• 178.414 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.728 actors
  • 9.378.921 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

stephan73

• 6269 messages
  • 14448 votes

606 wrote:

Deze moet je gewoon in huis hebben!

Zal best!

Is alleen een STV docu / verslag dat niet kan worden toegevoegd. Is namelijk niet vertoond op de Nederlandse publieke omroepen of die van België!

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7286 votes

Stukkie scherper indeed Dogie! Misschien kan Stephan er nu wat mee. En wbt Decec, jammerrrr.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Zinema wrote:

Stukkie scherper indeed Dogie! Misschien kan Stephan er nu wat mee.

Gaat 'm helaas niet worden. Knappe prestatie, hoe jullie zo'n schuine poster hebben bewerkt tot wat het nu is, alleen is-ie nog veel te pixelig. De letters zijn bijv. totaal onleesbaar. Met zo'n (slecht) bronplaatje gaat er zoveel kwaliteit verloren tijdens het bewerken dat het eigenlijk gewoon een onmogelijke missie is.

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7286 votes

Voor de knappe prestatie doen we het. Je hebt gelijk, zo'n bron is idd erg lastig, maar soms moet je tegen een muur aanlopen voordat je weet hoe een bult voelt. Vind het ook helemaal niet erg. Volgende keer misschien beter!

stephan73

• 6269 messages
  • 14448 votes

Jongens bedankt voor de hulp, maar ik moet toch op zoek naar een andere bron!

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Heb een paar hulp vraagjes.

Na het zelf te hebben geprobeerd.

Wie kan hier een plot uit maken.

A Necessary Death Movie Review - contactmusic.com

en wie kan een plot maken uit verhaal van

A Midsummer Night's Dream samen voegen met

Ook een still is welkom de mijne was niet goed.

Een poppenfilm die zich afspeelt tijdens de nacht in de buurt van Athene. Hier doet zich het verhaal voor van twee ongelukkige, verliefde koppels in een theater.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

A necessary death (2008), m.b.v. Allmovie.com

Gilbert is een student aan de filmacademie en heeft een origineel idee voor zijn eindexamenproject bedacht: zoek iemand die van plan is zelfmoord te plegen en volg die persoon met de camera tot het moment dat deze daadwerkelijk zelfmoord heeft gepleegd. Hij bespreekt het idee met diverse kandidaten tot hij op de uit Engeland afkomstige Matt stuit. Matt heeft een onbehandelbare hersentumor en wil zelfmoord plegen voordat de pijn ondraaglijk wordt. Het creatieve proces van hun samenwerking heeft echter de nodige invloed op Matt.

A midsummer night's dream kom ik eventueel nog op terug.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Meneer Bungel wrote:

A midsummer night's dream kom ik eventueel nog op terug.

Mijn dank is groot

Decec

• 6743 messages
  • 8589 votes

@606, even tips, je moet even jaartal vermelden, misschien is niet toevoegbaar, omdat deze heeft meer dan 7 delen? Denk ik?

Dan kan Meneer Bungel helpen?

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Decec wrote:

@606, even tips, je moet even jaartal vermelden, misschien is niet toevoegbaar, omdat deze heeft meer dan 7 delen? Denk ik?

Dan kan Meneer Bungel helpen?

Bedoel je a midsummers night' s dream ?

Decec

• 6743 messages
  • 8589 votes

yes

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Het gaat toch over deze versie (uit 1959)? Dat lijkt me gewoon een animatiefilm te zijn van 76 minuten. Zie niks over meerdere delen of zo.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Meneer Bungel wrote:

Het gaat toch over deze versie (uit 1959)? Dat lijkt me gewoon een animatiefilm te zijn van 76 minuten. Zie niks over meerdere delen of zo.

Ik bedoel niets over delen, maar het plot en de stil.

het gaat over de 1959 versie inderdaad.

Decec

• 6743 messages
  • 8589 votes

Als Meneer Bungel zegt niets over delen, dan is wel toevoegbaar...

Ik wou even tips geven, meer niet....

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Decec wrote:

Als Meneer Bungel zegt niets over delen, dan is wel toevoegbaar...

Ik wou even tips geven, meer niet....

Dat was mijn vraag ook niet ik had het over plot.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Jouw vraag niet, maar wel die van Decec.

Het plot hebben we het al over gehad. Wordt eventueel vervolgd dus.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Kan ik La Carrera Panamericana with Music by Pink Floyd (1992) (V) - imdb.com toevoegen?

Wikipedia:

La Carrera Panamericana is a 1992 video of the Carrera Panamericana automobile race in Mexico. The film included a soundtrack entirely of music by the band Pink Floyd, as the band's guitarist David Gilmour, drummer Nick Mason and manager Steve O'Rourke competed in the race in 1991.

The music is a combination of previously released Floyd material (re-edited into a soundtrack) and material composed for the video.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Een stv-docu zonder vertoning op de Nederlandse dan wel Belgische publieke buis (ga ik even van uit), dus nee.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Wie heeft het over een docu? IMDb plaatst hem onder het genre Music en eronder staat: Plot Keywords: Independent Film

Of zegt dat niks?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

'Documentaire' staat vermeld in één van de user reviews op Imdb. En op Amazon.com: This is a documentary that Pink Floyd played the soundtrack to. (ook een review). Ook hier lees ik het. Op wiki staat dat het een 'video of the Carrera Panamericana' is, met de soundtrack van Pink Floyd. Ook dat geeft de indruk van een docu en niet een film.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Hoe kan je dit het beste vertalen ?

Heb al een stukje zelf gedaan, alleen hier kom ik niet achter.

When his friend and teammate takes a bribe to fix a game, Red goes into action and ends up accused of taking a bribe himself before being expelled from the college.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Ik heb er zoiets van kunnen maken.

Red Grange is van Clay College voetbalclub af gegooid en wordt genegeerd door zijn vriend Buddy Courtland, Buddy beschuldig Red er van beschuldigd te hebben geknoeit met de uitslag van een spel. Wel Red net er achter is gekomen dan zijn vriend Buddy dat al van plan was, Red gaat op onderzoek uit en komt in actie om zijn naam en de naam van het team te zuiveren.

Origineel

Red Grange is thrown off the Clay College football team in disgrace when his friend, Buddy Courtland, takes a bribe to throw the big game and Red attacks him. Red then proceeds to investigate and hunt down the head of the gambling ring responsible. Red eventually clears his name and both he and Buddy are reinstated on the team.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Clay College football team zou in het Nederlands eerder zijn het voetbalteam van Clay College

Wel Red net er achter is gekomen dan zijn vriend Buddy dat al van plan was,

Deze zin slaat nergens op.

Verder slaat de Engelse plot ook nergens op. Eerst staat er dat zijn vriend Buddy Courtland probeert de grote wedstrijd probeert te bederven en later mag hij gewoon bij het team (met Red).

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

chevy93 wrote:

Clay College football team zou in het Nederlands eerder zijn het voetbalteam van Clay College

Oke dat kan ook goed zijn ja.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

chevy93 wrote:

Verder slaat de Engelse plot ook nergens op. Eerst staat er dat zijn vriend Buddy Courtland probeert de grote wedstrijd probeert te bederven en later mag hij gewoon bij het team (met Red).

en deze is die beter?

A gambling ring run out of the Mogul Taxi company is intent on fixing college football games. Football star Harold "Red" Grange is a target for the gamblers, whose thugs try to eliminate Grange from playing. Grange's buddy Buddy is himself vulnerable to blackmail, since he has broken team rules by marrying

stephan73

• 6269 messages
  • 14448 votes

chevy93 wrote:

Lijkt me niet. Als het om een Amerikaanse film gaat dan is het toch echt football team en niet voetbalteam. Voetbal heet daar namelijk soccer!

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Klopt, inderdaad. Het ging mij er meer om dat Clay College bij hem als bijvoeglijk naamwoord gebruikt wordt.

606 wrote:

en deze is die beter?

Niet echt, maar als je die twee een beetje combineert, kun je best een redelijke omschrijving maken.

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

Wie kan er een geschikt plaatje/still vinden van de docu "Fifty Fifty" (2002) van Neelesha BaVora ??

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

Thanks Jawaddedadde!

Zelf screenshot gemaakt?

Edit: als ik vanavond thuiskom, voeg ik hem zelf toe!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.