral die van Tovenaar erg orgineel