• 177.948 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.669 votes
Profile

de chat / mIRC

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

ja

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Misschien moet dat applet er straks maar helemaal af, ik vind het nogal lelijk, zo'n log Java-ding. Als het dan ook nog eens niet werkt...

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Bij mij werkt hij gewoon EN ik gebruik hem.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Iedereen die wel via het applet op de chat binnenkomt wordt steevast onmiddelijk overgehaald om via mIRC te chatten...

Dus, misschien vervangen door een link naar de site van mIRC

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

bij mij werkte mIRC niet toen ik het wilde installeren

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Jordy wrote:

Is dat al lang, dat die chat-applet op de site niet werkt?

Het heeft meerdere malen mijn computer laten flippen en ook een keer een computer op school. Jaar geleden deed hij het altijd prima, maar mIRC is veel beter; loopt nooit vast, eist enorm weinig internet en je kan er simpelweg veel meer mee.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

U-96 schreef:

(quote)

Het heeft meerdere malen mijn computer laten flippen en ook een keer een computer op school.

Okee, dat is inderdaad het nadeel van zo'n Java-applet, maar ik bedoel meer dat ik geen connectie kreeg.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Als je al enige kennis hebt in gewoon IRC maar je vind het er maar wat saai uitzien is het natuurlijk een optie om GOD-IRC te installen. Kan je downen op http://www.god-irc.com/ als ik mij niet vergis. Je kan er ook nog wat leuke dingetjes meedoen en als je vragen hebt; pm me gerust!

*EDIT* eerst stond er een foute link maar http://www.god-irc.com/ is de goeie!

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

De chat werkt hier helaas nu al enkele dagen niet meer. Via mIRC geprobeert: ook niet. Kan niet erinkomen..?

Groet

funnik

• 13 messages
  • 7 votes

uuuhm hoe werkt dit?

berichtjes plaatsen is toch egt wat anders als chatten... of ben ik nou blont ?

hoe kom ik bij die chat pagina..? :S

lngrid

• 1232 messages
  • 553 votes

Zie pagina 4 van dit topic, bericht van Vyvre van 3 december 2002. Daar wordt alles haarfijn uitgelegd. Niet echt gemakkelijk te vinden inderdaad.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik heb dat bericht al vaak geraadpleegt, maar er gebeurt niks. Of er chat helemaal niemand op, kan ook.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Op dit moment zijn er 14 users aanwezig, dus ik denk dat je iets verkeerd doet.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

En nu dan? Ik kom al twee dagen niet op de chat. Zijn er problemen? Voor het eerst dat ik er niet op kan komen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik heb hier geen problemen, en ik ben niet de enige nu op de chat.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Dat probleem dook gister ook bij iemand anders op. De-installeren van mIRC en opnieuw installeren bleek de oplossing.

wilske

• 3 messages
  • 0 votes

ey ik heb het zelfde probleem dat ik niet kan inloggen op de chat van omerta maar mirc kost geld weet iemand waar ik dit kan downlaeden zonder dat mij da geld kost of een ander programma

wilske

• 3 messages
  • 0 votes

Unable to connect : com.ms.security.SecurityExceptionEx : cannot connect to "irc.pwns.info" dit probleem heb ik stuur me een mailtje als je daar iets meer over weet

[email protected]

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

wilske wrote:

...maar mirc kost geld weet iemand waar ik dit kan downlaeden zonder dat mij da geld kost of een ander programma

Net zoals zoveel programma's zegt mIRC geld te kosten. Je kan de gewone versie gebruiken zonder een enkele cent te hoeven betalen. Je moet allen wel 5 seconden wachten totdat je op Continue kan klikken.

wilske

• 3 messages
  • 0 votes

ah bedankt en waar kan ik dit downloaden

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

www.mirc.com[/url]

Voor mIRC zit je de komende 30 dagen in de 'proefperiode'. Daarna hoef je alleen zo'n 5 seconden te wachten voordat je verder kan.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

wilske wrote:

ah bedankt en waar kan ik dit downloaden

Uitgebreide handleiding

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik kreeg vandaag bij binnenkomst op #moviemeter direkt een privévenster van IrcWorld met de mededeling dat ik mijn gebruikersnaam eenmalig moet beveiligen of iets in den aard. Met de bijgeleverde code ik dat meerdere malen geprobeerd, maar kreeg steeds MSN Unknown command. Na een paar keer proberen kreeg ik iets anders, de mededeling dat mijn e-mailadres niet geldig is voor die handeling. Ooit gelezen dat de server geen Hotmail-adressen accepteert, dus wellicht is dat de oorzaak? Zoja, dan maar geen beveiliging.

Iemand enig idee hoe en wat?

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Het klopt dat voor registratie van nicks geen hotmail-adressen (meer) worden geaccepteerd, dus opnieuw registreren met een vast e-mailadres zou je kunnen proberen. Als dit niet lukt, kun je op het kanaal #help meer informatie krijgen over hoe en wat. Op dat kanaal is het niet toegestaan om te idle-en, maar met enig geduld is er vaak wel iemand online die je verder kan helpen.

Succes

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Dank je wel Paula! Ik vrees echter dat dit weer zo'n zaak is die maanden door mij wordt uitgesteld.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Maar je loopt dan natuurlijk wel de kans dat iemand anders jouw nick gaat gebruiken. Al denk ik ook dat dat in jouw geval niet zo'n vaart zal lopen

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Moviemeter hanteert al van begins af aan het beleid dat discussies over downloaden wel mogen, maar het uitwisselen van downloadlinks en -tips niet. Heel terecht in mijn ogen. Echter, tot nu toe is het uitwisselen van downloadlinks en -tips op de chat wel toegelaten.

Moet dit op de chat zo blijven, of moet er één lijn getrokken worden zodat ook daar het uitwisselen van downloadlinks en -tips niet meer mag?

Wat vinden jullie?

aegron

• 4030 messages
  • 1265 votes

aan de ene kant is het logisch om het gelijk te trekken. Aan de andere kant: hoe wil je dit gaan voorkomen?

Daarnaast staat deze site onder verantwoordelijkheid van jordy en kan hij er dus op aangesproken worden/problemen mee krijgen. Dit gaat voor de chat niet op (geloof ik).

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Gewoon toestaan. Op MM lijkt het me dat je er problemen mee kan krijgen, die berichten blijven immers staan. Op de chat heb je dat probleem niet.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

hoe wil je dit gaan voorkomen?

Als 'we' dit willen gaan voorkomen, is 'hoe' natuurlijk de volgende vraag.

Verder weet ik eigenlijk niet of Jordy verantwoordelijk kan worden gehouden voor wat er op de chat afspeelt, enkel omdat dat kanaal dezelfde naam draagt als de site.

De wetten en regels over wat nou wel en niet legaal is, zijn wat dat betreft ook erg onduidelijk.

Maar ik wil wel nadrukkelijk stellen, dat ik mijn eigen mening hierover niet van belang vind. Wel van belang vind ik de mening van de meerderheid hier. Vandaar dat ik de vraag hier wil stellen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.