• 178.423 movies
  • 12.235 shows
  • 34.018 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.001 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Elineloves wrote:

Mag je films toevoegen als er geen speelduur bekend is?

Dat is geen probleem, als het duidelijk is dat het wel om een lange speelfilm gaat (langer dan 45 minuten). Soms is de speelduur op een andere site nog te vinden.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Je moet ook even de extra info van jarno lezen. El Dorado stond namelijk twee keer in de lijst. De laatste inzending daarvan is verwijderd. Die van jou staat nog in de wacht.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Meneer Bungel wrote:

Je moet ook even de extra info van jarno lezen. El Dorado stond namelijk twee keer in de lijst. De laatste inzending daarvan is verwijderd. Die van jou staat nog in de wacht.

Oke dankje wel.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Decec wrote:

@606, waar is die?? nog steeds afgekeurd??

El Dorado

Nee nog in behandeling.

Decec

• 6745 messages
  • 8589 votes

Oké pfff duurt wel beetje lang, grapje...

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Omdat de still niet goed was en daardoor afgekeurd en daarna dus weer opnieuw ingestuurd door 606.

Maar er zijn genoeg goede stills van te vinden dus neem aan dat tie nu wel goed gekeurd wordt.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

jarno1975 wrote:

Maar er zijn genoeg goede stills van te vinden dus neem aan dat tie nu wel goed gekeurd wordt.

Is ook gebeurd met betere still.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Decec wrote:

Oké pfff duurt wel beetje lang, grapje...

haha, i just keep waiting

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7287 votes

Crew, is er ook een lijstje van de films die enkel met still geregistreerd staan? Misschien kunnen we nog wat posters en/of hoesjes vinden. Heb hier zelf een stapel VHS-covers bijvoorbeeld die ik kan scannen.

Af en toe kom ik een film tegen met enkel een still. Omdat ik vermoed dat het om een behoorlijk aantal zou kunnen gaan, zou een lijstje handig zijn. Alles handmatig bij langsgaan kost namelijk erg veel tijd.

stephan73

• 6269 messages
  • 14448 votes

Wij als crew hebben zo'n lijst niet voorhanden en ik zou ook niet weten hoe wij daar aan moeten komen.

Ben eigenlijk bang dat het om teveel films gaat. Vooral TV-films hebben bijna nooit een poster, en ik weet dat (oude jaren '50 en '60)Duitse films ook niet altijd posters hebben omdat die enorm moeilijk te vinden zijn!

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Wie wil of kan dit verbeteren.

Een man die niet in staat is om te gaan met zijn verleden, Het brengt dat hem dan in een situatie om wanhopige poging te doen een vrouw zoeken..Elliot ziet dan een mooie lifter genaamd Andrea en die aan het reizen is. Elliot wordt meegesleept in een wereld van drugs en bedrog en zijn achtergrond kon nooit bereid zijn dat te begrijpen.

origineel

A man whose inability to deal with the losses of his past leads him into a desperate attempt to save a woman whose life is out of control. When Elliot comes to the aid of a beautiful hitchhiker named Andrea while traveling on the open road, he is drawn into a world of drugs and deceit his quiet Middle American background could never have prepared him to understand

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7287 votes

stephan73 wrote:

Wij als crew hebben zo'n lijst niet voorhanden en ik zou ook niet weten hoe wij daar aan moeten komen.

Ben eigenlijk bang dat het om teveel films gaat. Vooral TV-films hebben bijna nooit een poster, en ik weet dat (oude jaren '50 en '60)Duitse films ook niet altijd posters hebben omdat die enorm moeilijk te vinden zijn!

Okido, doen we het gewoon in een wat rustiger tempo.

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7287 votes

606 wrote:

Wie wil of kan dit verbeteren.

Een man die niet in staat is om te gaan met zijn verleden, Het brengt dat hem dan in een situatie om wanhopige poging te doen een vrouw zoeken..Elliot ziet dan een mooie lifter genaamd Andrea en die aan het reizen is. Elliot wordt meegesleept in een wereld van drugs en bedrog en zijn achtergrond kon nooit bereid zijn dat te begrijpen.

origineel

A man whose inability to deal with the losses of his past leads him into a desperate attempt to save a woman whose life is out of control. When Elliot comes to the aid of a beautiful hitchhiker named Andrea while traveling on the open road, he is drawn into a world of drugs and deceit his quiet Middle American background could never have prepared him to understand

Een man die niet in staat is om te gaan met de verliezen in zijn verleden, probeert wanhopig vrouwen te redden die de controle over het leven kwijt zijn. Wanneer Elliot tijdens het reizen langs de weg de mooie liftster Andrea te hulp schiet, wordt hij gezogen in een wereld vol drugs en bedrog. Zijn kalme doorsnee Amerikaanse komaf had hem nooit kunnen voorbereiden dit te begrijpen.

P.S. De laatste zin kun je ook weglaten. Dit omdat met background waarschijnlijk karakter wordt bedoelt, maar dit geen correcte vertaling is. Verder voegt die zin niets toe en is de voorgaande zin mooi afsluitend.

Successos!

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Zinema wrote:

P.S. De laatste zin kun je ook weglaten. Dit omdat met background waarschijnlijk karakter wordt bedoelt, maar dit geen correcte vertaling is. Verder voegt die zin niets toe en is de voorgaande zin mooi afsluitend.

Successos!

Bedankt

Decec

• 6745 messages
  • 8589 votes

606 wrote:

(quote)

haha, i just keep waiting

Eindelijk... goedgekeurd...

• 10972 messages
  • 2792 votes

Decec wrote:

(quote)

Alleen jammer dat het jaartal verkeerd is. IMDB geeft 2009 aan. Heb al een correctie ingediend.

Decec

• 6745 messages
  • 8589 votes

Dacht ik ook, maar via idmb stond:

Release Date:2010 (USA)

Nee ik heb niet doorgegeven...

• 10972 messages
  • 2792 votes

Naar mijn weten wordt altijd het jaartal aangehouden wat achter de titel staat. Maar kan het mis hebben natuurlijk.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Decec wrote:

Gelukkig wel ja

Decec

• 6745 messages
  • 8589 votes

jarno1975 wrote:

Naar mijn weten wordt altijd het jaartal aangehouden wat achter de titel staat. Maar kan het mis hebben natuurlijk.

Kijk eens even.... toch 2009 aangepast...

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Was de eis voor toevoeging een bioscoop release? Of moet het per se in Nederland zijn?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

• 10972 messages
  • 2792 votes

Decec wrote:

(quote)

Kijk eens even.... toch 2009 aangepast...

Dat heb ik zelf gedaan

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

narva77 wrote:

Misschien een mooi klusje voor 606?.

606 wrote:

Wat is een klusje voor mij

Nou, dit dus :

Purmerend wrote:

Unnaipol Oruvan (Someone Like You) uit 2009 staat nog niet op de site.

narva77 wrote:

Poster

Iemand anders mag hem doen, zie zo snel geen NL synopsis.

Lui wrote:

Engels plot

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

stephan73 wrote:

Wij trekken een lijn wat betreft STV docu's. Het wordt onoverzichtelijk als we STV docu's wel weer gaan toelaten wanneer ze een keer op TV zijn geweest. En waar houdt dat op? Als ze op de Nederlandse/Belgische zenders zijn geweest.

Mug wrote:

Bijvoorbeeld. Nog gelimiteerder, op de publieke Nederlandse of Belgische zenders. Zie niet in waarom dit onoverzichtelijk zou zijn.

Precies, en als we dan gewoon m.b.v. links een vertoning op TV zouden kunnen aantonen, dus wat we nu ook al moeten doen bij de "normale" docu's en de TV-docu's, dan hoeft dat toch helemaal niet onoverzichtelijk te zijn voor de Crew?

Als ik nu een docu instuur die op TV komt of reeds is geweest, dan kan ik dat altijd staven met verschillende links naar programma-sites en/of sites van zenders of omroepen. Ik stuur liever een paar links teveel mee, dan een link te weinig.

Volgens mij hoeft het écht niet zo onoverzichtelijk te zijn hoor!

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Het gaat namelijk om de DVD van David Gilmour (Remember That Night).

Die had volgens Wikipedia een bioscooprelease gehad in het Leicester Square Odeon. Maar de eis is dus een Nederlandse bioscooprelease. Voor zover ik weet, is die er niet gekomen.

Een TV-uitzending maakt wat dat betreft helemal niks uit.

Decec

• 6745 messages
  • 8589 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Dat heb ik zelf gedaan

Goed gedaan.....

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Kan een crewlid zien of Blessed Events ( Duits ) nog in de wachtrij staat? Heb 'm verstuurd op 8 september.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

De crew heeft een week de tijd om je toevoeging te beoordelen... Als je geen pm hebt gekregen, is die dus nog niet beoordeeld. What else is new?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.