- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik wist zelfs niet dat het mogelijk was zo'n schuine poster recht te krijgen. Moet ik maar eens opzoeken hoe je dat doet.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Even voor de goede orde: het is niet aan te raden om schuine posters te bewerken want dit gaat altijd ten koste van de kwaliteit (hoe goed ze ook worden bewerkt). Dus liever geen schuine posters gebruiken.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14448 votes
Nogmaals bedankt Zinema, maar uiteindelijk kan deze poster niet gebruikt worden. Ik heb de poster aan de andere crewleden laten zien en gevraagd of hij ermee doorkan.
Helaas niet dus, want hij is te wazig en pixelig!
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11918 messages
- 5323 votes
Heb bronmateriaal toegevoegd aan mijn niet-geaccepteerde toevoeging van Sea the Truth.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Er zijn blijkbaar genoeg users die goed in photoshop zijn, vandaar dat ik het vraag. Ikzelf kan redelijk een gevouwen (maar rechte) poster verbeteren, maar zo'n schuine niet.
En tja., dit topic is officieel bedoeld om hulp te vragen, dus!
Dat mag ook zeker, ik val je ook niet aan. Maar als je een scheve poster recht trekt krijg je altijd vervorming. En als de poster een klein beetje scheeft is dan zal het niet echt opvallen als je hem recht trekt. Dit is in principe een foto die schuin van boven van een poster is genomen. Je krijgt dan ook met diepte en perspectief te maken. Hij is dus niet alleen in de X en Y as schuin maar ook in de Z-as.
Of wordt het nu erg wiskundig 
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Ben op zoek naar een plot van
A Midsummer Night's Dream (1959)
Heb al wel een tsjechisch plot gevonden dat wordt zo vertaald
Misschien dat iemand daar al iets mee kan ?
Een marionet film over een van de mei 's nachts in de bossen nabij Athene, waar het verhaal zich afspeelt twee ongelukkige paren in de liefde, theater, ambachten, en het bezit van bovennatuurlijke wezens
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Misschien het Tsjechisch plot er ook bij zetten want hier is geen touw aan vast te knopen (o.a. 'een van de mei' is een erg rare zin)
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Misschien het Tsjechisch plot er ook bij zetten want hier is geen touw aan vast te knopen (o.a. 'een van de mei' is een erg rare zin)
Loutkový film o jedné májové noci v lese poblíž Athén, kde se odehraje příběh dvou nešťastně zamilovaných párů, divadlem posedlých řemeslníků a nadpřirozených bytostí
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Letterlijk vertaald krijg ik dit:
Een poppenfilm die zich afspeelt tijdens de nacht in de buurt van Athene. Hier doet zich het verhaal van twee ongelukkige, verliefde koppels in een theater.
Het Engelse is nogal krom vertaald (ik ken zelf geen Tsjechisch dus het zit anders dan Engels/Frans) maar dit is het beste wat ik er van kan maken. De Nederlandse vertaling die jij had was wel erg slecht vertaald en totaal onbruikbaar.
edit: al kan het wel zijn dat mijn plot ook niet goed is want vind het zelf ook wat slecht lopen maar heb geen tijd meer om er voort aan te werken.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
edit: al kan het wel zijn dat mijn plot ook niet goed is want vind het zelf ook wat slecht lopen maar heb geen tijd meer om er voort aan te werken.
Bedankt alvast 
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7286 votes
Nogmaals bedankt Zinema, maar uiteindelijk kan deze poster niet gebruikt worden. Ik heb de poster aan de andere crewleden laten zien en gevraagd of hij ermee doorkan.
Helaas niet dus, want hij is te wazig en pixelig!
Jammer joh! Misschien dat bewerkingskunstenaar Hogie er nog wat mee kan en anders dikke pech.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
@Metalfist/606: Het plot lijkt me sowieso te kort. Ook al zou het goed vertaald zijn ben ik bang dat het afgekeurd wordt.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
@Metalfist/606: Het plot lijkt me sowieso te kort. Ook al zou het goed vertaald zijn ben ik bang dat het afgekeurd wordt.
Hoop dat er voldoende instaat dat duidelijk aangeeft waar het over gaat.
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Kan je niet gewoon wat informatie (of het gehele plot) gebruiken van één van de véle andere versies van "A Midsummer Night's Dream"?
En dan natuurlijk wel aanpassen aan het plot van deze versie uit '59, dus in Griekenland, Poppenspel enz.
Misschien zomaar een ideetje?
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Misschien zomaar een ideetje?
Zat ik ook aan te denken.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Als ik dit topic zo af en toe bekijk heb ik best wel medelijden met de crew van MM.
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Want? Ik snap je punt niet helemaal. Heeft dat betrekking op mij?
Ik bedoel te zeggen dat 606 alleen maar een paar namen hoeft te verwerken in zijn synopsis, zoals; Oberon, Puck, Helena, Lysander, Hermia, Demetrius en Theseus en Hippolyta en Bottom enz. enz.
Dat verhaal / toneelstuk van A Midsummer Night's Dream van Shakespeare is al vele malen eerder verfilmd, en de personages zijn toch telkens dezelfde!
Dat scheelt 606 toch weer een paar regels, en die paar extra regels zouden zijn synopsis nét lang genoeg kunnen maken, zodat hij daarop niet wordt afgekeurd.
Dus zo'n slecht idee vond ik het zelf eigenlijk niet....
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Als ik dit topic zo af en toe bekijk heb ik best wel medelijden met de crew van MM.
Beetje onzinnige opmerking.
Decec
-
- 6743 messages
- 8589 votes
Graag gedaan Decec. W.b.t. Stephan's poster. Ben er bijna. Wat een monnikenwerk.
Helaas afgekeurd...
ik probeer wel andere bron zoeken... 
"das traumauto"
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
STV documentaire' s mogen er toch wel op tenminste als ze op tv zijn geweest.
en mag dan Defqon.1 '08 erop ?
stephan73
-
- 6269 messages
- 14448 votes
Als ze op Nederlandse en/of Belgische zenders zijn geweest.
En wat is dat Defqon.1 '08?
Als het een concert-registratie is, dan mag hij als STV er weer niet op. Die mogen alleen als ze een Nederlandse / Belgische bioscooprelease hebben gehad!
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
is een festival dvd
stephan73
-
- 6269 messages
- 14448 votes
Dus een verslag van het Defcon festival? Lijkt me niet toevoegbaar!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Mag de allereerste film van Tarantino, My Best Friend's Birthday (1987) - imdb.com, eigenlijk op de site? De overblijvende resterende minuten zijn maar 34 maar de oorspronkelijke film was wel 69 minuten lang en de film is dus wel afgemaakt geweest. Normaal gezien mag de film er dan niet op maar omdat de allereerste Hitchcock (die compleet vernietigd is en waar alleen maar een paar afbeeldingen van over schieten) en deze (waar maar een kwartiertje van over blijft) er op staan vroeg ik me af of dit ook niet op de site mocht in plaats van een gewoon topic hier op de site..
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Dus een verslag van het Defcon festival? Lijkt me niet toevoegbaar!
De Defqon.1 2008-dvd is een meesterwerk geworden waar de liefhebber zijn hart bij kan ophalen. De ongekende sfeer en geweldige decoratie komen ruimschoots aan bod in deze knaller van een dvd. Prachtige beelden en ultieme sfeerbeleving maken deze dvd tot een must have. De beste momenten van alle stages samen met die keiharde sound die Defqon.1 zo speciaal maakt, komen zo je huiskamer in geknald. De highlights van Blue en Red worden aangevuld met interviews door Tygo Gernandt die de festivalgangers eens even aan de tand voelt. Naast dit alles staat er nog veel meer exclusief materiaal op deze keiharde dvd. Maar dat is nog niet alles. Naast de dvd zit in deze verbluffend mooie verpakking ook nog een exclusieve mix van Luna & Deepack. Deze mix bevat de beste en hardste tracks van dit moment en is alleen verkrijgbaar bij deze Defqon.1-dvd-digipack. De Defqon.1 Festival 2008-dvd overtreft alle verwachtingen, dat is een ding wat zeker is. Deze moet je gewoon in huis hebben!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Mag de allereerste film van Tarantino, My Best Friend's Birthday (1987) - imdb.com, eigenlijk op de site? De overblijvende resterende minuten zijn maar 34 maar de oorspronkelijke film was wel 69 minuten lang en de film is dus wel afgemaakt geweest. Normaal gezien mag de film er dan niet op maar omdat de allereerste Hitchcock (die compleet vernietigd is en waar alleen maar een paar afbeeldingen van over schieten) en deze (waar maar een kwartiertje van over blijft) er op staan vroeg ik me af of dit ook niet op de site mocht in plaats van een gewoon topic hier op de site..
Verschil is dat deze film van Tarantino ´af´ nooit een release heeft gehad.
En de overgebleven film voldoet niet aan de minimale vereisten van 45 minuten.
Helaas.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Aah daarmee, vond het al raar dat ik de enige was die op dat idee was gekomen. Bedankt!
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Staat toch gewoon op Wiki: Straight-to-video docu's die op de Nederlandse en/of Belgische publieke omroep (in Vlaanderen openbare omroep) worden vertoond, kunnen wel worden toegevoegd (uitgezonderd lokale zenders).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.