- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Stemmen
Stemmen
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Het valt te zien wat je belangrijk vindt in een film. Als je een echt verhaal verlangt zullen vooral visuele films uit de boot vallen en andersom. Kwestie van smaak zeker? Zolang je scoort naar je oordeel over de film en niet om de stemmen te manipuleren doet iedereen wat hij of zij wil.
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Ik zit soms met het probleem dat stemmen niet lukt, het is net of er iets blokkeert. Is niet bij dezelfde film, dan lukt het op dat moment bij geen enkele film om te stemmen. Weet niet of het probleem aan mijn pc of aan MovieMeter ligt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je top 10 is wel echt dramatisch slecht te noemen.
Sorry dat ik het zeg. Of heb je deze lijst gemaakt met het doel om een lijst van de '10 slechtste films ooit' te maken. Als je dan de nr. 1 even weghaalt, en deze vervangt, vind ik het wel redelijk in de buurt komen.
Dieptepunt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik zit soms met het probleem dat stemmen niet lukt, het is net of er iets blokkeert. Is niet bij dezelfde film, dan lukt het op dat moment bij geen enkele film om te stemmen. Weet niet of het probleem aan mijn pc of aan MovieMeter ligt.
Heb ik ook, maar op een andere pc lukt het dan wel. Ik weet ook niet waar dat aan ligt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Inderdaad een belachelijke opmerking van Thom...
Hij doelde geloof ik op de top 10 van rukarasta met al die Disaster en Epic Movie films. Niet dat het me uitmaakt, maar dat is geen beste top 10 nee...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Een goede top 10 is natuurlijk heel subjectief. Een top 10 vol Kubrick's, Godard's en Tarkovsky's is niet feitelijk beter dan een top 10 met allerlei movie films.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
True. Maar deze top 10:
1. Epic Movie (2007)
2. Disaster Movie (2008)
3. Meet the Spartans (2008)
4. Date Movie (2006)
5. Extreme Movie (2008)
6. Spanish Movie (2009)
7. Superhero Movie (2008)
8. Terminators, The (2009)
9. 2012 Doomsday (2008)
10. Shark Attack (1999)
Is natuurlijk bijna expres gemaakt om een beetje tegen de massa in te gaan en om wat te provoceren denk ik. Want ik denk niet dat iemand deze toplijst echt tof vind. Ik mis trouwens nog Spice World en De Zeemeerman 
Adammeh
-
- 107 messages
- 1431 votes
Op mysterieuze wijze worden de stemmen die ik al heb gegeven steeds aan gepast. Dit is al een tijdje bezig zo. bijv. The Last Airbender die had ik een 1,5 gegeven en een dag later stond er ineens een 5. Ook zou ik op films gestemt hebben waarop ik niet gestemt heb, bijv. Bare Knuckles.
Erg vreemd..
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Ik heb je een PM gestuurd hierover.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Is het mogelijk om een film geen ster toe te kennen maar wel aan te vinken als gezien?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Alleen als je hem zelf in een map zet. Dan verlies je de film in ieder geval niet uit het oog.
legian
-
- 777 messages
- 0 votes
het zal vast wel eens gevraagd zijn, mar waar kan je zien op welke films je eigenlijk al gestemd heb?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Klik op je username. Klik op Stemmen. 
movierobert
-
- 168 messages
- 1830 votes
Ohke dat wou ik ook al heel lang weten, dacht dat ik op veel meer films had gestemt 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Op het aantal films dat je hebt gestemd, kun je gewoon in je profiel zien.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Hoe kun je al je berichten vinden die bij films zijn geplaatst? Is dat mogelijk? Ik kan alleen mijn berichten die als 'meningen' zijn gemarkeerd vinden. De rest kan ik niet vinden.
Insignificance
-
- 3220 messages
- 5587 votes
Door bij Zoek Bericht op je username te zoeken en Gebruikersnaam aan te vinken.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Zo vind ik alleen mijn berichten in de fora.
Ik heb het dus over berichten in de filmtopics..
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je doelt zelf op deze link natuurlijk?
http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_reviews/
Anders weet ik het ook niet..
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Zo vind ik alleen mijn berichten in de fora.
Ik heb het dus over berichten in de filmtopics..
Dan klik op je 'zoek bericht' (bovenin).
Vink gebruikersnaam aan, vul je eigen gebruikersnaam in
En zoek!
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Dank u vriendelijk Eline! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als je dat bij AL je films moet doen.. Denk eerder dat hij een compleet overzicht bedoelde, soortgelijk aan mijn link.
Edit: Graag gedaan Pitakaas!
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik kende die link niet.
Edit: Je eigen commentaar teruglezen van je beginperiode is hilarisch 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb hem een tijdje geleden ook pas ontdekt, handig voor oudere berichten die je nog niet als mening/recensie had aangevinkt.
Dean Abbot
-
- 61 messages
- 331 votes
hey allemaal,
ik weet niet of deze vraag ooit ergens gesteld is, maar ik kon hem zelf niet vinden: is er ergens op moviemeter de optie om in een oogopslag al de stemmen te zien, die je bij één regisseur hebt geplaatst?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Op de pagina van de regisseur op "genereer stemtabel" klikken.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8146 votes
Kijk eens aan, dat wist ik nog niet. Handig, heb gelijk een aantal meningen aangevinkt, die nog niet aangevinkt waren. Bedankt!