- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Kan je als gebruiker een bioscooprelease insturen van een film die al op de site staat?
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7286 votes
Yep.
Je drukt op het knopje 'corrigeren' bij de desbetreffende film en treft dan dit aan:
Let op: als je een bioscoop-, video- of tv-datum wilt doorgeven, kan dat via een privébericht naar stinissen.
Naar stinissen sturen dus.
Succes.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik wilde het doen bij 39 steps. Ik zag echter nergens een invulvakje om een bioscoopdatum aan te geven. Hoe dan ook, re-release was in 2009. 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
De juiste re-release datum van die film staat toch gewoon vermeld bij de statistieken...? Dus.... [en opnieuw een onnodige discussie aangezwengeld, gefeliciteerd]
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Kan een crewlid zien of Blessed Events ( Duits ) nog in de wachtrij staat? Heb 'm verstuurd op 8 september.
Van mij staat er nog een film in de wacht die 6 sept. is ingestuurd. Dus die van jou staat daar nog achter.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Glückliche Fügung (2010) is toegevoegd.
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Iemand die hier toevallig iets fatsoenlijks van kan breien. Ik kan helaas geen ander plot vinden
Sex, Drugs and Suicidal Tendencies...HAPPY NEW YEAR! This ensemble driven dramedy revolves around an eccentric New Years Eve party where the Party-Goers are oblivious to the true environment of pain amid the celebration of "life".
As the clock counts down to the New Year, four hapless individuals do their best to survive the evening and in the process witness firsthand the meaning of how to save a life. By the time midnight passes each individual will be left with an abundance of introspective thoughts and feelings that they will carry them through the rest of their lives, perhaps preventing them falling...off the ledge.
Ultimately this is an edgy, amusing exploration of life, resolutions and new beginnings with a wry twist of fate.
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Sex, drugs en zelfmoordneigingen...Gelukkig nieuwjaar!
Dit ensemble komisch drama draait rond een excentriek Nieuwjaarsfeest, waar de feestgangers zich niet bewust zijn van de werkelijke omgeving van pijn temidden van de viering van het 'leven'.
Gedurende het aftellen naar het nieuwe jaar doen vier ongelukkige gasten hun best om de avond te overleven. Ook zullen zij uit eerste hand getuige zijn van de betekenis van het redden van een leven.
Tegen de tijd dat middernacht aanbreekt, zal elk individu achterblijven met een overvloed aan introspectieve gedachten en gevoelens, die zij gedurende de rest van hun levens met zich mee zullen dragen. En die hen misschien kan voorkomen dat ze van de richel vallen... (dus "Off the Ledge")
Uiteindelijk is dit een stoere, grappige verkenning van het leven, besluiten en een nieuw begin, met een wrange speling van het lot.
Ik hoop dat het een beetje naar je zin is, want het is de éérste keer dat ik zo'n hele synopsis vertaal voor iemand anders. 
Die laatste regel kan je sowieso niet gebruiken, want die is subjectief!
De eerste twee regels, weet ik ook niet of je die wel moet gebruiken, daar twijfel ik een beetje aan...
Ben wel benieuwd naar deze film trouwens! 
In ieder geval succes!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14448 votes
Het beste is om het eerste gedeelte (van Sex, Drugs... tot en met viering van het leven) niet te gebruiken. Erg subjectief en voegt niets toe aan het plot. Tevens de laatste zin niet gebruiken, want ook die voegt niets toe.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Wie kan een goed plot vinden van.
Puen Hode / hard gun 1996
En ook vertalen
Alvast bedankt., mijn plot was te kort.
Iemand die wil helpen ermee.
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Heel erg bedankt Narva!
Niet slecht voor een eerste keer 
Het ging overigens om de film Off the Ledge
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Graag gedaan hoor! Jij hebt me al vaker geholpen met plaatjes/stills, dus ik vond het wel netjes om eens wat terug te doen!
Het ging overigens om de film Off the Ledge
Jôh, alsof ik dat nog niet doorhad! 
Ik schreef niet voor niks:
En die hen misschien kan voorkomen dat ze van de richel vallen... (dus "Off the Ledge")
Maargoed, graag gedaan dus. Ben wel benieuwd naar die film!
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Wie kan een goed plot vinden van.
Puen Hode / hard gun 1996
Alvast bedankt., mijn plot was te kort.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Geduld hebben 606, door te blijven pushen zijn mensen geneigd om geen moeite meer te doen en dan sta je nergens. Buiten één regeltje kan ik er ook niet veel meer van vinden.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Geduld hebben 606, door te blijven pushen zijn mensen geneigd om geen moeite meer te doen en dan sta je nergens.
Ja je hebt gelijk, alleen dan heb ik kans dat de film openbaar wordt vandaar, die 48 uur zijn zo voorbij.
-
- 10972 messages
- 2792 votes
binnen 20 sec. gevonden 
Spirited Killer - Trailer - Cast - Showtimes - NYTimes.com - movies.nytimes.com
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
binnen 20 sec. gevonden 
Wist niet dat die film Spirited Killer hete dacht alleen hard gun ij het Engels, ook op IMDB stond dat er niet bij ?
Het verhaal is ook totaal anders dan hard gun ?
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
binnen 20 sec. gevonden 
Je kan wel zeggen 20 seconden met een poppetje maar,
check Plook Mun Kuen Ma Kah 4 (1994) deze.
Je hebt verkeert gezocht.
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Misschien wat meer info geven de volgende keer dan??
Deze film heet ook Puen Hode en ook uit 1996.
Als je alleen een titel en een jaartal geeft kom ik ook niet veel verder. Linkje imdb of andere site?
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Misschien wat meer info geven de volgende keer dan??
Deze film heet ook Puen Hode en ook uit 1996.
Als je alleen een titel en een jaartal geeft kom ik ook niet veel verder. Linkje imdb of andere site?
Nee die is ui 1994 check link.
deze Puen hode (1996) - imdb.com is uit 1996
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ 606 / ''Puen hode'':
Drie dieven moeten onderduiken nadat een overval is misgegaan. De politie weet hen op te sporen en doet een inval. Het drietal probeert te ontsnappen, met als gevolg een hevig vuurgevecht: één van hen wordt doodgeschoten. De andere twee ontsnappen en beramen een aanslag op de agent die het fatale schot afvuurde. Die agent is inmiddels teruggekeerd naar het stadje waar hij oorspronkelijk vandaan kwam.
Het plot is te vinden in een user review op Imdb, heel vaak een handige manier om dergelijke info te vinden! Het blijkt wel dat deze synopsis een beetje misleidend is, omdat het grootste deel handelt over de terugkeer van de agent en zijn (Benny Hill-achtige)belevissen in het stadje... het genre komedie zou hier dan ook niet misstaan.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Het plot is te vinden in een user review op Imdb, heel vaak een handige manier om dergelijke info te vinden! Het blijkt wel dat deze synopsis een beetje misleidend is, omdat het grootste deel handelt over de terugkeer van de agent en zijn (Benny Hill-achtige)belevissen in het stadje... het genre komedie zou hier dan ook niet misstaan.
Dankje dat wist ik niet keur hem dan even af stuur ik het jjuiste met plot weer in. 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Hierbij even de melding van een nieuwe update van de criteria voor toevoegbaarheid voor wat betreft de STV (straight-to-video) docu's:
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dankje dat wist ik niet keur hem dan even af stuur ik het jjuiste met plot weer in.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Hierbij even de melding van een nieuwe update van de criteria voor toevoegbaarheid voor wat betreft de STV (straight-to-video) docu's:
Hihi, de site is niet voor niets punt NL...
Fijn dat er eindelijk een akkoord is! [zal ik nog zeuren over de kwaliteit die jullie de Nederlandse commerciele zenders toedichten??? neuh.]
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Nog even wat kleine verbeteringen aangebracht.
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Hihi, de site is niet voor niets punt NL...
Fijn dat er eindelijk een akkoord is! [zal ik nog zeuren over de kwaliteit die jullie de Nederlandse commerciele zenders toedichten??? neuh.]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je hierover zou gaan zeuren Mug 
Dat moet en/of zijn neem ik aan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.