- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Mag je films toevoegen als er geen speelduur bekend is?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Je moet ook even de extra info van jarno lezen. El Dorado stond namelijk twee keer in de lijst. De laatste inzending daarvan is verwijderd. Die van jou staat nog in de wacht.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Je moet ook even de extra info van jarno lezen. El Dorado stond namelijk twee keer in de lijst. De laatste inzending daarvan is verwijderd. Die van jou staat nog in de wacht.
Oke dankje wel.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
@606, waar is die?? nog steeds afgekeurd??
El Dorado
Nee nog in behandeling.
Decec
-
- 6745 messages
- 8589 votes
Oké pfff duurt wel beetje lang, grapje... 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Omdat de still niet goed was en daardoor afgekeurd en daarna dus weer opnieuw ingestuurd door 606.
Maar er zijn genoeg goede stills van te vinden dus neem aan dat tie nu wel goed gekeurd wordt.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Maar er zijn genoeg goede stills van te vinden dus neem aan dat tie nu wel goed gekeurd wordt.
Is ook gebeurd met betere still.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Oké pfff duurt wel beetje lang, grapje...
haha, i just keep waiting 
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7287 votes
Crew, is er ook een lijstje van de films die enkel met still geregistreerd staan? Misschien kunnen we nog wat posters en/of hoesjes vinden. Heb hier zelf een stapel VHS-covers bijvoorbeeld die ik kan scannen.
Af en toe kom ik een film tegen met enkel een still. Omdat ik vermoed dat het om een behoorlijk aantal zou kunnen gaan, zou een lijstje handig zijn. Alles handmatig bij langsgaan kost namelijk erg veel tijd.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14448 votes
Wij als crew hebben zo'n lijst niet voorhanden en ik zou ook niet weten hoe wij daar aan moeten komen.
Ben eigenlijk bang dat het om teveel films gaat. Vooral TV-films hebben bijna nooit een poster, en ik weet dat (oude jaren '50 en '60)Duitse films ook niet altijd posters hebben omdat die enorm moeilijk te vinden zijn!
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Wie wil of kan dit verbeteren.
Een man die niet in staat is om te gaan met zijn verleden, Het brengt dat hem dan in een situatie om wanhopige poging te doen een vrouw zoeken..Elliot ziet dan een mooie lifter genaamd Andrea en die aan het reizen is. Elliot wordt meegesleept in een wereld van drugs en bedrog en zijn achtergrond kon nooit bereid zijn dat te begrijpen.
origineel
A man whose inability to deal with the losses of his past leads him into a desperate attempt to save a woman whose life is out of control. When Elliot comes to the aid of a beautiful hitchhiker named Andrea while traveling on the open road, he is drawn into a world of drugs and deceit his quiet Middle American background could never have prepared him to understand
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7287 votes
Wij als crew hebben zo'n lijst niet voorhanden en ik zou ook niet weten hoe wij daar aan moeten komen.
Ben eigenlijk bang dat het om teveel films gaat. Vooral TV-films hebben bijna nooit een poster, en ik weet dat (oude jaren '50 en '60)Duitse films ook niet altijd posters hebben omdat die enorm moeilijk te vinden zijn!
Okido, doen we het gewoon in een wat rustiger tempo. 
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7287 votes
Wie wil of kan dit verbeteren.
Een man die niet in staat is om te gaan met zijn verleden, Het brengt dat hem dan in een situatie om wanhopige poging te doen een vrouw zoeken..Elliot ziet dan een mooie lifter genaamd Andrea en die aan het reizen is. Elliot wordt meegesleept in een wereld van drugs en bedrog en zijn achtergrond kon nooit bereid zijn dat te begrijpen.
origineel
A man whose inability to deal with the losses of his past leads him into a desperate attempt to save a woman whose life is out of control. When Elliot comes to the aid of a beautiful hitchhiker named Andrea while traveling on the open road, he is drawn into a world of drugs and deceit his quiet Middle American background could never have prepared him to understand
Een man die niet in staat is om te gaan met de verliezen in zijn verleden, probeert wanhopig vrouwen te redden die de controle over het leven kwijt zijn. Wanneer Elliot tijdens het reizen langs de weg de mooie liftster Andrea te hulp schiet, wordt hij gezogen in een wereld vol drugs en bedrog. Zijn kalme doorsnee Amerikaanse komaf had hem nooit kunnen voorbereiden dit te begrijpen.
P.S. De laatste zin kun je ook weglaten. Dit omdat met background waarschijnlijk karakter wordt bedoelt, maar dit geen correcte vertaling is. Verder voegt die zin niets toe en is de voorgaande zin mooi afsluitend.
Successos!
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
P.S. De laatste zin kun je ook weglaten. Dit omdat met background waarschijnlijk karakter wordt bedoelt, maar dit geen correcte vertaling is. Verder voegt die zin niets toe en is de voorgaande zin mooi afsluitend.
Successos!
Bedankt 
Decec
-
- 6745 messages
- 8589 votes
haha, i just keep waiting
Eindelijk... goedgekeurd... 
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Alleen jammer dat het jaartal verkeerd is. IMDB geeft 2009 aan. Heb al een correctie ingediend.
Decec
-
- 6745 messages
- 8589 votes
Dacht ik ook, maar via idmb stond:
Release Date:2010 (USA)
Nee ik heb niet doorgegeven...
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Naar mijn weten wordt altijd het jaartal aangehouden wat achter de titel staat. Maar kan het mis hebben natuurlijk.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Eindelijk... goedgekeurd...
Gelukkig wel ja 
Decec
-
- 6745 messages
- 8589 votes
Naar mijn weten wordt altijd het jaartal aangehouden wat achter de titel staat. Maar kan het mis hebben natuurlijk.
Kijk eens even.... toch 2009 aangepast... 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Was de eis voor toevoeging een bioscoop release? Of moet het per se in Nederland zijn?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Kijk eens, alle feiten op een rijtje: Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl 
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Kijk eens even.... toch 2009 aangepast...
Dat heb ik zelf gedaan 
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Misschien een mooi klusje voor 606?.
Wat is een klusje voor mij
:
Unnaipol Oruvan (Someone Like You) uit 2009 staat nog niet op de site.
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Wij trekken een lijn wat betreft STV docu's. Het wordt onoverzichtelijk als we STV docu's wel weer gaan toelaten wanneer ze een keer op TV zijn geweest. En waar houdt dat op? Als ze op de Nederlandse/Belgische zenders zijn geweest.
Bijvoorbeeld. Nog gelimiteerder, op de publieke Nederlandse of Belgische zenders. Zie niet in waarom dit onoverzichtelijk zou zijn.
Als ik nu een docu instuur die op TV komt of reeds is geweest, dan kan ik dat altijd staven met verschillende links naar programma-sites en/of sites van zenders of omroepen. Ik stuur liever een paar links teveel mee, dan een link te weinig.
Volgens mij hoeft het écht niet zo onoverzichtelijk te zijn hoor!
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Kijk eens, alle feiten op een rijtje: Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Die had volgens Wikipedia een bioscooprelease gehad in het Leicester Square Odeon. Maar de eis is dus een Nederlandse bioscooprelease. Voor zover ik weet, is die er niet gekomen. 
Een TV-uitzending maakt wat dat betreft helemal niks uit.
Decec
-
- 6745 messages
- 8589 votes
Goed gedaan..... 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Kan een crewlid zien of Blessed Events ( Duits ) nog in de wachtrij staat? Heb 'm verstuurd op 8 september.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
De crew heeft een week de tijd om je toevoeging te beoordelen... Als je geen pm hebt gekregen, is die dus nog niet beoordeeld. What else is new?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.