- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- de chat / mIRC
de chat / mIRC
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
ik heb altijd gezworen dat ik nooit zou gaan chatten. maar eigenlijk vond ik het hartstikke leuk. beetje jammer dat ik met de quiz de eer moest laten aan anderen (viel me tegen hoe weinig ik wist en anders was ik veel te laat) en dat ik de manier waarop fisherking won nog niet vertrouw (halverwege was er een mysterieus telefoontje
)
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Volgende keer misschien wat Lee Marvin-vragen erin doen. Daar ben je toch een fan van?
Mooie dag om 40 te worden vandaag vrijdag de 13de. Telefoontje? eh...921723326 fk 
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
help ik word gek. Het lukt me ineens niet meer op Mirc te komen en ik heb geen idee wat ik fout doe.
Ik volg alles hierboven (nadat de oude manier niet lukte) Ben ik na heel veel keer proberen eindelijk op Mirc dan kan ik niet op het kanaal moviemeter komer.
Dus ik dacht, ik probeer trillian maar eens. Maar ook daar lukt het niet, meer omdat ik niet weet, wat ik waar moet invullen. Als ik daar eindelijk binnen ben, en kanaal moviemeter kies, krijg ik een nieuw kanaal, dus ik duidelijk iets fout.
Wie kan me een duidelijke handleiding PM-en (mag ook voor Trillian) en geef dan vooral de servers etc goed aan.
Hartelijk dank.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Irc.quicknet.nl
6667
Had je deze wel ?
Anders de-instaleren Mirc -opnieuw downloaden en installeren .
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
ja, daar krijg ik tientallen keren cancelled connect en dat de software de connection afgebroken heeft.
Kom ik er eindelijk op dan gebeurt er helemaal niets, maar dan ook echt niets als ik /join #moviemeter doe.
En een paar minuten later heeft de software me weer disconnected.
Voorbeeld:
* Connecting to irc.quicknet.nl (6667)
-
* [10053] Software caused connection abort
-
* Disconnected
Ik heb Mirc nu al 3keer opnieuw geinstalleerd, dus ik heb nu kloppende slapen van de frustatie.
Gebeurt pas sinds 2 dagen.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
wat is er nog meer veranderd aan je PC?
nieuwe windows? nieuwe firewall? nieuwe software?
heb je nog meer internet problemen? problemen met je provider?
kun je alleen niet op moviemeter? of kun je ook niet op andere kanalen?
idem voor quicknet. probeer es een andere server en kijk of je dan wel op een kanaal kan komen.
ik moet meer informatie hebben 
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
enige wat er veranderd is dat ik een paar nieuwe programma´s er bij gezet heb en van sommige oudere programma´s een nieuwere versie. Niets wereldschokkends, maar voor de zekerheid heb ik de meeste maar weer verwijderd van de nieuwe programma´s.
Het rare is dat ik bij andere servers wel zo binnen ben, maar dat het kanaal moviemeter dan niet bestaat.
Ik maak het kanaal dan aan.
Zijn er andere kanalen waar het zeker goed gaat (is waarschijnlijk vraag die Vyv kan beantwoorden)
Op bovengenoemde server krijg ik helemaal geen kanalen (je kan list opvragen) dus ik kan nergens bij.
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
dankzij Vyvre weet ik nu dat ik niet compleet gek ben en dat het niet aan mij ligt.
Kan helaas nog niet chatten, maar dat het met mijn geestelijke gesteldheid niet helemaal mis is, is me nog meer waard.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Eerst netjes je hand opsteken Annette. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Fisherking is voor de chat net zo belangrijk als gelatine voor de pudding. 
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
En weer terug. Te vroeg gemekkerd. Foei Cor, foei.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Ik wordt er weer uitgenikkerd (via de site). Tot later dan maar...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Me too. Drie keer achter elkaar al. Quicknet -> Quickreset