- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Wie wil deze vertalen, vind het nogal knap lastige tekst.
Two versions of the American dream now stand in sharp contrast. One views the money you earned as yours and best allocated by you; the other believes that an elite in Washington knows best how to allocate your wealth. One champions the traditional American dream, which has played out millions of times through generations of Americans, of improving one's lot in life and even daring to dream and build big. The other holds that there is no end to the "good" the government can do by taking and spending other peoples' money in an ever-burgeoning list of programs. The documentary film I Want Your Money exposes the high cost in lost freedom and in lost opportunity to support a Leviathan-like bureaucratic stat
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7286 votes
Twee versies van de Amerikaanse droom staan nu in scherp contrast. Een staat voor het geld dat je verdient en toegewezen krijgt. De andere versie gelooft dat een elite in Washington het beste weet hoe rijkdom toe te wijzen. Een wint de traditionele Amerikaanse droom, die miljoenen malen door generaties Amerikanen is uitgespeeld. Dit om het levenslot te verbeteren en zelfs de durf te hebben om te groot te dromen en te bouwen.De ander stelt dat er geen einde komt aan het goed doen van de regering. Dit door andere mensen hun geld te spenderen aan een steeds groeiende lijst van programma's.
Alsjeblieft.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8285 votes
Goed vertaald, maar of het ook voldoet als plot? Wel erg vaag!
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7286 votes
Indeed. Lijkt wel een synopsis geschreven door iemand met een cursus Engels en te veel ambitie o.i.d. Als raadsel in elk geval geslaagd. 
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Bedankt zinema
Volgens crew lid Jawaddedaddeis het goed genoeg als plot, moest deze pakken ipv huidige plot.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Wie kan deze op fouten verbeteren.
Heb het zelf vertaald.
Toen de vrouw van Gus Steward had aangekondigd te ze willen scheiden van hem, begon hij steeds vaker na te denken over het plegen van zelfmoord. Zijn 14-jarige zoon Alex bemerkt dit en probeert wanhopig te voorkomen dat hij dat ook doet, hij probeert zijn vader een ding te geven en dat is, een reden om te leven
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Volgens mij is dat gewoon uitstekend vertaald! 
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Volgens mij is dat gewoon uitstekend vertaald!
Volgens de crew zitten er fouten in ?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
In de eerste zin staat al een ''ze'' die er niet hoort. Ik kijk er wel even naar.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Op zich was het goed vertaald, alleen dat ene woordje en de laatste zin heb ik veranderd:
Toen de vrouw van Gus Steward aankondigde te willen scheiden van hem, begon hij steeds vaker na te denken over het plegen van zelfmoord. Zijn 14-jarige zoon Alex bemerkt dit en probeert wanhopig te voorkomen dat hij dat ook zal doen. Hij probeert zijn vader te helpen om weer een reden te vinden om te leven.
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Op zich was het goed vertaald, alleen dat ene woordje en de laatste zin heb ik veranderd:
...Hij probeert zijn vader te helpen om weer een reden te vinden om te leven.
"Een reden om te leven"?
Hmm, dat vind ik eerlijk gezegd een beetje simplistisch staan.
Maak er dan iets van zoals: "....zin te geven aan zijn leven"
Vind ik persoonlijk véél mooier staan.
Decec
-
- 6743 messages
- 8589 votes
Wie kan deze foto verbeteren?
http://www.kult-serien.tv/serien/das-traumauto.php
Volgens mij is onmogelijk... 
"Das Traumauto" 1988
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
"Een reden om te leven"?
Hmm, dat vind ik eerlijk gezegd een beetje simplistisch staan.
Maak er dan iets van zoals: "....zin te geven aan zijn leven"
Vind ik persoonlijk véél mooier staan.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14448 votes
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Kan dat dan? Die vouwen eruit halen enzo? En bovendien is de poster niet recht van boven gefotografeerd. Lijkt me lastig om dat "recht te trekken"...
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Wie kan deze foto verbeteren?
http://www.kult-serien.tv/serien/das-traumauto.php
Volgens mij is onmogelijk... 
"Das Traumauto" 1988
Bronplaatje is gewoon té onscherp!
Ik heb geprobeerd hem te verscherpen met behulp van Picresize.com, maar zelfs dan is hij gewoon te pixelachtig helaas...
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Dat deze vraag nu van jou komt Stephan! Deze poster is totaal niet recht dus daar kan je echt niet iets fatsoenlijks van maken.
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7286 votes

"Das Traumauto" 1988, 200x150p.
Succes.
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7286 votes
Wil er wel proberen mee te stoeien. Geef me even de tijd.
Decec
-
- 6743 messages
- 8589 votes
Dank je wel en ik hoop het maar... 
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7286 votes
Graag gedaan Decec. W.b.t. Stephan's poster. Ben er bijna. Wat een monnikenwerk. 
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7286 votes

Hij is behoorlijk geslaagd, vind ik zelf.
Ze hadden er zoveel mee uitgevroten. Beter kan ik hem iig niet krijgen!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14448 votes
Bedankt. Ik zal eerst even aan de rest van de crew vragen wat die ervan vinden. Maar ik ben in ieder geval enorm onder de indruk! 
stephan73
-
- 6269 messages
- 14448 votes
Dat deze vraag nu van jou komt Stephan! Deze poster is totaal niet recht dus daar kan je echt niet iets fatsoenlijks van maken.
Er zijn blijkbaar genoeg users die goed in photoshop zijn, vandaar dat ik het vraag. Ikzelf kan redelijk een gevouwen (maar rechte) poster verbeteren, maar zo'n schuine niet.
En tja., dit topic is officieel bedoeld om hulp te vragen, dus! 
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3311 votes
Tuurlijk gelijk heb je en het is Zinema aardig gelukt 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11918 messages
- 5323 votes
Heb eergisteren de film Sea the Truth toegevoegd. Nog niets gehoord?
Decec
-
- 6743 messages
- 8589 votes
Het duurt wel paar dagen, meestal drie of vier dagen wachten...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.